Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä ajatella äitini käytöksestä =(

Vierailija
07.12.2014 |

sain halvalla hytin Laivalta. Soitin äitilleni ja ehdotin että saisiko hän ja miehensä vapaata, jos lähtisimme laivalle: minä ja minun lapset ja hän ja miehensä, he olisivat saaneet oman hytin (Family-hytti, 2 A4-hyttiä väliovella).
Puhelun aikana äitini keksi että mehän voisimme lähteä isommalla porukalla, minä ja minun 2 lasta, äitini, isoveljeni avovaimo ja heidän 2lasta ja vielä toisen veljeni lapsi. 
No, kyllähän se minulle sopi, serkukset tykkäävät toisistaan ja veljeni avovaimo on hyvin mukava.
Varasin sitten (sovittiin yhdessä asiasta) aamupalat kaikille, ja maksoin etukäteen.
Minulla oli sitten synttärit täsä välissä. Pari päivää synttäreiden jälkeen äitini totesi että hän oli unohtanut hankkia lahjaa, mutta hän voi sitten laivalla maksaa minun ruuat. OK, ei nyt aikuiselle edes tartte lahjoja enää hankkia kuitenkaan. 
Laivareissu nyt oli ja meni.
Tax-freessä hän päätti että hän ostaa lapsille karkkiaarreerkut, kun veljenpojat pysivät sellaiset. 3 veljenpoikaa sai omat, minun lapset saivat yhden, kyllä he voi jakaa....
Kun sitten käytiin laivan ravintolassa hän ilmoitti laskun tullessa että hän maksaa kaikkien ruuat. ELi, jos oiekin haluaa nipottaa... en saanut siis oikeasti synttärilahjaa, tai mulle ruuan maksaminen oli lahja, veljeni avovaimolle ja veljenpojille maksoi muuten vaan....
Eikä äitini missään vaiheessa maksanut aamupalaosuutensa takaisin minulle....

Jäi jotenkin vähän hassu fiilis. 
TÄmä nyt on varmasti todella tyhmästi kirjoitettu enkä saanut ilmaistua itseäni niin hyvin kuin halusin, mutta ehkä teksti on kuitenkin ymmärrettävä =)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata itse sanoa selkeästi, että haluan teiltä kaikilta oman osuuden aamiaisesta.

Vierailija
42/43 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla tuo on aidiltasi outoa kaytosta. Muille ostetaan omat karkit ja sinun lapset voi jakaa. Oisin kylla ollut hyvin pettynyt. Ja ei aitisi sitten periaatteessa ostanut omalle lapselleen synttarilahjaa ollenkaan. Harmi. Ei ihme etta olet ihmeissasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kamalaa kun eletään niin kädestä suuhun että joka jumalan sentti on kytättävä että kuka saa ja kuka ei saa ja kuinka paljon. Ehkä olisi parempi jos ei kerättäisi niin hirveästi sitä porukkaa mukaan niin pysyisi rahanjako tasa-arvoisempana. 

Fakta on että usein äidit suosivat toista lasta enemmän, ja sitä on vaikea muuttaa. Onhan se epäreilua ja tuntuu kamalan pahalta mutta se on myös helppo konsti tehdä itsensä katkeraksi ja se se vasta rumaa on.

Jos tämä asia alkaa ahdistaa liikaa, on parempi rajoittaa mummin kanssa puuhailu ilmaisiin harrasteisiin. Anna lasten viettää hänen kanssaan aikaa mutta itse voisit olla enemmän takavasemmalla niin et pahoita liikaa mieltäsi. Voit myös kokeilla sellaista että annat hänelle paljon kaikkea mahdollista, myös aikaa ja rakkautta, ja katsot ymmärtääkö hän yskän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän