Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?

Vierailija
11.10.2021 |

Lykästikö kysyjää vai erkanitteko eri teille?

Kommentit (481)

Vierailija
441/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laosissa olin paitaostoksilla 28 vuotiaana. Myyjä sanoi, että hänellä on 14v tytär, joka etsii miestä, on neitsyt, osaa kokata ja siivota jne. Toi jopa tyttö paran näytille kaupan takahuoneesta. Sanoin, että vähän liian nuori mulle. Samantien myyjä sanoi, että ota hänet vaimoksi, hän on kohta 40v, ei oke neitsyt, mutta osaa pitää miestä hyvänä, kokata ja siivota.

Kiitin tarjiuksedta ja sanoin että otan vain paidan.

Vierailija
442/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 vuotiaana tiimivastaavana. 16v kesätyöntekijä tyttö tuli yllättäen työpäivän jälkeen kysymään mua treffeille. Menin ihan puihin ja sopersin jotakin työpaikkaromansseista ja tyttöystävästä.

2 vuotta myöhemmin tavattiin sattumalta ravintolassa ja meillä oli lyhyt suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräämössä oltiin vierekkäisissä pedeissä. Naimisissa ollaan oltu nyt 5v

Vierailija
444/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope Salmisen kanssa?

Vierailija
445/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa - en enää mennyt sinne.

Vierailija
446/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omissa polttareissa joku mies ihastui muhun ja seurasi meitä kapakoissa. Pyysi numeroa, treffeillä, ulkomaille ja naimisiin. Lopulta saatiin eksytettyä.

Vierailija
447/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabiemiraattien jättipitkä vaijeriliuku, jossa 2 rataa rinnan. Meiskä pistettiin liikkeelle samaan aikaan yhden kaverin kanssa, jota en tuntenut ja kun päästiin liun loppupäähän kuului pyyntö treffeille. Oli niin hullu paikka jotta suostuin ja olikin ihanat treffit, jotka johti kuin liukuen avioliiton satamaan. Tämä tapahtui 2019 ja liitto kukoistaa, Yksi lapsikin on ja toinen "kypsymässä", eli perhelisäystä tulossa tammikuussa 2025. En ole katunut, että vastasin yes.

Hyi

Vierailija
448/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa - opettaja yritti. En kertonut aikuisille. Kaikki piti ukkoa creepynä.

90 luvulla

Vierailija
449/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa. Eräs toisen komppanian varusmies (miespuolinen kuten minäkin) alkoi tulla lähes joka ilta juttusille sotilaskodissa. Emme tunteneet ennestään mitenkään. Koska istuin usein yksin sodessa en pannut pahakseni juttuseuraa joskin vähän ihmettelin. Parin viikon päästä hän ilmaisi aikeensa: halusi että olisimme intiimisti yhdessä iltalomilla, hänellä oli asunto varuskuntapaikkakunnallamme. En lähtenyt iltalomille hänen kanssaan.

Korpraali vm 06

Vierailija
450/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni hautajaisissa 90-luvulla olin 16, kun serkkuni 19v kaveri tuli valvojaisissa pihalla pyytämään mua ajelulle joku päivä.

Aika ja paikka ei ollut oikea. Kyseli vielä usein myöhemminkin. Muutin pian toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Vieläkin kuulemma joskus kyselee mitä mulle kuuluu. Asun Espoossa miehen ja 2 lapsen kanssa.

Vierailija
451/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arabiemiraattien jättipitkä vaijeriliuku, jossa 2 rataa rinnan. Meiskä pistettiin liikkeelle samaan aikaan yhden kaverin kanssa, jota en tuntenut ja kun päästiin liun loppupäähän kuului pyyntö treffeille. Oli niin hullu paikka jotta suostuin ja olikin ihanat treffit, jotka johti kuin liukuen avioliiton satamaan. Tämä tapahtui 2019 ja liitto kukoistaa, Yksi lapsikin on ja toinen "kypsymässä", eli perhelisäystä tulossa tammikuussa 2025. En ole katunut, että vastasin yes.

Hyi

Mikäs hyihyttää? Paikalliseksiko luulit, jos niin oot melko tiukkapipo. Ihan umpisuomalainen kaveri, joka nyt vaan sattui olee samaan aikaan samassa paikassa lomalla, missä itse olin työmatkalla ja kolme vikaa päivää lomalla. Ei hän tiennyt mun olevan suomalainen ja siksi sain treffikutsun englanniksi ja vastasin yes. (Molemmat olimme myös sinkkuja)

Vierailija
452/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TET- harjoittelissa K-kaupasss kaljakuski olisi halunnut viedä minut avopuolisokseen (olin 16). 

Vierailija
453/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roope Salmisen kanssa?

Kiitos päivän nauruista! Ihan vaan maajussi pohjanmaalta oli eksynyt Tampereelle. 

Vierailija
454/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman keskikäytävällä

Vierailija
455/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan pyydetty treffeille. Tosi ankeeta. Parisuhteen ylläpito treffejä on ollut, mutta sellaisia, että tuntemattoman kanssa kävisin kahvilla. Ei koskaan.

Mieheni tuli broidia hakemaan 30 vuotta sitten. Hän oli kesän aikana muuttanut paikkakunnalle. Olin baarissa bongannut, muutama sana vaihdettu, mutta mulla oli liikaa miehiä ympärillä, ettei uskaltanut kiinnostua. (eli siis veljiä ja näiden kavereita). Meillä joivat kahvit sitten lähtivät menoihinsa. Seuraavana päivänäkin tuo tuli. Oli käyttänyt viekkautta päästäkseen kaksin juttelemaan mun kanssa. Udellut veljeltä mun menot ja varmistanut, ettei broidi ole paikalla... Myöhemmin kertoi meille. Siitä se sitten lähti. Hän alkoi olemaan meillä pidempiä aikoja päivittäin.

Vierailija
456/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2000 luvun alussa työmatkalla Baltian maissa. Ei ollut mikään helppo reissu. Olin yhden yön kylpylähotellissa ja kävin hieronnassa, kun selkä oli kipeä. Hieroja oli parikymppinen fysioterapeutti, joka hieronnan lopuksi kyseli, että onko vaimoa jne. Sanoin, että olen eronnut. Sanoi, että hänen äitinsä etsii miestä. Naurahdin siihen jotakin, että jopa joo.

Illalla kävin hotellin ravintolassa syömässä ja menin hotellin yökerhoon parille. Juuri, kun olin menossa nukkumaan klo.23.00 aikoihin, tuli tämä tyttö äitinsä kanssa mun pöytään ja pyysivät tanssimaan. Äiti oli 4 kymppinen pitkä, hoikka ja kaunis nainen - vähän Anu Sagimin näköinen. Minä olen lyhyt ja tukeva.

Tanssimisen jälkeen menimme pöytään parille drinkille. Kehui mun rytmitajua. Nainen kertoi olevansa hammaslääkäri ja haluaisi löytää vielä miehen ja muuttaa ulkomaille tekemään hammaslääkärin hommia. Sitten alkoi kuulustelu millä autolla ajan (olisi pitänyt olla Mersu tai Audi jne).

Oli niin pinnalliset jutut, että poistuin klo.2.00 aikoihin omaan huoneeseeni nukkumaan.

Aamulla respassa odotti lapulla hammaslääkärin puhelinnumero. Heitin numeron pois.

M55

Vierailija
457/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan romanttista. Oot kyllä hurjan rohkee,se liukuhan on lähes pilvissä ja pitkä kun nälkävuosi. 👍

Vierailija
458/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parturissa - en enää mennyt sinne.

Pyytäisipä mun parturi treffeille...

Vierailija
459/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin känninen 40+ hampaaton nainen tuli ihan kiinni ja puristeli mua joka puolelta, kun 18 vuotiaana menin ekan kerran lähiöpubiin kaljalle. Seurasi mua vessaan jne.

Meni lopulta niin rajuksi se ahdistelu, kun pelasin bilistä, että lopulta henkilökunta heitti naisen ulos pubista. Olivat sitä ennen jo monta kertaa sanoneet hänelle asiasta.

Kaverit vinoilu mulle vuosia mun "tyttöystävästä".

Vierailija
460/481 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa opettaja selvästi yritti iskeä minua. Hieman hämmentävä tilanne erityisesti siksi, että hän oli mies ja minä poika. Siis siinä mielessä hämmentävä, että mitä hän näki minun kaltaisessa melko rumassa, lihavassa ja lyhyessä pojassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme