Ärsyttää kun toinen vastaa aina joskus 12h päästä viestiin
Ihan kun ei kiinnostaisi eikä sitten varmaan kiinnostakaan vaikka niin väittää.
Kommentit (42)
ihmiset ei osaa enää kommunikoida tai olla edes ystävällisiä. älä enää viestittele henkilön kanssa. ei se ole sen aervoista saada pahamieli.
Vierailija kirjoitti:
Käyköhän tämä toinen töissä?
Käy ihan niinkuin minäkin eikä minulla mene 12 tuntia vastata.
Onko asia niin kiireellinen, että siihen pitää välttämättä saada vastaus heti? "Väittääkö" toinen kiinnostuvansa viesteistäsi vain siksi, ettei kohteliaisuussyistä voi vastata tivaamiseesi muuta? Kirjoitatko asioista, jotka oikeasti koskevat yhteisiä intressejänne, vai onko viestiesi sisältökin yksipuolista?
Lukenut netistä tai joltain "asiantuntijalta" että näin ylläpidetään toisen kiinnostusta... Totuus onkin sitten jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Lukenut netistä tai joltain "asiantuntijalta" että näin ylläpidetään toisen kiinnostusta... Totuus onkin sitten jotain muuta.
Tai sitten yritetään vihajilla ettei voi vähempää kiinnostaa, kun ei jostain syystä uskalla asiaa suoraan sanoa.
Jos haluan vastauksen heti, yleensä soitan, viesti on viesti ja toinen vastaa sitten kun ehtii.
Soita, jos on tärkeää asiaa. En tiedä oletko luuri käteen kasvanut, mutta normaaleilla ihmisillä on muutakin elämää kuin puhelimen kyttääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyköhän tämä toinen töissä?
Käy ihan niinkuin minäkin eikä minulla mene 12 tuntia vastata.
Tekeekö hän samaa työtä kuin sinä ja samoilla voimavaroilla? Onko hänen arkensa samanlaista kuin sinulla? Jos hän kuitenkin vastaa sinulle säännöllisesti, jopa päivittäin, niin en kyllä kehtaisi vinkua, että vieläkin useammin täytyisi pitää yhteyttä. Kyllä jokaisella on oikeus päättää omista asioistaan.
Jos on akuuttia asiaa, aikuinen ihminen osaa ja uskaltaa soittaa ja kysyä.
Viestit joutaa odottaa.
M40
Kiinnostuneet ihmiset viestittelee heti ja jatkuvasti joka välissä.
Siihen tietysti vastataan samalla mitalla.
Hänellä on elämässään varmaan muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
On minullakin ja silti kerkeän vastaamaan hänen viesteihin ilman että menee puolipäivää tai kauemmin.
Mulla oli tuttava joka lähetteli pitkiä viestejä siitä mitä töissä oli tapahtunut, mitä projekteja teki, kertoi mitä oli tapahtunut sellaisten ihmisten kanssa joita en edes tuntenut. Usein valittavaan ja marisevaan sävyyn. Oli vaikea keksiä mitä vastata ja vastaamiseen menikin sitten aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuttava joka lähetteli pitkiä viestejä siitä mitä töissä oli tapahtunut, mitä projekteja teki, kertoi mitä oli tapahtunut sellaisten ihmisten kanssa joita en edes tuntenut. Usein valittavaan ja marisevaan sävyyn. Oli vaikea keksiä mitä vastata ja vastaamiseen menikin sitten aikaa.
Minä en ulise ja valita tai jaarittele.
Aivan koska kaikki ihmisethän on aina samanlaisia.
Liika viestittely myös tuhoaa kiinnostuksen. Eiköhän monella ole kokemuksia toisen liiallisesta innokkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuneet ihmiset
viestittelee heti ja jatkuvasti joka välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minullakin ja silti kerkeän vastaamaan hänen viesteihin ilman että menee puolipäivää tai kauemmin.
Ja odotat, että toiset toimivat juuri samoin kuin sinä? Sitten kannattaa etsiä sellaisia ihmisiä elämääsi ja jättää muut rauhaan.
siinäpä sitten ärsyynnyt.