Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan tilannut cdon.comista?

Vierailija
07.12.2014 |

Onko luotettava?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: Ei se aika minullekaan hirveästi merkitse, mutta mielestäni voi hyvin ihmetellä, mihin tuotteet ehtivät kahdessa päivässä, kun sellaista ihmettä nettisivuilla mainostetaan. Olisi parempi, että suoraan sanoisivat toimitusajaksi vaikka 4-7 pv.

Minä kun lähetän pienen paketin Yhdysvaltoihin pienelle paikkakunnalle, se on perillä nopeammin kuin CDON.comin tuotteet (jotka käsittääkseni postitetaan Ruotsista). 

9

Vierailija
22/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:25"]Tilasin läppärin, oli pakttu muovipussiin ja oli tietenkin paskana. Kesti ihan sika kauan että sain uuden.

En suosittele.
[/quote]mistähän firmasta tuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:33"]18: Ei se aika minullekaan hirveästi merkitse, mutta mielestäni voi hyvin ihmetellä, mihin tuotteet ehtivät kahdessa päivässä, kun sellaista ihmettä nettisivuilla mainostetaan. Olisi parempi, että suoraan sanoisivat toimitusajaksi vaikka 4-7 pv.

Minä kun lähetän pienen paketin Yhdysvaltoihin pienelle paikkakunnalle, se on perillä nopeammin kuin CDON.comin tuotteet (jotka käsittääkseni postitetaan Ruotsista). 

9
[/quote]cdonin tuotteet tulee just niin nopeasti kiin joku firmoista ne toimittaa. Jos tilaat tuotteet joka toimitetaan lekmeristä niin siinä menee tietty aika. Toinen tuote voi tulla nopeammin jostain suomalaisesta verkkokaupasta. Ja molemmat siis tilattu cdonista. Riippuu kuka toimittaa. Vain osa tuotteista tulee cdonista.

Vierailija
24/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:25"]Tilasin läppärin, oli pakttu muovipussiin ja oli tietenkin paskana. Kesti ihan sika kauan että sain uuden.

En suosittele.
[/quote]ei se cdonin vika ole.

Vierailija
25/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vuosien mittaan kymmeniä kertoja. Toimitus noin viikossa, ei ole koskaan ollut mitään valittamista. Edulliset postikulut.

Vierailija
26/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cdongroup on iso pohjoismaalainen nettikauppafirma jonka alla ovat myös mm. Nelly.com, lekmer ym. Tunnettu yritys, en keksi miksi olisi epäluotettava. Olen tilannut usein, aina tullut ajallaan.

Vierailija
27/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotain kirjoja ja levyjä sitten mp3 versioina. Ei valittamista, toimitusaikoja en muista, mutta ei silleen ainakaan ole pitkittyneet, että olisi ehtinyt ihmetellä missä viipyy. Levythän tietty saa heti ladattua. 

Vierailija
28/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut paljon vuosien ajan, puhelimen ja siihen tarvikkeita, leffoja, cditä ja pelejä. Halvimmat hinnat, hyviä tarjouksia, aina tulee perille ja minulle on kyllä tullut parissa päivässä. Ainoa ongelma on ollut että pari kertaa leffojen levykkeet on ollut viallisia, mutta olen saanut helposti vaihdettua tuotteen.

Vierailija
29/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti yli 50 tilausta, 3 olen palauttanut. Palautuksen käsittely on hidasta, voi mennä 3-4 viikkoa kun ne käsitellään muistaakseni Ruotsissa kaikki, mutta se ei ollut yllätys. Hyvitys tullut aikanaan oikein tilille. Kerran on puuttunut tilauksesta tuote, ja se saatiin selvitettyä että se tosiaan oli unohtunut vaikka toimituslistassa luki (esim. painosta sen saa selville kun tarkka lähetyspaino on heillä grammalleen ylhäällä). Laadukkaat ja kalliit talvisaappaat oli pakattu laatikossaan aivan erinomaisesti isompaan laatikkoon, MISSÄÄN toisessa nettikaupassa ei milloinkaan pakattu niin hyvin ja minulla on vuodessa n. 150-200 nettiostosta jo 15 vuoden ajalta. Eli laatikon liikkuminen ison laatikon sisällä oli estettyä 100% varmuudella ja sijoitettu lootan keskelle niin, ettei ison lootan ruhjominen mitenkään voisi vaikuttaa siihen kenkien laatikkoon. Varsinainen viitseliäisyyden ja taidon näyte.

Kannattaa katsoa kuka on tavaran toimittaja. En ole ostanut kuin niitä missä myyjä on CDON itse, se lukee aina tuotesivulla kuka on myyjä. En pelkää niitä CDON:in kautta myyviä firmoja, muttei ole koskaan tarvinnut sellaista tilausta tehdä.

"Suomalaisesta" verkkokaupasta ostan yleensä juuri heiltä, joskus harvoin Stockmann, Sokos.

Vierailija
30/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:25"]Tilasin läppärin, oli pakttu muovipussiin ja oli tietenkin paskana. Kesti ihan sika kauan että sain uuden.

En suosittele.
[/quote]ei se cdonin vika ole.
[/quote]

Läppäri oli omassa paketissaan ja mustamuovipussi cdon teipeillä paketoituna.

No, kun oli vihdoin aika lähettää kone ruotsiin, ohjeissa oli, että laite tulee ehdottomasti paketoida oman paketin lisäksi toiseen. Laitoin saman muovipussin cdon teipeillä takaisin. Uusi kone oli jo sitten asiallisesti pakattu.