Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?
Kommentit (481)
Lounasruokalassa yks mies oli utskinu mun työkaverilta nimeni ja puhelinnumeron. Mitään yhteisiä kohtaamisia ei ollut takana ja niin vaan soitti ja kyseli niitä näitä, ehdotti tapaamista... no ei
Miesten vessassa tapahtuu useinkin. Puhnumerot.
Heterohkot.
Vaatekaupan vaihtokoppien välitilassa tuli mies iskemään. Olen itsekin mies. Valitettavasti myös hetero, ja olin silloin suhteessakin.
Oli kesä vuonna 1994, olin n. 26-vuotias ja sinkku. Asuin Lahdessa kerrostalossa vuokralla ja minulla oli lankapuhelin vuokraliittymällä, numero taisi löytyä paikallisesta puhelinluettelosta. Eräs iltapäivä olin siinä kotosalla ja puhelin soi. Siellä oli täysin oppoouto nuorimies, joka selitti asuvansa naapuritalossa, tai -rapussa, oli nähnyt minut liikkumassa siinä kotitalolla ja jotenkin onkinut selville nimeni jne. ja olisi halunnut tavata kasvotusten. Jotenkin koko tarina oli ihan liian creepy minulle, menin puihin ja valehtelin seurustelevani... Ja jossain vaiheessa muistan katuneeni, olisi vain pitänyt uskaltaa treffata.
Vierailija kirjoitti:
Oli kesä vuonna 1994, olin n. 26-vuotias ja sinkku. Asuin Lahdessa kerrostalossa vuokralla ja minulla oli lankapuhelin vuokraliittymällä, numero taisi löytyä paikallisesta puhelinluettelosta. Eräs iltapäivä olin siinä kotosalla ja puhelin soi. Siellä oli täysin oppoouto nuorimies, joka selitti asuvansa naapuritalossa, tai -rapussa, oli nähnyt minut liikkumassa siinä kotitalolla ja jotenkin onkinut selville nimeni jne. ja olisi halunnut tavata kasvotusten. Jotenkin koko tarina oli ihan liian creepy minulle, menin puihin ja valehtelin seurustelevani... Ja jossain vaiheessa muistan katuneeni, olisi vain pitänyt uskaltaa treffata.
Se kirjoitetaan "uppo-outo."
Kauan sitten ollessani töissä ruokatauolla siivooja oli samaan aikaan siivoamassa. Hän sanoi, tule sinä minun kanssani toimistoon siivousavuksi, ei siellä ole ketään muita ja saataisiin olla ihan kahdestaan. Luulin ettei kukaan koskaan minulle ehdottaisi sellaista. Sanoin etten lähde. Nainen meni vähän vaikean näköiseksi ja sanoi, en ole sellainen nainen. En ole sitä naista nähnyt sen jälkeen enää koskaan.
Ruattil laivalla, tax freen pokkarihyllyllä,tuli naine,puhue oulum murretta,kysyyn,kiinnostasko. Kyä kiinnosti. Ny o 24 v. menny yksissä. Kolome poikaa oj jo maailmalla. Viimene armeijassa. Oppi syämääm mustaaki. Tolokun naine. Ja tykkää ipasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edessäni kaupan jonossa oli rokkielämää nähnyt, ja siltä tuoksuva n. 40-60V herrasmiesoletettu (herran olotila vaikeutti todellisen iän arvioimista).
Tärisevin lapasin kaiveli kolikoita ja eri maksukortteja hehtaarin kokoisesta nahkalompakosta. Kerroskeli kassaneidille samalla miten eilinen metallikeikka hieman painoi luissa, ja että vauhtia ja vaarallisia tilanteita oli ollut mukavissa määrin yön seljässä liidelleessään. Hyväntahtoista juttelua hänen ja kassaneidin välillä siinä samalla, oli kuulemma tulossa erään daamin luota, ja että buutseissa kävely aamuhelteellä tuntemattomaksi jääneestä osoitteesta kotiinpäin oli kuulemma suht haastavaa.
Kolikoita ei sitten löytynyt, eikä oikein seteliäkään.
Kokeili useammalla kortillakin josko sittenkin onnaisi, mutta eih.
Siihen olivat 2 kpl kädenlämmintä bulkkiolutta jäämässä, orpoina maksupäättee
Kauheinta, muualta kopsattua länkytystä, mitä olen täältä lukenut.
jaa a. olikohan 20 vuotta sitten, kun olin silloisen kihlattuni kanssa porin jazzeilla. siihen sitten tuli tyyppi, otti kädestä ja kysyi, että millon eroat ukostas ja lähet minun matkaan. sanoin sille, että kysy uudestaan vartin päästä. jonnekin se häippäsi ja palasi tunnin sisällä kysymään uudestaan, johon totesin, että ero on selvä, mihin lähdetään? ukko-parka siihen, että kotiin mennään. siellä ollaan edelleen. muuten en olisi lähtenyt, mutta se eksä kun meni pussailemaan jotain blondia, ja satuin näkemään tilanteen. porilaiset on outoja.
Änestyskoppi kuntavaaleissa. Illemalla sitten yhdyttiin.
Töissä. Ei. Töissä olen työntekijä, en yksityishenkilö
Laivalla tarjoilija toi puhelinnumeronsa.
Intiassa treffeille pyydetty. Ulos syömään.
Ostin silmälasit eräästä alan liikkeestä. Jäin vielä katselemaan aurinkolaseja liikkeen oven läheisyyteen. Mua koko prosessin ajan palvellut optikko (mies n. 50 vuotta) tuli mun luo ja kysyi: " sä olet varmaan hetero, mut lähtisitkö mun kanssa kaljalle joku päivä".
Mä vastasin: " joo ja mulla on avovaimo". Vaikka ei ollut. Seurasi mua vielä ulko- ovelle ja pyysi anteeksi, mutta olin kuulemma niin mukava ja miehekäs.
Olen ylipainoinen ja karvainen 48v mies.
Arabiemiraattien jättipitkä vaijeriliuku, jossa 2 rataa rinnan. Meiskä pistettiin liikkeelle samaan aikaan yhden kaverin kanssa, jota en tuntenut ja kun päästiin liun loppupäähän kuului pyyntö treffeille. Oli niin hullu paikka jotta suostuin ja olikin ihanat treffit, jotka johti kuin liukuen avioliiton satamaan. Tämä tapahtui 2019 ja liitto kukoistaa, Yksi lapsikin on ja toinen "kypsymässä", eli perhelisäystä tulossa tammikuussa 2025. En ole katunut, että vastasin yes.
Olin nuorena ravintolassa tyttöystäni kanssa. Nuori nainen tuli kysymään kesken meidän kaulailun, että lähdenkö hänen kämpille Espooseen. Sanoin, että en ku mulla on tyttöystävä ja vinkkasin tyttöystävääni päin.
Sitten se kysyi, lähdenkö jos saa mun tyttöystävän suostumaan kolmenkimppaan. Molemmat kieltäydyttiin. Myöhemmin seurasi mun tyttöystävää naistenvessaan ja yritti puhua häntä ympäri kolmenkimppaan.
Lähettiin tämän jälkeen tyttöystävän kanssa kotiin.
Laivalla tanssilattialla joku mies puristeli mun pakaroita. Myöhemin tuli poikaystävänsä kanssa pyytämään hyttiin jatkoille.
Olen hetero ja koko ajan naisseurassa.
Olin kuulemna bear - he olivat nuoria ja siroja
Thaimaassa päivällä rannalla, paikallinen maksullinen tuli ehdottamaan pikasia. Sanoin, että olen vaimon kanssa ja osoitin vieressä makaavaa vaimoani. Samantien sanoi ei se mitään, hoidan teidät molemmat samalla. Kieltäydyttiin kunniasta.
Olin nuorena huoltsikalla kassalla, ja yksi asiakas pyysi kirjelapulla treffeille. Hankalaa tilanteessa oli se, etten ollut kiinnittänyt tyyppiin mitään huomiota enkä tiennyt yhtään miltä hän näytti - raksojen porukkaa kävi aamukahvilla aika paljon ja oli kiire. Muistaakseni jätti myöhemmin uuden lapun numerollaan, enkä vieläkään nähnyt kuka oli kyseessä, mutta tekstailtiin sen jälkeen ja mysteeriksi jäi (minulle, ei hänelle), keskusteltiinko myös ihan livenä