Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?

Vierailija
11.10.2021 |

Lykästikö kysyjää vai erkanitteko eri teille?

Kommentit (481)

Vierailija
401/481 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junaristeyksessä puomin takana autojonossa. Kävin kysymässä edellä olevan auton kuljettajalta, missä olisi lähin bensa-asema (minulle tuntematon paikkakunta). Juna hurahti ohi ja mies ehdotti tapaamista kahvilaan vähän matkan päähän neuvoja varten. Siitä kehkeytyi huumaava romanssi joka loppui katastrofaalisesti, kun mies 6 kk kuluttua tunnusti olevansa naimisissa (2 pientä lasta!).

Vierailija
402/481 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 80-luvun lopulla menossa kielikurssille Pietariin (vai oliko se Leningrad vielä tuolloin?). Oltiin päästy rajan yli ja bussi pysähtyi jonnekin pieneen paikkaan. Siihen ilmaantui sitten nuorehko mies tarjoamaan "kättä ja sydäntä" eli kosimaan. Oudointa oli, että hän tuntui olevan jopa vakavissaan. Kun viittasin hänen kädessään olevaan sormukseen, hän totesi jotain sen tapaista että asia kyllä järjestyy. 

Onhan noita haluan Suomeen -kosijoita joskus ilmaantunut, mutta tämä on jäänyt erityisesti mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/481 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa pyysi mua treffeille kun hain pakettia. Todella kiusallista kun hänellä oli siinä kaikki mun tiedot esillä (nimi, osoite, puhnro). En lähtenyt.

Ja kerran yksi mukavan oloinen taksikuski sanoi että veisi mut treffeille mutta säännöt kieltää pyytämästä. En jättänyt puhelinnumeroa.

Vierailija
404/481 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheherazade kirjoitti:

Pizzeria ja kysyjänä sen työntekijä kun istuin pöydässä odottamassa ruokaani. En ollut kiinnostunut. 

Mulla sama, mutta kyseessä pizzerian omistaja, ensim jutteli kaikkea,sitten kehui ulkonäköä ja sitten: anna numeros, oli muuten ahdistava tilanne sain juoman ilmaiseksi ja valehtelin että poikaystävä odottaa,toi ruoan jonka paiskasi äreänä pöydälle eikä sanonut mitään,lähdin nopsaan enkä ole käynyt sen jälkeen siellä harmi oli lempipizzeriani ja tuota ennen ei ollut jutellut iskemismielessä tms,outoa miksihän nyt sitten alkoi??

Vierailija
405/481 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isollaveljellä rallissa huollossa ja just kädet syvällä moottoritilassa (isoveli oli käväissyt EK:lla autolla puskassa ja saanut aikaiseksi hiukkasen tuhoja nokkaan) kun eräs puolituttu kuski tuli muiden virnuillessa kysymään treffeille. Koska tämmöiselle autoja harrastavalle neitokaiselle ei juuri treffikutsuja sadellut, niin suostuin. Nyt meiilä on yhteinen koti ja pari muksua...

Vierailija
406/481 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla Suomi24 chat-huoneessa kun joku mies alkoi viestittelemään minulle ja selitti, että hän on kyllä naimisissa ja tietää, että vaimo ei sitä hyväksyisi, että hän tekee niin, mutta hän haluaa lähteä kahville kanssani. Sekin oli erikoista, että hän ei tiennyt minusta mitään muuta kuin nimimerkin, joka oli selvästi miehen nimi ja sitten hän raivostui minulle alkaen pilkkaamaan minua, kun kerroin hänelle olevani mies, kuten nimimerkistäkin selviää. Se taisi olla joku raimopetteri48v. Ei siis varsinainen treffipyyntö, mutta kuitenkin.

Vierailija
407/481 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on kuulkaa monta, terkkuja tutuille!

- seisoin liikennevaloissa ajatuksissani kotimatkalla töistä. Joku mies tuli ehdottelemaan, olin todella että WTF. Onneksi valo vaihtui, lähdin ripeästi kävelemään pois 😂

- töissä seisoin ajatuksissani kassan takana. Joku mies tuli ihan kiinni tiskiin, tuijotti syvälle silmiin ja pyysi vaimoksi (?!?)

- Ikeassa näkyvästi raskaana, yritin saada selvää polttimoiden sielunelämästä. Joku mies tuli ihan viereen ja kysyi, voisinko polttimon lisäksi viedä kotiin hänetkin. Mieheni seisoi vieressäni, kasvoillaan tonnin seteli- ilme 😂

- kaupassa lasten (3kpl taaperoa) kanssa, ihmettelin miksi joku äijä seuraa minua hyllyjen välissä. Onnistuin karistamaan hänet kassalla mutta ulkona hän juoksi minut kiinni, esittäytyi ja pyysi kahville.

Mieheni odotti siinä metrin päässä autossa, häntä huvitti tämä episodi kovin.

Kuvitelkaa se näky, kolme rääkyvää taaperoa, hämärää, sataa räntää, väsynyt töistä tullut mamma ja kolme kiukkuista, kiljuvaa taaperoa roikkuu käsissä ostosten lisäksi. Joku mies toteaa että jesss, elämäni tilaisuus 😂😂

Mä en tiedä mikä miehiä vaivaa, on törkeää että ei saa käydä missään ilman että joku väijää ja kokee että saa tulla ahdistelemaan.

Olen hyvin vaatimattoman näköinen, en meikkaa, silmälasit, homssuinen mamma-look. Olen hiukan ylipainoinenkin.

Menkää miehet sinne Tinderiin, jookos? Antakaa meidän naisten elää päivittäistä elämäämme rauhassa. Kiitos.

Melkonen humblebrag. Ylimielisyyden huippu.

Mitä ylimielistä siinä on että haluaa selvitä päivittäisestä arjesta, esim kaupassakäynnistä lasten kanssa ilman että joku kokee asiakseen tulla iskemään?

Vierailija
408/481 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä o7n kuulkaa monta, terkkuja tutuille!

- seisoin liikennevaloissa ajatuksissani kotimatkalla töistä. Joku mies tuli ehdottelemaan, olin todella että WTF. Onneksi valo vaihtui, lähdin ripeästi kävelemään pois 😂

- töissä seisoin ajatuksissani kassan takana. Joku mies tuli ihan kiinni tiskiin, tuijotti syvälle silmiin ja pyysi vaimoksi (?!?)

- Ikeassa näkyvästi raskaana, yritin saada selvää polttimoiden sielunelämästä. Joku mies tuli ihan viereen ja kysyi, voisinko polttimon lisäksi viedä kotiin hänetkin. Mieheni seisoi vieressäni, kasvoillaan tonnin seteli- ilme 😂

- kaupassa lasten (3kpl taaperoa) kanssa, ihmettelin miksi joku äijä seuraa minua hyllyjen välissä. Onnistuin karistamaan hänet kassalla mutta ulkona hän juoksi minut kiinni, esittäytyi ja pyysi kahville.

Mieheni odotti siinä metrin päässä autossa, häntä huvitti tämä episodi kovin.

Kuvitelkaa se näky, kolme rääkyvää taaperoa, hämärää, sataa räntää, väsynyt töistä tullut mamma ja kolme kiukkuista, kiljuvaa taaperoa roikkuu käsissä ostosten lisäksi. Joku mies toteaa että jesss, elämäni tilaisuus 😂😂

Mä en tiedä mikä miehiä vaivaa, on törkeää että ei saa käydä missään ilman että joku väijää ja kokee että saa tulla ahdistelemaan.

Olen hyvin vaatimattoman näköinen, en meikkaa, silmälasit, homssuinen mamma-look. Olen hiukan ylipainoinenkin.

Menkää miehet sinne Tinderiin, jookos? Antakaa meidän naisten elää päivittäistä elämäämme rauhassa. Kiitos.

Melkonen humblebrag. Ylimielisyyden huippu.

Täh? Mikä minusta tekee ylimielisen? 😳

Vierailija
409/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään miksi sukupuolilla on yhä suurempi kohtaanto-ongelma. Valitetaan etteivät miehet lähesty ja sitten kun lähestyvät niin tilanne on (muka) kuin jostain kauhuelokuvasta. Suurin taitaa olla liioiteltuja näistäkin. No jotain mukaviakin kohtaamisia näkyy olevan.

Surkeaa ajatella, että ainoa tapa löytää puoliso on ryypätä baarissa tai sitten tapella deittisovellusten verkossa ja toivoa parasta. Ei ole helppoa miehenä nykyään.

Ei, vaan maalaisjärkeä voi käyttää. Naiset ovat keskimäärin fyysisesti heikompia kuin miehet, joten tilanteesta riippuen lähestyminen voi olla ahdistava. Kuitenkin on paljon tapauksia missä mies on seurannut ja tappanut naisen saatuaan pakit.

Hyvä menetelmä on juuri tuo "saako häiritä" ja jos tulee kieltävä vastaus niin hyväksyy sen kiltisti. Samoin jos saa luvan häiritä niin jos treffipyyntöön tuleekin kieltävä vastaus niin uskoo hyvällä eikä ala jankkaamaan tai seurailemaan. Siitä tulee vain epämukava olo jos toinen ei usko. Minua tuli juhannuksena pienessä maistissa oleva mies kysymään kahville, en kokenut tilannetta ahdistavaksi koska olin bussipysäkillä lähellä kotiani ja oli tietysti valoisaa. Hän tosin sanottuani että olen menossa tapaamaan ystävääni enkä lähde nyt mihinkään ensin vaikutti uskovan mutta vähän ajan päästä yritti uudestaan. En ahdistunut mutta kiusallinen olo tuli kun piti alkaa toistamaan mitä oli jo sanonut..

Vierailija
410/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa. Ja sitten kerran kun olin raskaana kadulla. Ihan turhat äijöt kummassakin tapauksessa.

Vierailija
411/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin jotain 13 v. niin joku tumma mies, arabilta näytti pysäytti yhtäkkiä tien viereen jossa kävelin ja tarjosi kyytiä. No kävelin ihan lähellä asuinpaikkaani ja sanoin etten tarvi kyytiä. En kyllä olisi mennyt muutenkaan namusedän kyytiin. Pitkään kyllä intti että kyllä hän voi kuskata.

Toinen oli kun parikymppisenä joku vanhempi mies yhtäkkiä alkoi jutustelemaan ja kävelemään kanssani samaan tahtiin. Ei haittanut kun vasta sitten kun yhtäkkiä pyysi minua viinille asuntoonsa. No en lähtenyt. Olisi varmaan pitänyt sanoa topakammin mutta häkeltyneenä sanoin vain etten juo alkoholia (tämä ei ollut edes valhe). Lähdin sitten kävelemään kotiin.

Vierailija
412/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin uimarannan lähellä olevan majakan rantatörmäällä. Päässäni oli aurinkolasit ja niiden takana itkin läheisen aiheuttamaa pahaa. Olin tullut rannalle jotta saan olla hetken vain onien ajatusteni kanssa. Yhtäkkiä viereeni istui mies juttelemaan. Aikansa puhuttuaan kysyi voisimmeko tavata huomenna?

Toisella kertaa olin käynyt ruokakaupassa ja olin pyörällä liikkeellä. Paluumatkalla pysähdyin ihmisjoukon reunalle katsomaan joulukadun avausta. Siinä seistessä seuraani tuli mies juttelemaan niitä näitä ja pyysi sitten minua kanssaan viereiseen kahvilaan.

Molemmille vastasin kiitos mutta ei kiitos, olen naimisissa.

413/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Kalevan Abc-asemalla. Se mies oli minua 4 vuotta nuorempi eli 24-vuotias, mutta näytti yli 30-vuotiaalta. Hän vaikutti maalaisjuntilta.

Toinen oli bussissa Tre-Hki.

Vierailija
414/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran (ainoa kerta) olin pyöräilemässä töihin, kun joku mies, joka kanssa oli pyöräilemässä kysyi voitaisiinko joskus pyöräillä yhdessä. En muista miksi alettiin puhumaan, luultavasti kysyin tietä koska en oikein osaa noita pyöräreittejä. Toisen kerran vanha mies oli ostamassa kukkia vaimonsa haudalle multa ja kun vein niitä hänen autoonsa, pyysi mua naimisiin!! Luultavasti hän oli vähän juovuksissa ja minä vaan mietin että pitäisikö soittaa poliisille. Molemmat miehet saivat minulta rukkaset, omassa ukossa ihan riittävästi tekemistä.

Vierailija
415/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tapahtunu, ei ole naamaa sen verta. Eipä ole kyllä koskaan saanut vastakaikua niiltä naisilta joita on kysynyt

No jaa, ehkä joskus...

Vierailija
416/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa vaippoja rattaissa istuvalle 2veelle ja vatsassa potki toinen. Joku äijä tuli hokemaan miten kauniit hiukset minulla on ja kysyi lähdenkö oluelle kun olen vienut "hoitolapsen" kotiin,olin ihan ettå mitä hittoa,oma tämä kyllä on ja toinen tulossa. Ukko lähes huusi ettå oletko sinä raskaana?! Näyttäen hirmu pettyneeltä.

Olin jossain kahdeksannella kuulla ja mulla oli ihonmyötäinen neulepaita, kyllä näki että odotin lasta. Kihlasormuskin sormessa.

En tiedä mikä ihmeen tapaus se ukko oikein oli. Puistattaa.

Vierailija
417/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kadulla joku täysin tuntematon mies ehdotti, että lähden hänen kanssaan hotelliin hänen huoneeseensa harrastamaan seksiä kun hän on työmatkalla ja niin yksin kun ei ole mitään tekemistä. Olin silloin noin 18v teinipoika ja hän arviolta 50v mies. Arvatkaa vain, että lähdinkö? M41v.

Vierailija
418/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.

Mitähän täällä Suomessa tykättäisiin jos myyjä pyytäisi asiakasta treffeille...

No sehän olisi tietenkin täysin sopimatonta ja mahdotonta ja skandaali ja kamalaa. Treffeille saa pyytää vain deittisovelluksissa ja baarissa! Kaikki muu on syvästi kiellettyä! Parasta vain noudattaa tätä sääntöä vaikka tulisi kuinka ihana tyyppi tahansa vastaan. Parasta vain jatkaa sitä arkijuuston syömistä ja pukeutua harmaaseen ja mustaan ja pitää suunsa kiinni ettei mitään sopimatonta tapahdu.

Juuri näin!

Ja auta armias, jos menet vahingossa kehumaan jotain naista millään tavalla. Sehän ei ole enää edes vain pahatapaista, vaan RIKOS! Häirintää.

Täytyy koittaa roikkua tässä pitkässä suhteessa "loppuun saakka", ettei joudu kokeilemaan tätä nykymaailman rikollisen uraa.

Miksi tämä asia menee sinulla noin tunteisiin? Olet ilmeisesti mielikuvitusparisuhteessa? Meillä naisilla ja tytöillä on 100% oikeus olla rauhassa.

Vierailija
419/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää vaan ihmettelen, että miten ihmeessä tässä maailmassa voi enää pystyä löytämään puoliso.

Vierailija
420/481 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää vaan ihmettelen, että miten ihmeessä tässä maailmassa voi enää pystyä löytämään puoliso.

Tän ketjun perusteella? Kun suurin osa näistä on joko jotain pimeitä juttuja (tyyliin 50 v. ukko pyys 18 v. harrastamaan seksiä koska on tylsää, joku pyys päästä reikään vessassa, joku kouri hytin siivoojaa), iso osa vastanneista oli jo naimisissa/seurusteli/oli raskaana kun antoi pakit ja jotkut näistä etenivät treffeihin ja jopa siihen että päädyttiin naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi