Mies: missä tilanteessa vain ihailet naista kauempaa
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:34"]
Mikä siis miesten mielestä tekee naisesta kylmännäköisen?
[/quote]
Se jos ei vastata vaivihkaiseen lähestymiseen.
[/quote]
Minä olen naisena ainakin niin höntti, etten vaan tajua yhtään tuollaista vaivihkaista lähestymistä :D kaverit sanoo, että sehän yritti iskeä, minä olen ihan että ai niinkö.... En mä tajunnut...
[/quote]
Jos mies tulee juttelemaan sulle, yrittää se vaivihkaa kartoittaa onko mitään mahdollisuuksia.
[/quote]
Eikö miehet siis tule muuten juttelemaan, niin kuin vaikka tuo kauppaesimerkki? Ainako se on "lähestymistä"?
[/quote]
Ei ole aina lähestymistä. Kyllä minulla miehetkin juttelee julkisilla paikoilla, mutta ulkonäköni takia tiedän, ettei kukaan aivan varmasti ole kiinnostunut.
[/quote]
Ja jos sulla todella on noin huono itsetunto ja joku vahingossa kiinnostuu niin ei jaksa olla kiinnostunut kauan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:57"]
"se on sun tehtävä tehdä vaikutusta naisiin, ei naisten sinuun" - tällaisten naisten takia en yritäkään lähestyä ketään baarissa. kavereiden kanssa on mukavampaa kuin miettiä mitä sirkustemppuja joku nainen edellyttää miehiltä samaan aikaan kun ei itse tee mitään kuin odottaa ottajaansa, ehkä välillä vähän tylyttää heikompaa ainesta.
[/quote]
Muista sitten, että miehenä ei kannata itkeä kun tolla asenteella tulee suuremmalla riskillä jäädä yksin.
Mua naisena lähestyy niin moni mies illan aikana, etten edes ehdi miettiä, että voisin olla kerrankin aktiivinen aloitteen tekemisessä jonkun miehen suuntaan!
[/quote]
No kuule kivat sulle! Älä myöskään sitten naisena itke sitä että kaikki miehet on sikoja, koska itsehän valitset :)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:57"]
"se on sun tehtävä tehdä vaikutusta naisiin, ei naisten sinuun" - tällaisten naisten takia en yritäkään lähestyä ketään baarissa. kavereiden kanssa on mukavampaa kuin miettiä mitä sirkustemppuja joku nainen edellyttää miehiltä samaan aikaan kun ei itse tee mitään kuin odottaa ottajaansa, ehkä välillä vähän tylyttää heikompaa ainesta.
[/quote]
Muista sitten, että miehenä ei kannata itkeä kun tolla asenteella tulee suuremmalla riskillä jäädä yksin.
Mua naisena lähestyy niin moni mies illan aikana, etten edes ehdi miettiä, että voisin olla kerrankin aktiivinen aloitteen tekemisessä jonkun miehen suuntaan!
[/quote]
No kuule kivat sulle! Älä myöskään sitten naisena itke sitä että kaikki miehet on sikoja, koska itsehän valitset :)
[/quote]
Ei liity tähän mitenkään, mutta toki otan henkilökohtaisesti sen vastuun, mitä kypsä aikuinen ihminen voi tiettyyn rajaan omista valinnoistaan tehdä. Kuten samoin aiempi mies joka kommentoi, ettei tee aloitteita.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:58"]
[/quote]
[/quote]
Minä olen naisena ainakin niin höntti, etten vaan tajua yhtään tuollaista vaivihkaista lähestymistä :D kaverit sanoo, että sehän yritti iskeä, minä olen ihan että ai niinkö.... En mä tajunnut...
[/quote]
Jos mies tulee juttelemaan sulle, yrittää se vaivihkaa kartoittaa onko mitään mahdollisuuksia.
[/quote]
Eikö miehet siis tule muuten juttelemaan, niin kuin vaikka tuo kauppaesimerkki? Ainako se on "lähestymistä"?
[/quote]
Ei ole aina lähestymistä. Kyllä minulla miehetkin juttelee julkisilla paikoilla, mutta ulkonäköni takia tiedän, ettei kukaan aivan varmasti ole kiinnostunut.
[/quote]
Ja jos sulla todella on noin huono itsetunto ja joku vahingossa kiinnostuu niin ei jaksa olla kiinnostunut kauan.
[/quote]
Tuleeko yllätyksenä, että osa meistä naisista ON oikeasti rumia?
Minä ainakin sanon kaikille lähestyjille nykyään suoraan ei. Syynä on jatkuvat huonot kokemukset miesten lähestymisistä. Pyrin pitkään olemaan avoin uusille ihmisille mutta sitä märkää rättiä tuli naamaan jatkuvasti. Eli muutama mukava lause ja sitten kysymys lähdetäänkö nussimaan. No ei lähdetä, ei todellakaan lähdeta koskaan nussimaan yhtään mistään kahden minuutin tuntemisen jälkeen.
Joskus on ollut kivaa keskustella baareissa miesten kanssa kun välillä ei ole ollut mitään viritystä. Mukava keskustelu ja sitten molemmat lähtevät omiin suuntiinsa.
Pari kertaa on käynyt niin, että todella ujo mies on lähestynyt bussipysäkillä tai kaupassa kysyäkseen jotain triviaalia. Olen silloin heti ymmärtänyt, että mies harjoittelee lähestymään naisia ja ollut tosi ystävällinen heille. Kiva nähdä miehen/pojan helpotus kun on uskaltanut ottaa tuon askeleen joka voi monelle olla todella suuren kynnyksen takana.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]