Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?

Vierailija
11.10.2021 |

Lykästikö kysyjää vai erkanitteko eri teille?

Kommentit (481)

Vierailija
161/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mikä tuo juttu on, että pokaavat raskaana olevia? Minä kans loppuisillaan sain kadulla vihellyksiä. Luulin, että he vain pilkkaavat..

sitä on kaikenlaisia f e t i s s e j ä

Vierailija
162/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran aamulla töihin kävellessäni (n. klo 7.30) perääni kiirehti ainakin 20 vuotta itseäni vanhempi pukumies, joka pyysi kahville :D

Toisen kerran olin baarissa nykyisen mieheni kanssa ihan suhteen alkuvaiheessa, tanssimme hitaita, kun ulkomaalainen mies törkkäsi käteeni puhelinnumeronsa :D

En lähtenyt kahville ja puhelinnumero taisi mennä roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kosittu Helsingissä raitiovaunussa. Olin tulossa Messukeskuksesta pitkän työpäivän jälkeen hotellille keskustaan. Minä istuin kun n. 50-kymppinen mies, joka seisoi käytävällä ryhtyi kosimaan. Oli selvinpäin ja ihan mukavan oloinen. Minä olin tuolloin myös liki viisikymppinen.

Toinen kerta oli Tukholmassa metron lipunmyynnissä. Jouduin kysymään suuntaa tai pysäkkiä, jolloin myyntikopissa istunut mies kysyi miksi menisin sinne ( mihin olin menossa) kun nyt olin täällä ja voisin lähteä hänen kanssaan kahville.

Vierailija
164/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti henkilöltä, jolle en ole koskaan puhunut ja nähnytkin viimeksi yli viisi vuotta aiemmin. Ei siinä muuten mitään, jos joku vuosien takaa lähestyisi vaikkapa tyyliin "vaikutit mielenkiintoiselta, ja on jäänyt vaivaamaan etten silloin tutustunut paremmin", tai että "meillä näkyy olevan paljon yhteistä, kuuntelet hyvää musaa, kiinnostaisiko tutustua".

Mitään hyvää syytä yhteydenottoon ja "miksi juuri minä" ei ollut, mutta heti olisi siinä viestissä pitänyt alkaa seurustelemaan. Kyllä. Ihan kuin olisin kaikki ne vuodet odottanut valmiustilassa, että joku vain kehtaa noukkia mukaansa. Ei pidä paikkaansa. Jonkinlainen elämä löytyy jopa Minulta.

Vierailija
165/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.

Mitähän täällä Suomessa tykättäisiin jos myyjä pyytäisi asiakasta treffeille...

Kerran yhden vakiokauppani leipätiskin takaa tuli mukavan näköinen pörröpäinen (kesä)tyttö, vähän niinkuin juoksi perään ja tuli juttelemaan minulle hyllyjen väliin. MInulla oli sellainen urheiluväline mukana niin kysyi siitä harrasteesta. Olisi varmaan ollut tarkoitettu että olisin ottanut puhelinnumeron ja soitellut joku päivä ja pyytänyt vaikka harrastamaan...tai ehkä leffaan tai kahvillekin? Jotenkin siitä tytön syöksyilystä tuli sellainen fiilis että tyttö oli kiinnostunut muustakin kuin kuntoilusta. En seurustellut silloin kenenkään kanssa, olisi kannattanut se numero pyytää. Olin häkeltynyt, en huomannut pyytää numeroa.

Ja toisen kerran, niin ikään tutussa marketissa, kun ostin jotain vähän parempaa ruokaa, niin sellainen kiva kaupan tyttö sanoi että nami, että saako hän joskus tulla kylään mun luokse. Se oli sellainen hauska likka ja heitti usein jotain vastaavaa, tuskin olisi tullutkaan. Ehkä enemmän harmitti se, etten osannut jatkaa samassa tyylilajissa ja pyytää vaikka numeroa.

Terveiset vaan molemmille kaupan tytöille, en tiedä olisiko minulla ollut mahdollisuuksia, mutta harmittaa vielä kolmenkymmenen vuoden päästä etten edes yrittänyt.

Vierailija
166/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkillä. Ja haukut sain kun en lähtenyt, olin parisuhteessa eli mielestäni pätevä syy :D

Vierailija
167/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kurssilla entuudestaan tuntematon kollega flirttaili ja pyysi illalliselle. 

Seurustelimme hetken aikaa. 

Vierailija
168/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin töihin akuuttiin kesäiseen roskaongelmaan ylimääräisen tyhjennyksen. Tää roskakuski sitten pyysi treffeille. Suurin turnoff ei ollut ammatti eikä edes se lievä haju, vaan mies oli mua vähintään 20 vuotta vanhempi.

Vierailija
169/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkäs äitini sai lievän sairaskohtauksen ja soitti minut kotiinsa. Soitimme yhdessä paikalle ambulanssin. Äitini tarkastettuaan toinen ensihoitajista alkoi pokailemaan minua :D

Hyvin absurdi tilanne.....

Vierailija
170/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.

Mitähän täällä Suomessa tykättäisiin jos myyjä pyytäisi asiakasta treffeille...

Kerran yhden vakiokauppani leipätiskin takaa tuli mukavan näköinen pörröpäinen (kesä)tyttö, vähän niinkuin juoksi perään ja tuli juttelemaan minulle hyllyjen väliin. MInulla oli sellainen urheiluväline mukana niin kysyi siitä harrasteesta. Olisi varmaan ollut tarkoitettu että olisin ottanut puhelinnumeron ja soitellut joku päivä ja pyytänyt vaikka harrastamaan...tai ehkä leffaan tai kahvillekin? Jotenkin siitä tytön syöksyilystä tuli sellainen fiilis että tyttö oli kiinnostunut muustakin kuin kuntoilusta. En seurustellut silloin kenenkään kanssa, olisi kannattanut se numero pyytää. Olin häkeltynyt, en huomannut pyytää numeroa.

