Epäilen, ettei kenellekään hyvin pärjäävällä
Kommentit (10)
Join tänään shampanjaa työttömänä, mutten tietenkään hae lähihoitajan hommia. Tuskin edes olisin hyvä siinä. Jokainen hakee koulutustaan ja osaamistaan vastaavia töitä.
Miekin join shamppanjaa tai ainakin melkein. Olen syntynyt nauttimaan täällä enkä raatamaan, että saisin jonkun hyväksymispassin ympäristön leimalla :).
Ei se mun vika oo, jos muut ihmiset ei osaa elää ja nauttia.
Eikö töihin voi mennä osaava ihinen, jos se ei juuri nyt ole töissä?
Pääsehän siitä eroon seuraavissa yyteissä jokatapauksessa.
Ei voi olla totta ; näin paljon samanhenkisiä ihmisiä täällä.
Kun synnyin, niin mun ylle laskeutui ihmeellinen valo ; elämästä nauttimisen valo.
On ollu kivaa opiskella . Lähäri mieki :).
Tässä on se ongelma. Jos et palkkaa 40plus työtöntä, niin se osaava ihninen tulee olemaan kortistossa noin 20vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se ongelma. Jos et palkkaa 40plus työtöntä, niin se osaava ihninen tulee olemaan kortistossa noin 20vuotta.
Ongelma on se , että saa työttömiä toimaria ja osastonjohtaja, sitten saat vastavalmistujia ja ehkä jotain,jotka
Puhuu Suomea melkein ymmärrettävästi,,
Ja mutsin näistä duuniin.
Hyvin pärjäävät ovat olleet suossa useammin kuin sinä, mutta ovat sieltä nousseet ja päässeet nykyiseen tilanteeseensa
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pärjäävät ovat olleet suossa useammin kuin sinä, mutta ovat sieltä nousseet ja päässeet nykyiseen tilanteeseensa
Tuskin. Kaikilla on menneet asiat vituilleen joskus, mutta joillain ehkä enemmän.
Ei mene huonosti, vaan todennäköisesti paremmin, mutta moni asia on hankalaa.