Mitä omalle 15-vuotiaalle tytölle joululahjaksi?
En olisi uskonut, että ikinä kysyn tähän asiaan muilta apua, mutta nyt ei enää itse keksi. Ja tyttö ei osaa antaa vinkkejä. Haluan kuitenkin antaa hänelle useamman lahjan.
Meikkejä, Victoria Secret-tuotteita, Yves Rocherin suihkujuttuja on ostettu. Mutta jotain kivaa vielä. Hinnalla ei niin väliä.
Vaatteita ja musaa en osaa enää ostaa, yksi hänen valitsema levy on tulossa kyllä. Lahjakorttia vaatekauppoihin en osta, koska ne tyttären mielestä kivat kaupat on naapurikaupungissa, ja sinne mennään talvialeen.
Milläs sitä vois yllättää?
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:43"]
Hmmm pahan pistit. Itsekin olisin ehdottanut lahjakorttia! Mites olisi hajuvesi/laukku? Jos tiedät yhtään hänen makumieltymyksiään. Puhelimen kuoret, jos käyttää ja tykkää vaihdella? Pipo/hanskat? Kengät? Uudet kuulokkeet jos tykkää kuunnella musiikkia? Uusi lompakko? Kylpytakki? Leffalippuja/lahjakortti keilaukseen? Tässä jotain mitä itse haluaisin :D (19v. tyttö).
[/quote]
Tuolla näyttää olevan kaikki mainitsemasi. Hajuvesiä on liiankin kanssa, ja Victoria Secretiä on velä mulla jemmassa annettavaksi. Hitsi kun en aiemmin tajunnut noita kännkyänkuoria. Nyt on myöhäistä tilata...
Leffaliput saa todella halvalla isänsä työpaikan kautta.
Rupeaa tuntumaan samalta kuin tyttärestä. Ettei tarvitse mitään, omistaa jo kaiken. Äiteen ainokainen... No, sen kiharruspuikon annan, ja fyffee jonkun suklaan yms kanssa. Käy aika paljon kavereiden kanssa ulkona syömässä. Siihen menee sen rahat.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:33"]
Mutta nyt tähän ketjuun tuli henkisesti vajaa hillumaan, ja mun pitää mennä ruokaa laittamaan.
Kiharruspuikko, kynsienkoristelusetti yms. mitähän niitä oli, mitä huomenna kaupungista lähden katselemaan. Kiitos vinkeistä, ja mukavaa joulua kaikille, teille panetteleville köyhillekin. Toivon teille paljon henkistä kasvua ja älliä, jotta pääsette tuosta suosta joskus irti, eivätkä lapsenne kärsisi enää :) Ehkä teillä on sitten tulevaisuudessa varaa lahjoa lastenlapsia!
[/quote]
Sääli, jos sinun pitää lahjoa lapsenlapset. Meillä on sukulaisten välit olleet lämpimät aina lahjomattakin.
Mun 19vee likka ja 25vee likka saa yhteisen kylpyläreissun,siihen kuuluu kasvonaamio,jalkahieronta,uimista,saunomista,buffet-pöytä ja shampanjaa. Sanoin tytöille että muuta ei tuu,osaavat kyllä jo arvostaa pienestä :)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:17"]
Minä olen jo ostanut 15 v. Tytölleni pyjaman. Kappahlista sai valita itse ala ja yläosat. Ostin myös Monopoli pelin, vähän erilainen peli, hankitaan jotain yrityksiä. Kummitäti ostaa ison toalettilaukun marimekolta. Kaikki kelpaavat hänelle varmasti.
[/quote]
Ihan oikeesti. Ap.n tytöllä on läppärit ja ipadit ja puhelimet ja kaikki laitteet ja tuoksut ja laukut ja muut. Joku rääpäle saa yöpuvun, buahahhahaaa, onko oikeeasti noin köyhiä olemassa.
[/quote]
Mistä päättelit, että meillä ei ole rahaa? Tyttärelläni on n. 30 000 euron osakesalkku 15 vuotiaana. Silti hän ilahtuu pyjamasta, lautapelistä yms. tiedän sen. Joten älä sinä murehdi hänen puolestaan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:25"]Ratsastustallillahan kiltit tytöt panee kuin kanit niiden äijien kanssa. Kannattaa katsoa hienot stringit ja victorian pitsirintsikat, niin saa ilmaista ratsastusaikaa mukavasti.
[/quote]
Olet aika sairas. Meidän tytär harrastaa ratsastusta, ja vien hänet autolla tallille. Hevonen on usein laitettu kuntoon valmiiksi. Katson ratsastustunnin ja lähdemme pois. Näin varmaan tapahtuu kaikissa perheissä, joissa tytär harrastaa ratsastusta. Ellei sitten lapsi ota tallilta itselleen omaa hoitohevosta ja viettää tallilla enemmän aikaa. Silloinkin siellä pyörii muita samanikäisiä tallityttöjä ja tallia valvoo ratsastuksen opettaja, joka on usein nainen.
Mäkin oon 15 v ja toivon itse kauneustuotteita ja lämpöpeittoa. En halua rahaa enkä lahjakortteja, jää kuitenkin käyttämättä. Sit haluisin ripsien pidennykset mut en tiiä suostuuko äiti niihin..
Ihan pakko nyt avautua tähän ketjuun.. Eli itse olen 15v tyttö, en juo, en polta, olen juuri tälläinen tässäkin ketjussa esille tullut nenä kirjassa-tyyppi. Ja ainoa asia mitä haluaisin joululahjaksi olisi dildo.. En vain kehtaa äidiltä pyytää, pitää mua sen verran "killtinä" tyttönä.. Rikkoisin sen pilvilinnat siinä sitten :DD
*kilttinä.. Anteeksi, puhelimen näyttö hieman huonossa kunnossa :D
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:07"]
Vaikka Stockalta Ralph Laurenin tai Gantin tms lakanoita
[/quote]
Ei ou mun sinitukkaisen lapsen tyylisiä :D
[/quote]
http://m.emp.fi/lis_Pussilakana_search/ EMP:ltä joku pussilakanasetti? Sopii vähän erikoisemmastakin tyylistä tykkäävälle. Tosin voi olla siinä ja siinä ehtiikö jouluksi, kaikki tuotteet kun on päävarastolla Saksassa.
Matka Berliiniin tai Lontooseen,
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:33"]
Mutta nyt tähän ketjuun tuli henkisesti vajaa hillumaan, ja mun pitää mennä ruokaa laittamaan.
Kiharruspuikko, kynsienkoristelusetti yms. mitähän niitä oli, mitä huomenna kaupungista lähden katselemaan. Kiitos vinkeistä, ja mukavaa joulua kaikille, teille panetteleville köyhillekin. Toivon teille paljon henkistä kasvua ja älliä, jotta pääsette tuosta suosta joskus irti, eivätkä lapsenne kärsisi enää :) Ehkä teillä on sitten tulevaisuudessa varaa lahjoa lastenlapsia!
[/quote] lapselta ei puutu mitään, on viimesen päälle kännykkä, sun muut pelit ja härpäkkeet mutta yhtä'än ei oo saanut jouluna . OIhan pienenä sai jotain pientä mutta sitten kouluiässä todistuksen mukaan on tullut eli on pitänyt ansaita.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:54"]
Suoristuspuikko???
[/quote]
No niinpä. Yhdistin suoristusraudan ja kiharruspuikon, niin tuli suoristuspuikko :D
Mites tykkääkö urheilla? Mites jonkun salin kausikortti tai johonkin jumppiin?
Joku kynsienhoitosetti, tai sellainun koristelusetti jolla voi itse väkertää haluamansa kynnet.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:59"]
Joku kynsienhoitosetti, tai sellainun koristelusetti jolla voi itse väkertää haluamansa kynnet.
[/quote]
Tämä muuten menee hankintaan. kiitos ideasta :)
Miten olisi aloitussetti johonkin tytön valitsemaan astiasarjaan? Oman kodin perustamisen aika lähenee ja kauniita astioita tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:51"]
Mene urheilukauppaan, siellä on vaikka mitä. Osta kunnon peitto ja tyyny. Paremmat puuvillasatiinipussilakanat. Leffalippuja.
[/quote]
Ei ole tarvetta urheilukauppaan, ja ei käytä missään tilanteissa urheilukaupan vaatteita ja kenkiä. Tai no Converset on mieleen, mutta niitä on. Tyyny ja peitto kuuluu perustarpeisiin, ja uusin ne aika usein. Leffaliput saa isänsä kautta. Pussilakanoita ei ole löytynyt oikean tyylisiä. Mutta katselen vielä niitä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:03"]
Miten olisi aloitussetti johonkin tytön valitsemaan astiasarjaan? Oman kodin perustamisen aika lähenee ja kauniita astioita tarvitaan.
[/quote]
apua, muistan kun itse sain kakkulapiota ja mitä sattuu tuon ikäisenä, eikä yhtään olisi kiinnostanut. Astiasarjatkin kiinnostivat vasta yli parikymppisenä. Ensimmäiset opiskeluvuodet elelin tyytyväisenä kirppiskaman avulla.
Suoristuspuikko???