Mies: missä tilanteessa vain ihailet naista kauempaa
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:34"]
Mikä siis miesten mielestä tekee naisesta kylmännäköisen?
[/quote]
Se jos ei vastata vaivihkaiseen lähestymiseen.
[/quote]
Mitä se on? Anna käytännön esimerkkejä!
ap
[/quote]
Mies tulee kysymään sulta kaupassa että missähän jotakin tuotetta on.
[/quote]
Haa..mulle on käynyt näin. Vastasin ystävällisesti että missä sitä tuotetta muistini mukaan oli ja se mies lähti siitä sitten. Eli mitä ihmettä siinä olisi pitänyt tehdä. Huom, olen siis se ujohko introvertti.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:43"]
[/quote]
[/quote]
Minä olen naisena ainakin niin höntti, etten vaan tajua yhtään tuollaista vaivihkaista lähestymistä :D kaverit sanoo, että sehän yritti iskeä, minä olen ihan että ai niinkö.... En mä tajunnut...
[/quote]
Jos mies tulee juttelemaan sulle, yrittää se vaivihkaa kartoittaa onko mitään mahdollisuuksia.
[/quote]
Eikö miehet siis tule muuten juttelemaan, niin kuin vaikka tuo kauppaesimerkki? Ainako se on "lähestymistä"?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:47"]
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Haa..mulle on käynyt näin. Vastasin ystävällisesti että missä sitä tuotetta muistini mukaan oli ja se mies lähti siitä sitten. Eli mitä ihmettä siinä olisi pitänyt tehdä. Huom, olen siis se ujohko introvertti.
[/quote]
No ei tuon takia kannata mitään peliliikkeitä alkaa tekemään. Itse olen miehenä joskus elämässäni jutellut naisille ja todellakaan taustalla ei ollut mitään taka-ajatusta. Vain vilpitön tiedonjano.
Mikäli nainen ei vastaa katseeseen toista kertaa: antaa olla. Mikäli nainen ei käänny edes katsomaan päin, kun tiskilllä sanon jotain: antaa olla. Mikäli nainen polttelee tupakkaa eikä katso päin: antaa olla. Aika rumasti on sanottu, jos olen näissä merkeissä yrittänyt toistamiseen jotakin.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:47"]
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Annoin silloin saman neuvon kuin nyt. Vie mies mukanasi oikealle hyllylle ja kysele mitä aikoo tehdä. Jos ei kerro heti että vaimolle lempiruokaa, niin pyydä vaikka resepti ja anna sitä varten yhteystietosi (avaa tätä silmällä pitäen joku miss91@osoite).
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:43"]
[/quote]
[/quote]
Minä olen naisena ainakin niin höntti, etten vaan tajua yhtään tuollaista vaivihkaista lähestymistä :D kaverit sanoo, että sehän yritti iskeä, minä olen ihan että ai niinkö.... En mä tajunnut...
[/quote]
Jos mies tulee juttelemaan sulle, yrittää se vaivihkaa kartoittaa onko mitään mahdollisuuksia.
[/quote]
Eikö miehet siis tule muuten juttelemaan, niin kuin vaikka tuo kauppaesimerkki? Ainako se on "lähestymistä"?
[/quote]
On se sellaista mahdollisuuksien kartoittamista. Tietenkin jos olet kaverin ex tai vaikka varattu, niin voi tulla muustakin syystä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:27"]
Olisi mielenkiintoista kuulla! Itseäni lähestytään tosi vähän. Sitten jos lähestytään, yleensä ollaan ihan hirveässä änkyräkännissä sopertamassa josain elämän rakkaudesta. Pari kertaa olen sitten itse lähestynyt, jos on ollut selkeää "sähköä" ilmassa. Silloin on tullut kommenttia, että oonhan mä sua kattellut, muttei mieleenkään ole tullut tulla juttelemaan tms. Olenkohan jotenkin "kylmän" näköinen? Mielestäni en... Enkä kyllä mistään ladon seinästä repäistynkään näköinen ole!
[/quote]
Suomalaisilla miehillä ei ole munaa lähestyä selvänä. Ihan yleistä etkä ole ainoa kenellä samanlaisia kokemuksia. Mut kyllä yleistetään kylmännäköiseksi ja ties miksi, no helvetti soikoon tulkaa tutustumaan niin näkisitte, että sellaisesta olen kaukana.
[/quote]
Itse olen aika nätti, en meikkaa ihan hirveästi ja paksut hiukset on ihan luonnollisilla laineilla auki, olen melko lyhyt ja hoikka, nauran kaveriporukassa paljon, hymyilen ja puhun paljon, eli näytän varmasti ulkopuolisenkin silmään sosiaaliselta. Silti baarissa todella harvoin kukaan tulee juttelemaan, joskus huomaan että mies tai kaksi tuijottaa, mutta aina saan itse avata keskustelun, jos joku näyttää kiinnostavalta. Ja yleensä silloin sitten juttu luistaakin ja mies alkaa iskemään, mutta todella todella harvoin miehet itse lähestyy. Raivostuttavaa.
ovatko miehet esim. keski-euroopassa, usa:ssa tai australiassa rohkeampia?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:07"]
[/quote]
Mitä vähemmän tasa-arvoa, sitä "rohkeampia" miehiä
Joo se on kuitenkin parempikin ihan näin naisnäkökulmasta, että jos näette heti, että nainen on ihan eri sarjaa, että myös pysytte kaukana. Se on loukkaavaa, jos joku minkä itsekin ajattelee olevan eri tasolla, tulee juttelemaan kuin kuvittelisi, että sillä on mahdollisuuksia. Se ei ole imartelevaa.
Sen sijaan komeat miehet voisivat lähestyä naisia rohkeammin ns epätyypillisissä tilanteissa. Esim itse joskus olin samassa hississä komean n 33 v pukumiehen kanssa, joka katsoi pitkään muttei sanonut mitään. Ja muut tällaiset ohimenevät tilanteet. Baari- ja ryyppäyskulttuuri saisi loppua, mikä pakottaisi miehet kehittämään kommunikointitaitojaan ja juttelemaan naisille selvinpäinkin. Nyt vaihtoehdot on baari tai sitten tutustuminen olosuhteiden pakosta eli on yhteisiä tuttuja, sama harrastus ym.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:10"]
Joo se on kuitenkin parempikin ihan näin naisnäkökulmasta, että jos näette heti, että nainen on ihan eri sarjaa, että myös pysytte kaukana. Se on loukkaavaa, jos joku minkä itsekin ajattelee olevan eri tasolla, tulee juttelemaan kuin kuvittelisi, että sillä on mahdollisuuksia. Se ei ole imartelevaa.
Sen sijaan komeat miehet voisivat lähestyä naisia rohkeammin ns epätyypillisissä tilanteissa. Esim itse joskus olin samassa hississä komean n 33 v pukumiehen kanssa, joka katsoi pitkään muttei sanonut mitään. Ja muut tällaiset ohimenevät tilanteet. Baari- ja ryyppäyskulttuuri saisi loppua, mikä pakottaisi miehet kehittämään kommunikointitaitojaan ja juttelemaan naisille selvinpäinkin. Nyt vaihtoehdot on baari tai sitten tutustuminen olosuhteiden pakosta eli on yhteisiä tuttuja, sama harrastus ym.
[/quote]
Tässä on se ongelma, että monesti "pukumiehiksi" pääsevät vähän sosiaalisesti lahjattomammat kaverit. Pitää olla lukupäätä ja jaksaa opiskella monta vuotta kuivia aineita.
Ne joilla on sosiaalista silmää ja statusta saakin sitten naisia ja menestystä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:03"]
Itse olen aika nätti, en meikkaa ihan hirveästi ja paksut hiukset on ihan luonnollisilla laineilla auki, olen melko lyhyt ja hoikka, nauran kaveriporukassa paljon, hymyilen ja puhun paljon, eli näytän varmasti ulkopuolisenkin silmään sosiaaliselta. Silti baarissa todella harvoin kukaan tulee juttelemaan, joskus huomaan että mies tai kaksi tuijottaa, mutta aina saan itse avata keskustelun, jos joku näyttää kiinnostavalta. Ja yleensä silloin sitten juttu luistaakin ja mies alkaa iskemään, mutta todella todella harvoin miehet itse lähestyy. Raivostuttavaa.
[/quote]
Omalla kohdallani kynnys lähteä jututtamaan vierasta naista on korka, koska sen verran ikävää tylytystä on joskus tullut, kun olen erehtynyt avaamaan suuni naiselle, jonka mielestä olin ilmeisesti aivan liian vaatimatonta tasoa häneen verrattuna. Siinä saattaa mennä fiilikset maihin koko illan suhteen, joten helpompi on vaan tyytyä odottamaan, josko näköpiiriin sattuisi nainen, jolta saa selvempää myönteistä signaalia.
[/quote]
Ehkä se komea pukumies ajatteli olevansa parempi kuin sinä. Olit eri sarjassa. Mutta joo on totta, että on vähän "loukkaavaa" jos joku selkeästi itseä huonompi tulee iskemään ja kuvittelee olevansa sun sarjassa. Hirveä sanoa näin, mutta totta.
Ihailen moniakin naisia kauempaa. Joskus kyllä tekisi mieli ihan viattomasti käydä sanomassa että oletpa kaunis. Syy, miksi en tee niin on se, että olen onnellisessa parisuhteessa, vaimokin on kaunis, mutta joskus tekisi mieli kuitenkin piristää jonkun muunkin päivää.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:09"]
[/quote]
[/quote]
no eihän nuo maat mitään burkhapaikkoja ole. ne on vaan enemmän sellaista ekstroverttivaltaista vyöhykettä?
[/quote]
Mikä sitten on se asia, joka ratkaisee, että henkilö on ihan eri sarjaa? Pelkkä ulkonäkökö? Toisaalta minäkin koen olevani tavallaan eri sarjassa kuin opinnot lukioon jättänyt pikkunätti kaupan kassa, mutta perustuen asumismuotoon, ammattiin, koulutustasoon ja yleissivistykseen...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:09"]
[/quote]
[/quote]
Esm Jenkeissä kuitenkin ollaan lähtökohtaisesti paljon sosiaalisempia ja lahjakkaampia small talkissa. Voidaan jutella ihan merkityksettömistä joka päiväisistä asioista eikä aina tarvitse miettiä päätään puhki että mitä iskulausetta nyt käyttää. Tuntemattomille jutteleminen on paljon luonnollisempaa ja kuuluu kulttuuriin. Näin tutustuu ja huomaa onko joku pidemmän päälle kiinnostava. Usein jutellaan ilman sen kummempia odotuksia ja jos toinen sattuukin herättämään mielenkiinnon niin hyvä, voidaan esim vaihtaa numeroita ja nähdä uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:15"]
[/quote]
Omalla kohdallani kynnys lähteä jututtamaan vierasta naista on korka, koska sen verran ikävää tylytystä on joskus tullut, kun olen erehtynyt avaamaan suuni naiselle, jonka mielestä olin ilmeisesti aivan liian vaatimatonta tasoa häneen verrattuna. Siinä saattaa mennä fiilikset maihin koko illan suhteen, joten helpompi on vaan tyytyä odottamaan, josko näköpiiriin sattuisi nainen, jolta saa selvempää myönteistä signaalia.
[/quote]
Tarpeeksi monta kertaa kun saa tylyt pakit rupeaa vituttamaan koko iskeminen ja mielummin vaan juo kaljaa kavereiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:15"]
[/quote]
[/quote]
Minkätyyppisiltä naisilta sitä paljon puhuttua tylytystä tulee. Ihan oikeastiko meiltä ujoilta ja vakavilta??! Vai ovatko nämä tekemäsi lähestymiset olleet baarissa juuri sille kovaäänisimmälle tai kaikkein flirteimmälle? Mun pitää löytää kyllä ullomaalainen mies. Ei täällä näköjään tule mistään mitään...
Menneeseen kokemukseen perustuva mutuarvio todennäköisyydestä, riittääkö omat pelimerkit kys. naiseen. Jos pakkien todennäköisyys & kivuliaisuus arvioidaan liian epämiellyttäväksi, jäädään ihailemaan kauempaa.
Humalatila vähentää luonnolliseesti kipuvastetta.