Mies: missä tilanteessa vain ihailet naista kauempaa
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:10"]
Joo se on kuitenkin parempikin ihan näin naisnäkökulmasta, että jos näette heti, että nainen on ihan eri sarjaa, että myös pysytte kaukana. Se on loukkaavaa, jos joku minkä itsekin ajattelee olevan eri tasolla, tulee juttelemaan kuin kuvittelisi, että sillä on mahdollisuuksia. Se ei ole imartelevaa.
[/quote]
Mikä sitten on se asia, joka ratkaisee, että henkilö on ihan eri sarjaa? Pelkkä ulkonäkökö? Toisaalta minäkin koen olevani tavallaan eri sarjassa kuin opinnot lukioon jättänyt pikkunätti kaupan kassa, mutta perustuen asumismuotoon, ammattiin, koulutustasoon ja yleissivistykseen...
[/quote]
Siinäpä olet (ihan oikeassa). Mutta se on sun tehtävä tehdä vaikutusta naisiin, ei naisten sinuun. Jos siis olet mies.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:24"]
Joo se on kuitenkin parempikin ihan näin naisnäkökulmasta, että jos näette heti, että nainen on ihan eri sarjaa, että myös pysytte kaukana. Se on loukkaavaa, jos joku minkä itsekin ajattelee olevan eri tasolla, tulee juttelemaan kuin kuvittelisi, että sillä on mahdollisuuksia. Se ei ole imartelevaa.
[/quote]
Mikä sitten on se asia, joka ratkaisee, että henkilö on ihan eri sarjaa? Pelkkä ulkonäkökö? Toisaalta minäkin koen olevani tavallaan eri sarjassa kuin opinnot lukioon jättänyt pikkunätti kaupan kassa, mutta perustuen asumismuotoon, ammattiin, koulutustasoon ja yleissivistykseen...
[/quote]
Siinäpä olet (ihan oikeassa). Mutta se on sun tehtävä tehdä vaikutusta naisiin, ei naisten sinuun. Jos siis olet mies.
[/quote]
Missäs tällainen sääntö lukee? :O
Summa summarum:
Melkein tilanteessa kuin tilanteessa.
Miesten milestä heillä on paljon tylyjä kokemuksia. Vielä ei ole käynyt ilmi, missä tilanteissa nämä tylytykset ovat tulleet (onko vongattu suorasukaisesti kännissä valomerkin aikaan vai mitä oikein).
Naiset taas sanovat ettei kukaan koskaan edes lähesty, joten ilmeisesti eivät ole ketään tylyttäneetkään.
Ja arkena ei siis kukaan lähesty.
Miehet päättelevät jotenkin mystisesti naisen tason.
Kaikki käsittävät ujon ja vakavn ihmisen väärin.
Ulkomaalainen mies on pelastus?
ap
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:34"]
Mikä siis miesten mielestä tekee naisesta kylmännäköisen?
[/quote]
Se jos ei vastata vaivihkaiseen lähestymiseen.
[/quote]
Minä olen naisena ainakin niin höntti, etten vaan tajua yhtään tuollaista vaivihkaista lähestymistä :D kaverit sanoo, että sehän yritti iskeä, minä olen ihan että ai niinkö.... En mä tajunnut...
[/quote]
Jos mies tulee juttelemaan sulle, yrittää se vaivihkaa kartoittaa onko mitään mahdollisuuksia.
[/quote]
Eikö miehet siis tule muuten juttelemaan, niin kuin vaikka tuo kauppaesimerkki? Ainako se on "lähestymistä"?
[/quote]
Ei ole aina lähestymistä. Kyllä minulla miehetkin juttelee julkisilla paikoilla, mutta ulkonäköni takia tiedän, ettei kukaan aivan varmasti ole kiinnostunut.
[/quote]
Ja jos sulla todella on noin huono itsetunto ja joku vahingossa kiinnostuu niin ei jaksa olla kiinnostunut kauan.
[/quote]
Tuleeko yllätyksenä, että osa meistä naisista ON oikeasti rumia?
[/quote]
Varmasti osa on rumia, olen nähnyt heitäkin, mutta ei sitä tarvitse korostaa ja ottaa tolla tavalla esille. Oon kyllä nähnyt rumia pariskuntia eli kyllä jonkun mielestä rumatkin on kauniita.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:34"]
Mikä siis miesten mielestä tekee naisesta kylmännäköisen?
[/quote]
Se jos ei vastata vaivihkaiseen lähestymiseen.
[/quote]
Mitä se on? Anna käytännön esimerkkejä!
ap
[/quote]
Mies tulee kysymään sulta kaupassa että missähän jotakin tuotetta on.
[/quote] Onko tuo jostain pelimiehen oppaasta? Huono valinta. Minä sanoisin miehelle, että kysy tuolta myyjältä, minä en ole henkilökuntaa.
"se on sun tehtävä tehdä vaikutusta naisiin, ei naisten sinuun" - tällaisten naisten takia en yritäkään lähestyä ketään baarissa. kavereiden kanssa on mukavampaa kuin miettiä mitä sirkustemppuja joku nainen edellyttää miehiltä samaan aikaan kun ei itse tee mitään kuin odottaa ottajaansa, ehkä välillä vähän tylyttää heikompaa ainesta.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:57"]
"se on sun tehtävä tehdä vaikutusta naisiin, ei naisten sinuun" - tällaisten naisten takia en yritäkään lähestyä ketään baarissa. kavereiden kanssa on mukavampaa kuin miettiä mitä sirkustemppuja joku nainen edellyttää miehiltä samaan aikaan kun ei itse tee mitään kuin odottaa ottajaansa, ehkä välillä vähän tylyttää heikompaa ainesta.
[/quote]
Jos joskus olet lähestynyt ja sinulle on oltu epäystävällisiä, niin kertoisitko että mitä sanoit tuolle naiselle ja mitä hän sanoi sinulle?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:06"]
[/quote]
Jos joskus olet lähestynyt ja sinulle on oltu epäystävällisiä, niin kertoisitko että mitä sanoit tuolle naiselle ja mitä hän sanoi sinulle?
[/quote]
Kyllähän näitä tylyttäjiäkin on, yleistäen olen huomannut että sellaiset itsestään liikoja luulevat ja itseään täynnä olevat naiset eivät anna pakkeja kauniisti. Oli sitten viettävä nainen tai ei. Usemmiten sivistynyt, kauniskin nainen osaa ihan nätisti sanoa jos ei kiinnosta. Tämä vain oman kokemuksen mukaan. Olen siis itse nainen ja tälläistä olen kaveripiirissä / baarissa yleisesti huomannut.
Miehet karttaa naista, joka tietää mitä haluaa.
Kunnioituksesta .
Kerran olin jo kävelemässä baaritiskillä yksinään istuneen naisen luokse , kun muistin lehtijutun jossa sanottiin : "että kyllä yksin baarissa elevalla naisella on oikeus olla rauhassa ja ei hän ole automaattisesti miesseuraa vailla ". Ja niin jätin menemättä jutteleen .
#48: täällä oli joskus ketju missä kerrottiin, mikä on ilkeintä, mitä nainen on sanonut sinulle. en nyt löydä sitä tähän hätään. yksi yli kolmikymppinen nainen, ikä on veikkaus, vittuili puheviasta, toinen toivoi, että se minun porukassa ollut komeampi mies olisi tullut puhumaan minun sijastani, kolmas antoi jonkun yrityksen puhhelinnumeron omanaan ja muuta heh heh, hauskaa, mitä nyt tuli mieleen.
En yritä tehdä vaikutusta naisiin, naisten täytyy tehdä vaikutus minuun. Tasoni on sen verran korkea.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:47"]
Miesten milestä heillä on paljon tylyjä kokemuksia. Vielä ei ole käynyt ilmi, missä tilanteissa nämä tylytykset ovat tulleet (onko vongattu suorasukaisesti kännissä valomerkin aikaan vai mitä oikein).
Naiset taas sanovat ettei kukaan koskaan edes lähesty, joten ilmeisesti eivät ole ketään tylyttäneetkään.
[/quote]
Lähestyminen ei ole mikään edellytys tylyjen pakkien antamiseen/saamiseen. Tylypakit voi antaa vaikka baarissa satunnaiselle ohikulkijalle tai baaritiskillä vieressä juomatilausta yrittävälle (joka siis ei ole osoittanut minkäänlaista huomiota).
Kaikissa tilanteissa viimeisten parinkymmenen vuoden ajan. Opetellut pärjäämään itse, ja onnistunut.
[/quote]
Muista sitten, että miehenä ei kannata itkeä kun tolla asenteella tulee suuremmalla riskillä jäädä yksin.
Mua naisena lähestyy niin moni mies illan aikana, etten edes ehdi miettiä, että voisin olla kerrankin aktiivinen aloitteen tekemisessä jonkun miehen suuntaan!
Öh esimerkiksi silloin kun olen varattu. Se, että satun katsomaan sinua päin ei tarkoita, että harkitsen lähestymistä. M20
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:39"]
[/quote]
Muista sitten, että miehenä ei kannata itkeä kun tolla asenteella tulee suuremmalla riskillä jäädä yksin.
Mua naisena lähestyy niin moni mies illan aikana, etten edes ehdi miettiä, että voisin olla kerrankin aktiivinen aloitteen tekemisessä jonkun miehen suuntaan!
[/quote]
Elämä on.
[/quote]
[/quote]
No ensimmäinen päätös tehdään ulkonäön perusteella. Seuraavaksi kun jutellaan ulkonäöllisesti toisen samassa sarjassa painivan kanssa niin huomaa sivistyneisyydestä ja esim älystä. Siksi onkin niin vaikea löytää kumppani kun niin moni asia merkkaa! Ei kaikilla kauniilla ihmisillä klikkaa keskenään eikä kaikilla rumilla. Siinä on monta askelta ennen kuin tietää onko toinen sopiva kumppani. Aikaa ja energiaa tuhlaantuu ihan tuhottomasti kun missä vaiheessa tahansa kaikki voi kaatua johonkin yhteen asiaan esim koulutukseen, asumismuotoon, sivistyneisyyteen, ammattiin...