Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?
Kommentit (481)
Vierailija kirjoitti:
Odotin esikoista lähes viimeisillään ja olin juuri astunut ulos äitiysneuvolan ovesta, kun kiinteistöhuollon mies pyysi treffeille. Hämmentyneenä kieltäydyin.
Hahah, ei ihan hirveesti oo äijillä tilannetajua 😂
Lelukaupan paketointitiskillä.
Tilanne meni niin, että olin kiireellä hakemassa lahjaa lapsen kaverisynttäreille, viime tingassa, paketoin sen samalla. Vierekkäisellä pisteellä oli mies lapsen kanssa samoissa hommissa. Oltiin ostettu ihan samanlainen lahjakin ja puhuttiin siitä, miten kaverisynttärit arkena klo 17 pitäis kieltää laissa ja tarkistettiin ettei olla (tai siis lapsemme) menossa samoihin juhliin. Ei, juhlat olivat naapuritaloissa.
Mies pyysi sitten minua kanssaan kävelylle tai kahville ko. synttäreiden ajaksi. Sään vuoksi päädyttiin kahville ja asiat etenivät siihen pisteeseen, että seurustelimme pari vuotta. Terkkuja, jos tunnistat itsesi, tätä ajatellessa tulee aina hyvä mieli. :)
Maatalousnäyttelyn bioenergiaosastolla eräs vanhempi isäntämies, luultavasti olutteltan kautta kiertänyt, kysyi kohteliaasti, voisiko esittää minulle serenadin. En kehdannut kieltäytyäkään ja niin hän sitten sen ujostelematta esitti, vaikka teltassa oli paikalla muitakin, jotka seurasivat huvittuneina taaempaa. Laulannan loputtua kiitin kohteliaasti ja se siitä. Eipä ollut aiemmin kukaan varta vasten minulle serenadia esittänyt, eikä muuten sen jälkeenkään.
Hammaslääkärin tuoli. Olen siis itse hammaslääkäri, jota potilas pyysi treffeille.
Junassa. Konduktööri. Tuli kysymään, että haluanko makuuvaunun junasta (pitkä matka kotiin, yöjuna), että ei maksa mitään. Unohti vaan kertoa, että hän kuuluu siihen kauppaan. Istui Joensuusta Pieksämäelle siinä mun vuoteen reunalla konnarinlakki kallellaan ja kertoi iltasatuja. Että kivat teille, kenen liput jäivät mun takia tarkastamatta.
Rappukäytävässä. Olin koiran kanssa menossa lenkille, ja pönäkkä vahvasti intialaisittain murtaen mies tuli ensin vastaan portaissa. Sitten kysyi minulta "To juu hav a poifrend". Vastasin myöntävästi, ja olin menossa ulos. Mies seurasi perässä selittäen, että ei usko minua, kun on nähnyt minut pihalla aina yksin tai koiran kera(hiukan kylmäsi). Toivotin mukavaa loppuelämää ja lähdin koiran kanssa juoksemaan. Sinne jäi, enkä nähnyt koskaan enää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Edessäni kaupan jonossa oli rokkielämää nähnyt, ja siltä tuoksuva n. 40-60V herrasmiesoletettu (herran olotila vaikeutti todellisen iän arvioimista).
Tärisevin lapasin kaiveli kolikoita ja eri maksukortteja hehtaarin kokoisesta nahkalompakosta. Kerroskeli kassaneidille samalla miten eilinen metallikeikka hieman painoi luissa, ja että vauhtia ja vaarallisia tilanteita oli ollut mukavissa määrin yön seljässä liidelleessään. Hyväntahtoista juttelua hänen ja kassaneidin välillä siinä samalla, oli kuulemma tulossa erään daamin luota, ja että buutseissa kävely aamuhelteellä tuntemattomaksi jääneestä osoitteesta kotiinpäin oli kuulemma suht haastavaa.
Kolikoita ei sitten löytynyt, eikä oikein seteliäkään.
Kokeili useammalla kortillakin josko sittenkin onnaisi, mutta eih.
Siihen olivat 2 kpl kädenlämmintä bulkkiolutta jäämässä, orpoina maksupäätteen kylkeen.
Itsekin joskus suht riipaisevassa krapulassa olleena, tarjouduin maksamaan mösjöön oluet yhdessä omien ostosteni kanssa, sillä väkisinkin TUNSIN miten krapula maiskautteli herran kuivaa suuta, eilisen tuplabasarin jyskyttäessä ohimoita blastbeatin tahtiin.
Kaveri oli selkeästi otettu, ja varmisteli vielä pari kertaa että onko tosiaan näin, ja miten hän sitten palauttaa rahat mulle, kun saa mynttiä taas lompakkoon.
Totesin että minulle rahoja ei tarvitse palauttaa, mutta pyysin auttamaan sitten seuraavaa avun tarvitsijaa, kun vain mahdollisuus aukeaa.
Reilut kädenpuristukset ja tuli sitten minun vuoroni, metallimasan buutsien koputellessa tiukkaa stakkadoa ulko-ovia, ja vastaan vapautusta, krapulan ensipuraisun oireita kohden.
Kassaneito kertoi kyseessä olevan kanta-asiakas eikä mikään juoppokaan.
Piipattuaan ostokset kysyi onko S-korttia, ja vastattuani että ei ole, kysyi että olisiko numeroa tai jotain somea?
Annoin IG:n siinä ja samalla, ja jatkoin matkaani. Iltapäivällä sitten paukahti viestiä (kassaneidolta, ei rokkikukolta), ja sillä tiellä olemme edelleen, 3 vuotta myöhemmin.
M42 N29
Metallimiehen olen nähnyt useasti tämän jälkeen, kaupassa, käydessäni moikkaamassa nykyistä avokkiani töissään (kunnes lopetti siellä) .
-Ja tarjosi hän minulle oluenkin kerran kun tapasimme ohimennen Turussa keikalla!
Toivottavasti kirjoittelet jossakin enemmän, tätä kerrontaa oli nimittäin nautinto lukea. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nykyään normaali tai ei-erikoinen paikka tull isketyksi, kun tuntuu että tässä on jo mainittu kaikki mahdolliset arkielämän sosiaalisuuden paikat? Onko iskeminen normalia vain baaritiskillä tai tinderissä?
Baareissa ja vaikkapa risteilylaivoilla on varautunut siihen, että joku voi tulla iskemään ja tavallaan laittanut itsensä alttiiksi sellaiselle. Noi on aika perinteisiä seuranhakupaikkoja, tinderi nyt varsinkin. Arkielämässä sitä haluaa olla rauhassa, ns. minding your own business. Jos menen puistoon tai rannalle nauttimaan säästä ja lukemaan kirjaa, haluan lukea sitä kirjaani raittiissa ulkoilmassa, enkä halua seuraa, vaikka julkisella paikalla olenkin.
Mistä helvetistä se kaveri etukäteen tietää, että haluat istua rauhassa.
Etenkin kesällä on liikenteessä runsaasti turisteja, jos on joku tapahtuma kaupungissa.
Ei ne kaikki miehet ole heti sitä pesää vailla, monet haluaa vain jutella muutaman lauseen, kun ovat vieraassa kaupungissa.
Joku etsii tiettyä paikkaa, kyselee kaupungista ja muuta small talkia.
Ei siinä sen enempää ole.
Kyllä sen heti näkee ja tajuaa, millainen tyyppi on kyseessä, että onko fiksu kaveri, selvin päin, ja miten juttelun aloittaa.Eihän se sitä tiedäkään, mutta se, että esim. luen kirjaa, on hyvä vihje siitä, että haluan keskittyä siihen kirjaan enkä ole tullut seuraa hakemaan. Jos katselisin ympärilleni kaihoisasti, se olisi ehkä erilainen signaali.
Ihan mielelläni autan turistia ja neuvon reittiohjeita, jos joku kysyy. Mutta se siitä, en halua jäädä muuta höpöttelemään, jos haluan olla rauhassa. Sanon kohteliaasti, että haluan olla yksin. Joskus asia ei vaan mene vastapuolen tajuntaan useankaan toistamisen jälkeen ja itse joutuu lähtemään paikalta pois kun toinen ei vaan halua ymmärtää.
Mun on tosi vaikea ymmärtää, miksi kukaan lähestyisi sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nykyään normaali tai ei-erikoinen paikka tull isketyksi, kun tuntuu että tässä on jo mainittu kaikki mahdolliset arkielämän sosiaalisuuden paikat? Onko iskeminen normalia vain baaritiskillä tai tinderissä?
Baareissa ja vaikkapa risteilylaivoilla on varautunut siihen, että joku voi tulla iskemään ja tavallaan laittanut itsensä alttiiksi sellaiselle. Noi on aika perinteisiä seuranhakupaikkoja, tinderi nyt varsinkin. Arkielämässä sitä haluaa olla rauhassa, ns. minding your own business. Jos menen puistoon tai rannalle nauttimaan säästä ja lukemaan kirjaa, haluan lukea sitä kirjaani raittiissa ulkoilmassa, enkä halua seuraa, vaikka julkisella paikalla olenkin.
Mistä helvetistä se kaveri etukäteen tietää, että haluat istua rauhassa.
Etenkin kesällä on liikenteessä runsaasti turisteja, jos on joku tapahtuma kaupungissa.
Ei ne kaikki miehet ole heti sitä pesää vailla, monet haluaa vain jutella muutaman lauseen, kun ovat vieraassa kaupungissa.
Joku etsii tiettyä paikkaa, kyselee kaupungista ja muuta small talkia.
Ei siinä sen enempää ole.
Kyllä sen heti näkee ja tajuaa, millainen tyyppi on kyseessä, että onko fiksu kaveri, selvin päin, ja miten juttelun aloittaa.Eihän se sitä tiedäkään, mutta se, että esim. luen kirjaa, on hyvä vihje siitä, että haluan keskittyä siihen kirjaan enkä ole tullut seuraa hakemaan. Jos katselisin ympärilleni kaihoisasti, se olisi ehkä erilainen signaali.
Ihan mielelläni autan turistia ja neuvon reittiohjeita, jos joku kysyy. Mutta se siitä, en halua jäädä muuta höpöttelemään, jos haluan olla rauhassa. Sanon kohteliaasti, että haluan olla yksin. Joskus asia ei vaan mene vastapuolen tajuntaan useankaan toistamisen jälkeen ja itse joutuu lähtemään paikalta pois kun toinen ei vaan halua ymmärtää.Mun on tosi vaikea ymmärtää, miksi kukaan lähestyisi sua.
Niin on munkin. En mielestäni lähetä mitään viboja, että lähestykää ihmeessä. Resting bitchface ei auta eikä kirjoittamaton sääntö eli kuulokkeet korvilla. Tai tuo kirja. Silti saa selittää lukuisia kertoja vuodessa, että haluan olla yksin ja rauhassa. Ehkä se on sama juttu, kun kissat ja koirat tykkäävät mennä allergisen luo hänen käytöksensä vuoksi, näkee että toista ei kiinnosta niin sehän pitää laittaa kiinnostumaan.
Lentokoneessa. Ulkomainen bisnesmies pyysi päästä viereen istumaan (melkein tyhjä kone) ja tarjosi kuohuvat. Mikäs siinä. Olisi halunnut treffeille määränpäässä. Jostain syystä kieltäydyin.
Hoplop. Yksi isukki pyysi deiteille siinä 12 vee lapsensa edessä. Oli muuten naimisissa. Paljastui myöhemmin.
Kuntosalilla. Olin juoksumatolla huohottamassa hikisenä. Naisten salin puolella, jonne miehillä ei pitänyt olla asiaa. Yksi salimakeista tunki siihen juoksumaton viereen ja kysyi mentäskö yksille. Huohotin takaisin, että nyt ei pysty.
Ulkomailla juoksulenkillä. Yksi paikallinen lähti hölkkäilemään vieressä, mutta ei pysynyt perässä. Kysyi ulos. Alkoi huohottaa ja luovutti. Kunto ei kuulemma kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin 20v ja yksin menossa synnytyslaitokselle yöllä taxilla. Kuski siinä matkalla (40km) ajeli joitakin kiertoteitä ja ehdotti lähempää tuttavuutta. Minusta tilanne oli todella kummallinen ja pyysin päästä suorinta tietä laitokselle, koska supistukset olivat jo alkaneet. Ehkä joillakin miehillä on outo fetissi raskaana olevaan??
Onneksi pääsin perille ja terve lapsi syntyi samana aamuna.
Saattaa hyvinkin olla fetissejä raskaana olevia kohtaan, koska useampi tapaus täällä. Onhan niitä vaikka mitä omituisia häiriköitä. Hui!
Ravintolan tarjoilija kun olin lomapäivänä lounaalla ja pikkupäissäni = oletin olevani lähinnä ärsyttävä asiakas mutta ei kai sitten.
Siisti ja komea vastaantulija metrotunnelissa. Mies oli selvin päin mielestäni, mutta minulla huonon päivän johdosta naama norsunv*tulla, joten aivan puskista tuli tämä tilanne ja häkellyksissäni kieltäydyin.
Vierailija kirjoitti:
Hei mikä tuo juttu on, että pokaavat raskaana olevia? Minä kans loppuisillaan sain kadulla vihellyksiä. Luulin, että he vain pilkkaavat..
Raskaus naisella on joillekin miehille kiihoke ja fetissi.
ihan perinteinen hohhoijaapokaus ruotsin laivalta; istuin yökerhossa ja juttelin ruotsalaisen perheenisän kanssa juomaa juoden. noin vartin päästä hän kysyi; Vad säger du om vi ska till min hytten och knulla?
Ilmeeni oli täysin järkyttynyt ja mies alkoi sopertaa ursäkta mig, jag menar det inte...
häivyin paikalta muualle vähin äänin.
ei siinä mitään että seuraa etsii , mies oli eronnut yh-isä ja yksin laivalla jne. mutta jotenkin se oli niin vulgaaria kesken arkikeskustelun heittää lainit tiskiin.enkä muutenkaan ollut hänestä kiinnostunut.
olen vältellyt aika tehokkaasti miehiä elämässäni vaikka olenkin sinkku ettei treffikutsuja ole pahemmin sadellut. enkä ole mikään missi muutenkaan kasvoista. ja nyt alan olla niin vanha etten jaksa ikäisiäni -50 miehiä jotka kuten minäkin rapistuvat ja masentuvat iän myötä.
tulihan sitä nuorena pörrättyä ja oltua jonkinlaisen ihastelun kohteena, miesten katseiden perusteella siis.
itse asiassa eilen mua pyysi ulos/treffeille tuttavanainen, ja tässä onkin vähän sulateltavaa.. :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään miksi sukupuolilla on yhä suurempi kohtaanto-ongelma. Valitetaan etteivät miehet lähesty ja sitten kun lähestyvät niin tilanne on (muka) kuin jostain kauhuelokuvasta. Suurin taitaa olla liioiteltuja näistäkin. No jotain mukaviakin kohtaamisia näkyy olevan.
Surkeaa ajatella, että ainoa tapa löytää puoliso on ryypätä baarissa tai sitten tapella deittisovellusten verkossa ja toivoa parasta. Ei ole helppoa miehenä nykyään.
Ketjussa kysellään erikoisia iskupaikkoja, joten tietysti siihen tulee myös törppöjen törppöjä yrityksiä sopimattomissa paikoissa ja tilanteissa. Ketjuhan on siis täynnä esimerkkejä, miten ei ainakaan kannata ketään lähestyä ja aikaa ja paikkaakin sopii miettiä.
Kaikissa tarinoissa netissä ja livenä voi olla värikynää. Se on pelottavaa, jos joku randomi ottaisi selville yhteystiedot tai stalkkeroisi kodin, työpaikan, opiskelupaikan tai harrastepaikan lähellä, vielä pahempaa jos jotenkin fyysisesti estäisi lähtemästä tilanteesta pois. Junissa, busseissa ja lentokoneissa sen pokailevan vieruskaverin kanssa voi joutua olemaan pitkäänkin inhottavassa tilanteessa. Sama asiakaspalvelijoilla tai jos työhön muuten liittyvää henkilöä pitää alkaa vältellä.
Se, että joku on sitä mieltä, että kertomuksista suurin osa on liioiteltuja, kuvaa hyvin miten naisiin kohdistuvaa ahdistelua vähätellään. Se on todellista ja sitä tapahtuu, kuten pelottavia tai inhottavia iskuyrityksiäkin.
Treffipyyntö _ei_ ole ahdistelua. Käytös voi muuttua ahdisteluksi, jos kysyjä ei hyväksy kieltävää vastausta. Fiksu ihminen huomaa toisen sanoista, ilmeistä ja elekielestä, onko toinen kiinnostunut jatkamaan jutustelua. Kaikki, mikä ei ole innokas kyllä, tarkoittaa ei. Eli jos vaikka lentokoneessa pokailee vieruskaveria ilman suoraa treffipyyntöä ja tyyppi laittaa koko ajan kuulokkeet takaisin ja vastaa yksisanaisesti, hän ei ole kiinnostunut. Vieruskaveri saattaa myös ihan sanoa, että hei mä haluaisin katsoa tätä leffaa nyt. Siinä kohtaa hölmömmänkin pitää tajuta lopettaa.
Ihmisiä voi lähestyä muuallakin kuin baarissa, sielläkin kuitenkin sama pätee: kohteliaisuus ja kunnioitus, ei mennä iholle, pakkien hyväksyminen, kaikki, mikä ei ole innokas kyllä, tarkoittaa ei.Ps. Naiset voivat myös lähestyä miehiä, jos ovat kiinnostuneita.
Amen!
Kerran hississä yks kivannäköinen hymyili mulle ja katseli mua pitkään. Aina samaan aikaan käännettiin katseet pois ja sit taas uudestaan tuijoteltiin. Ihanaa. Poislähtiessä huomasin että sehän olikin peili!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki sukulaisten luona flirttasi ja oli jälkeenpäin pyytänyt isännältä numeroani 🧑🎄Tietenkään tämä ei sitä kaikille vanhoille pukeille jakele.
Törkeää - kaikkihan tietävät, että joulupukki on naimisissa 🙁
Kirjoittajasta olisi tullut uusi Joulumuori😂
Olin parikymppisenä siivoomassa ruotsinlaivoja. Siinä kumihanskat ja vessaharja kädessä olin ja nuori mies änki siivottavaan hyttiin ja pyysi kahville. Toisella kertaa pyyhin hytin vessan lattiaa pyllistellen ja humalainen matkustaja änki hyttiin takapuolta i puristelemaan. Ei treffeille kyllä pyytänyt.
Työpaikoilla kollegan toimesta tapahtuneet pyynnöt on olleet kiusallisia, niitä tapahtui usein kun olin nuorena monessa eri lyhytaikaisessa työpaikassa opintojen ohella. Jotenkin ällötti, koska halusin vain tehdä työni, enkä mitään muuta