Ja toisen kerran, niin ikään tutussa marketissa, kun ostin jotain vähän parempaa ruokaa, niin sellainen kiva kaupan tyttö sanoi että nami, että saako hän joskus tulla kylään mun luokse. Se oli sellainen hauska likka ja heitti usein jotain vastaavaa, tuskin olisi tullutkaan. Ehkä enemmän harmitti se, etten osannut jatkaa samassa tyylilajissa ja pyytää vaikka numeroa.

Terveiset vaan molemmille kaupan tytöille, en tiedä olisiko minulla ollut mahdollisuuksia, mutta harmittaa vielä kolmenkymmenen vuoden päästä etten edes yrittänyt.

En ehkä ollut kumpikaan näistä. Mutta kun vietin välivuoden kaupassa ja siellä oli ihan hirveän tylsää ja hommat hetkessä opittu, niin juttelin mielelläni asiakkaitten kanssa ja vastasin flirttiinkin, niin pari asiakasta oli joille annoin puhelinnumeron. Minulla oli kova halu saada poikaystävää. Mutta ei tullut näistä minulle poikkista, ensi treffeistä pyysivät kotiinsa ja toinen itse asiassa pyysi suoraan kotiin. Minullakin on tarpeeni niin menin sitten. Seksiä sain mutta en seurustelukumppania. Se löytyi myöhemmin koulusta.

Vierailija
171/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhuoneessani, hyvin tavallisessa virastohuoneessa saimme miesasiakkaani useamman tapaamisen vaatineen asian käsiteltyä. Nousin ylös ja totesin iloisesti että tämä nyt on tässä. Mies nosteli housunvötöröään ja kysyi että jos jatkettaisiin kaljoilla. Muistan hymyilleeni.

Pitkällä junamatkalla istuin erittäin miellyttävän miehen vieressä. Hän näytti jopa henkkarinsa ja kertoi olevansa leskimies. Kipinöitä siinä sinkoili mutta kuusisataa kilometriä välillämme oli liian pitkä matka.

Lyhyt junamatka ja vastapäätä mukava mies joka onneksi kertoi muutaman viestittelyn jälkeen kun olimme sopineet tapaamisesta, ettå hän on ukkomies. Tapaaminen peruuntui.

Vierailija
172/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaskirjoitukset, kaupan kassa, kuntosali, lenkkipolku, poliisiasema, (tämä johti myös seksiin) ym ym, olen isorintainen vaaleaverikkö

Vierailija
173/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaalan suljetulla osastolla, tyttö kirjoitteli minulle rakkauskirjeitä.

Vierailija
174/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keniassa Afrikassa, en nyt enää muista sitä triben nimeä, mutta yritti ihan pokkana iskeä mua, vaikka mies oli mukanani.

Oli Masai mies ja sellainen hame päällä.

Vierailija
175/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 80-luvulla vierailulla veljensä luona, jolla oli mökki Tukholman saaristossa. Kävivät jäällä pilkkimässä (isänikin oli mukana). Kun äiti oli vähän kauempana muusta seurueesta tuli vieras pilkkimies juttelemaan äidilleni. Äiti ei valitettavasti osannut puhua ruotsia, mutta sen verran ymmärsi, että mies olisi kutsunut hänet mökilleen ( näköpiirissä) ja olisi tarjonnut whiskyä. Ei äiti lähtenyt.

Vierailija
176/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran eri ruokakaupassa kuin yleensä, ja palvelutiskin takana ollut mies alkoi flirttailemaan, kun ostin illalliskaloja.

Ei miestä onnistanut, kun nyt kuitenkin olin itse varattu ja vielä kaiken lisäksi heteromies.

Vierailija
177/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepä se joo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mikä tuo juttu on, että pokaavat raskaana olevia? Minä kans loppuisillaan sain kadulla vihellyksiä. Luulin, että he vain pilkkaavat..

ei tarvi huolehtia ehkäisystä... ja raskaana olevat on tunnetusti himokkaita

Joskus miehet voisivat miettiä asiaa sen naisen kannalta. Kuka riskeeraa oman terveyden, lapsen terveyden ja parisuhteen jonkun tuntemattoman tyypin vuoksi?

Vierailija
178/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole treffeille pyydetty muualla kuin treffipalveluissa. Kapakassa on toki naiset tulleet iskemään, mutta ei nyt varsinaisesti ole treffipyyntöä tullut sielläkään, vaikka panotreffit onkin saatu aikaan.

M41

Vierailija
179/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellessäni läheiselle kioskille yhtäkkiä takana tullut tyyppi kiritti vierelleni ja kysyi lähtisinkö treffeille. Vastasin, että kiitos kysymästä mutta olen varattu. Jäi kiva fiilis.

Erään kerran olin mieheni kanssa kaupan pihassa ja paikallisen tenujengin pomo kysyi, että menenkö naimisiin hänen kanssansa, en muista mitä vastasin, mutta ainakin ajattelin, että onneksi ei ole heti tarve vaihtaa miestä 😄

Vierailija
180/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kölniläisessä taidemuseossa nuori virkailija tuli keskustelemaan kanssani ja pyysi  treffeille.  Minä en suostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä