Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saku Koivun vaimo on Suurlähettiläiden

Vierailija
07.12.2014 |

Jussun exä.
Hanna ja Jussu oli tosirakastuneita ja Hanna jätti Jussun ku Sakulla oli enemmän pätäkkää.
Suurlähettiläiden laulussa sanotaan "rahaa täytyy olla ja mieluummin tienattu urheilulla "
Sanat viittaavat Hannaan, kohteli kuulemma Jussua tosi rumasti ja Hanna on kuulemma laskelmoiva ja kylmä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:56"]

Mun ex varmaan tulkitsisi tilanteen näin. Tosiasia kuitenkin oli, että olin toivonut jo varmaan vuoden, että hän löytäisi jonkun toisen. Minä sitten kuitenkin löysin ensiksi. Exä voisi katkerana tilittää, että tuli menestyvämpi ja varakkaampi ja niistä syistä hänet jätin.

Tarkkoja jos ollaan oli exän kanssa ystävyyttä, mutta ei syvää rakkautta. Intohimosta puhumattakaan. Mun miehessä ihastuin itsevarmuuteen, monialaisuuteen, tietämykseen. Aika ei ole vieläkään käynyt pitkäksi. Ja onhan se kiva, että ei tarvitse rahasta murehtia ja mies menestyy. 

Olen huomannut, että on sekä naisia että miehiä jotka voivat vähän valitakin kumppaninsa. Sitten on niitä, jotka tuntevat että oikeaa ei löydy mistään. Luulen, että kateutta herättää just tämä että on valitsijan asemassa. Mutta ei sekään helppoa ole, kun ei halua ketään loukata.

[/quote]

Rahah**ra.

Vierailija
42/46 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa naivia golddiggerh....a puolustelee tietysti toiset samanlaiset ja kateellisuudet ja vastaavat latteudet kuluvat käytössä kuten näiden, jo ennen nykyistä rahan vuoksi naitua, puhkipoljetut römpsätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, joku tässä ketjussa taitaa olla aika katkera.

Vierailija
44/46 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en asiasta tiedä, mutta sen tiedän että jotkut ovat todella katkeria kun heidät jätetään. Vaikka itse olisivat olleet aiheuttamassa eroa ja olisivat olleet huonoja ja julmia puolisoita. Tiedän myös tilanteita joissa ulkopuoliset luulevat liiton olleen ihana kun todellisuudessa se oli kamala. Joten jos joku kirjoittaa exästään biisin jossa haukkuu tämän, niin se ei nyt varsinaisesti todista että se ex oli kamala tyyppi.

Vierailija
45/46 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että löytävtä yhtä aikaa monta ihmistä joihin rakastuvat, ja sitten valitsevat heistä, esim varakkaimman?

Vierailija
46/46 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalla on isompi kulli? Raha ei ole niin tärkeä asia.

Koivujen kullit lyhyimmät Varsinais-Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi