Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä omalle 15-vuotiaalle tytölle joululahjaksi?

Vierailija
07.12.2014 |

En olisi uskonut, että ikinä kysyn tähän asiaan muilta apua, mutta nyt ei enää itse keksi. Ja tyttö ei osaa antaa vinkkejä. Haluan kuitenkin antaa hänelle useamman lahjan.

Meikkejä, Victoria Secret-tuotteita, Yves Rocherin suihkujuttuja on ostettu. Mutta jotain kivaa vielä. Hinnalla ei niin väliä.

Vaatteita ja musaa en osaa enää ostaa, yksi hänen valitsema levy on tulossa kyllä. Lahjakorttia vaatekauppoihin en osta, koska ne tyttären mielestä kivat kaupat on naapurikaupungissa, ja sinne mennään talvialeen.

Milläs sitä vois yllättää?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:03"]

Miten olisi aloitussetti johonkin tytön valitsemaan astiasarjaan? Oman kodin perustamisen aika lähenee ja kauniita astioita tarvitaan.

[/quote]

Tolla on astiasarja nurkassa odottamassa, ja mulla on lisäksi antaa vaikka mitä kivaa mukaan. Eikä ole tilaa säilytellä niitä, joten säästän mieluummin rahaa niihin. Muuten hyvä idea.

Vierailija
42/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:57"]

Mites tykkääkö urheilla? Mites jonkun salin kausikortti tai johonkin jumppiin?

[/quote]

Kolme liikuntaharrastusta arkena, enempään ei pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:36"]

En olisi uskonut, että ikinä kysyn tähän asiaan muilta apua, mutta nyt ei enää itse keksi. Ja tyttö ei osaa antaa vinkkejä. Haluan kuitenkin antaa hänelle useamman lahjan.

Meikkejä, Victoria Secret-tuotteita, Yves Rocherin suihkujuttuja on ostettu. Mutta jotain kivaa vielä. Hinnalla ei niin väliä.

Vaatteita ja musaa en osaa enää ostaa, yksi hänen valitsema levy on tulossa kyllä. Lahjakorttia vaatekauppoihin en osta, koska ne tyttären mielestä kivat kaupat on naapurikaupungissa, ja sinne mennään talvialeen.

[/quote]

Omalle 15v tytölle ostan kunnon kuulokkeet läppäriin. En siis mitään halpiskuulokkeita, vaan laadukkaat ja hyvät. Toisena lahjana ostan järkkäriin jalustan. Lisäksi laitan rahana tilille 100 euroa. Toki jotain suklaata päälle. Mutta tänä vuonna päätettiin, että ei tule paljoa lahjoja, vaan ne muutama, mitkä tarvii

[/quote]

Tolla on suht uudet hyvät kuulokkeet laitteeseen kuin laitteseen. Järkkärin haluis, mutta eipä tuo oo käyttänyt paljoa noita kahta aiempaakaan kameraa(digipokkari ja videokamera), joten sellaista ei minulta saa. Tämä on ensimmäinen joulu, kun ei saa mitään kalliimpaa. Koska likalla on jo kaikki tarvittava. Puhelinkaan ei ole kuin vuoden vanha.

Vierailija
44/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo ostanut 15 v. Tytölleni pyjaman. Kappahlista sai valita itse ala ja yläosat. Ostin myös Monopoli pelin, vähän erilainen peli, hankitaan jotain yrityksiä. Kummitäti ostaa ison toalettilaukun marimekolta. Kaikki kelpaavat hänelle varmasti.

Vierailija
45/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:06"]

Joku kiva kirja. 

[/quote]

Tämä olisi hyvä lahja, mutta kun ei yhtään osaa sanoa, että mitä haluaisi. Samoin musiikissa ja elokuvissa.

Vierailija
46/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttö lukenut jo Nälkäpeli-trilogian? Se on ollut tosi suosittu nuorten keskuudessa.

Vierailija
47/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:20"]

Onko tyttö lukenut jo Nälkäpeli-trilogian? Se on ollut tosi suosittu nuorten keskuudessa.

[/quote]

Joo, ostin se yksi joulu lahjaksi :)

Vierailija
48/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat kiharruspuikon niin Remingtonin Pearl wand ehdottomasti. Pakettiin mukaan kunnon suojaustuotteet.

Hajuvesi?

Vierailija
49/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:17"]

Minä olen jo ostanut 15 v. Tytölleni pyjaman. Kappahlista sai valita itse ala ja yläosat. Ostin myös Monopoli pelin, vähän erilainen peli, hankitaan jotain yrityksiä. Kummitäti ostaa ison toalettilaukun marimekolta. Kaikki kelpaavat hänelle varmasti.

[/quote]

Joo, pyjaman ostin kans. Kuuluu jokaiseen jouluun. Haluaa siis itse lahjaksi sen.

Mä annan näitä lahjoja joulukalenterimuodossa tänä jouluna, koska emme vietä joulua yhdessä. Joten sen takia näitä tulee niin paljon, ei kuitenkaan sitä 24 sentään :) Ovat ollet aika edullisia tähän asti, tuo pyjama ja pörrösukat olivat kalleimmat tähän asti. Rueaa loppumaan lahjat mun piilolaatikosta.

Vierailija
50/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:31"]

Jos ostat kiharruspuikon niin Remingtonin Pearl wand ehdottomasti. Pakettiin mukaan kunnon suojaustuotteet.

Hajuvesi?

Itseasiassa juuri tuota kiharruspuikkoa ajattelin aiemmin. Kiva kuulla, että se on oikeasti hyvä. Hajuvesiä on liikaa, ja Victoria Secretin yksi tuoksu on vielä jemmassa. Ja pari voidetta myös.

[/quote]

Vierailija
51/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jotain merkityksellisempää kuin meikit ja suihkutuotteet. Jotain mistä on iloa pidemmäksi aikaa. Tiedät itse parhaiten mistä tyttösi ilahtuisi joten siitä miettimään.

Vierailija
52/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on suoristuspuikko ?

Vierailija
53/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka tai kielikurssi. Miksi törsätä rahaa purkkeihin ja puteleihin, niistä ei jää muistoja.

Vierailija
54/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:37"]

Mikä ihme on suoristuspuikko ?

[/quote]

Suoristuraudan ja kiharruspuikon lapsi ;)

T: ap

Vierailija
55/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:39"]

Matka tai kielikurssi. Miksi törsätä rahaa purkkeihin ja puteleihin, niistä ei jää muistoja.

[/quote]

Isä lupasi Lontoon matkan.

Vierailija
56/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuku ja kirja? Yritän itse ostaa joka joulu jonkun kirjan..tänä vuonna sarjakuvakirja.. Entäs joku hyvä elokuva/sarja? Kauniit villasukat? Torkkupeitto? Erivärisiä kynsilakkoja?

Vierailija
57/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
58/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:36"]

[/quote]

Omalle 15v tytölle ostan kunnon kuulokkeet läppäriin. En siis mitään halpiskuulokkeita, vaan laadukkaat ja hyvät. Toisena lahjana ostan järkkäriin jalustan. Lisäksi laitan rahana tilille 100 euroa. Toki jotain suklaata päälle. Mutta tänä vuonna päätettiin, että ei tule paljoa lahjoja, vaan ne muutama, mitkä tarvii

[/quote]

Tolla on suht uudet hyvät kuulokkeet laitteeseen kuin laitteseen. Järkkärin haluis, mutta eipä tuo oo käyttänyt paljoa noita kahta aiempaakaan kameraa(digipokkari ja videokamera), joten sellaista ei minulta saa. Tämä on ensimmäinen joulu, kun ei saa mitään kalliimpaa. Koska likalla on jo kaikki tarvittava. Puhelinkaan ei ole kuin vuoden vanha.

[/quote]

kannattaako penikalle ostaa kaikkea niin, ettei mikään tunnu enää miltään. Mikä saa tytölle enää elämyksen aikaiseksi, huumeet vai?

Vierailija
59/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
60/100 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:17"]

[/quote]

Ihan oikeesti. Ap.n tytöllä on läppärit ja ipadit ja puhelimet ja kaikki laitteet ja tuoksut ja laukut ja muut. Joku rääpäle saa yöpuvun, buahahhahaaa, onko oikeeasti noin köyhiä olemassa.