Saku Koivun vaimo on Suurlähettiläiden
Jussun exä.
Hanna ja Jussu oli tosirakastuneita ja Hanna jätti Jussun ku Sakulla oli enemmän pätäkkää.
Suurlähettiläiden laulussa sanotaan "rahaa täytyy olla ja mieluummin tienattu urheilulla "
Sanat viittaavat Hannaan, kohteli kuulemma Jussua tosi rumasti ja Hanna on kuulemma laskelmoiva ja kylmä.
Kommentit (46)
En tiedä Suurlähettiläistä mitään, mutta noin yleisesti ottaen muusikonrenttuja tuntevana kommentoisin sen verran, että aika huonoja kumppaneita monesti ovat. Vaikka rock-elämä on siistoytynyt paljon, niin edelleen moni on paljon tien päällä, viinaa virtaa ja houkutuksia tulee vastaan jne.
Mietitään vaikka Kari Tapiota: montako syytä hänenkin vaimollaan olisi ollut hänet jättää? Jos olisi tavannut rakastunut vaikka Keke Rosbergiin aikanaan, niin kaakattaisivatko täällä silloinkin akat että rahan perässä meni... Viis siitä että on alkoholisti ja lehtolapsi(a) pitkin maakuntia...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:43"]Jussun exä.
Hanna ja Jussu oli tosirakastuneita ja Hanna jätti Jussun ku Sakulla oli enemmän pätäkkää.
Suurlähettiläiden laulussa sanotaan "rahaa täytyy olla ja mieluummin tienattu urheilulla "
Sanat viittaavat Hannaan, kohteli kuulemma Jussua tosi rumasti ja Hanna on kuulemma laskelmoiva ja kylmä.
[/quote]
Ei oo varmaan enää varaa olla laskelmoiva eikä kylmä. Toivottavasti elämä on opettanut!
Mun ex varmaan tulkitsisi tilanteen näin. Tosiasia kuitenkin oli, että olin toivonut jo varmaan vuoden, että hän löytäisi jonkun toisen. Minä sitten kuitenkin löysin ensiksi. Exä voisi katkerana tilittää, että tuli menestyvämpi ja varakkaampi ja niistä syistä hänet jätin.
Tarkkoja jos ollaan oli exän kanssa ystävyyttä, mutta ei syvää rakkautta. Intohimosta puhumattakaan. Mun miehessä ihastuin itsevarmuuteen, monialaisuuteen, tietämykseen. Aika ei ole vieläkään käynyt pitkäksi. Ja onhan se kiva, että ei tarvitse rahasta murehtia ja mies menestyy.
Olen huomannut, että on sekä naisia että miehiä jotka voivat vähän valitakin kumppaninsa. Sitten on niitä, jotka tuntevat että oikeaa ei löydy mistään. Luulen, että kateutta herättää just tämä että on valitsijan asemassa. Mutta ei sekään helppoa ole, kun ei halua ketään loukata.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:56"]
Mun ex varmaan tulkitsisi tilanteen näin. Tosiasia kuitenkin oli, että olin toivonut jo varmaan vuoden, että hän löytäisi jonkun toisen. Minä sitten kuitenkin löysin ensiksi. Exä voisi katkerana tilittää, että tuli menestyvämpi ja varakkaampi ja niistä syistä hänet jätin.
Tarkkoja jos ollaan oli exän kanssa ystävyyttä, mutta ei syvää rakkautta. Intohimosta puhumattakaan. Mun miehessä ihastuin itsevarmuuteen, monialaisuuteen, tietämykseen. Aika ei ole vieläkään käynyt pitkäksi. Ja onhan se kiva, että ei tarvitse rahasta murehtia ja mies menestyy.
Olen huomannut, että on sekä naisia että miehiä jotka voivat vähän valitakin kumppaninsa. Sitten on niitä, jotka tuntevat että oikeaa ei löydy mistään. Luulen, että kateutta herättää just tämä että on valitsijan asemassa. Mutta ei sekään helppoa ole, kun ei halua ketään loukata.
[/quote]
Onko sun mielestä oikein roikkua vuosi suhteessa toivoen, että toinen löytäisi uuden? Tuskin kuitenkaan kerroit miehellesi vuotta ennen eroa suoraan, että tahdot erota, jos kerran hän ymmärsi tilanteen niin, että hänet jätettiin toisen takia. Mun mielestä se, että halusi eron jo ennen uuden tapaamista ei ole mikään lieventävä asianhaara, jos ei eroaikeistaan ole aiemmin kertonut.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:38"]
Selvästi huomaa ettei osa naisista kestä toisten menestystä, kauneutta ja julkisuutta. Tulee tosi katkeraa paskan jauhantaa asioista, joiden totuutta ei tiedä. Vähänkö nämä muijat haukkui Kimin kihlatun, sekin silkaa kateutta.
[/quote]
No, mitä Räikkösen kihlattuun tulee, on täysin kyllä näkemättä vielä, miten onnelliseksi tai onnettomaksi tai pitkäkestoiseksi se liitto muodostuu. Jos formulakuskien rouvista vertaa vaikka Kovalaisen tai jopa Bottaksen valintaa Räikkösen valintaan, kuka heistä mahtaa vaikuttaa eniten golddiggeriltä? Kenellä on laitettu lisää hiuksiin ja huuliin ja kengät ja aksessorit on viimeisen päälle? Niinpä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:56"]
[/quote]
Onko sun mielestä oikein roikkua vuosi suhteessa toivoen, että toinen löytäisi uuden? Tuskin kuitenkaan kerroit miehellesi vuotta ennen eroa suoraan, että tahdot erota, jos kerran hän ymmärsi tilanteen niin, että hänet jätettiin toisen takia. Mun mielestä se, että halusi eron jo ennen uuden tapaamista ei ole mikään lieventävä asianhaara, jos ei eroaikeistaan ole aiemmin kertonut.
[/quote]
Käsittääkseni tuota vaihetta kutsutaan usein "erilleen kasvamiseksi". Ei liene aivan on-off, että tänään haluan olla sun kanssa ja PIM! huomenna en haluukaan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:43"]
Jussun exä. Hanna ja Jussu oli tosirakastuneita ja Hanna jätti Jussun ku Sakulla oli enemmän pätäkkää. Suurlähettiläiden laulussa sanotaan "rahaa täytyy olla ja mieluummin tienattu urheilulla " Sanat viittaavat Hannaan, kohteli kuulemma Jussua tosi rumasti ja Hanna on kuulemma laskelmoiva ja kylmä.
[/quote] en tiedä Jussua mutta Saku vaikuttaa luotettavalta herrasmieheltä, toki pätäkkää on mutta se ei rakkautta alenna.
Tietääkseni Hanna ja Jussu olivat eronneet jo ennen kuin Saku tuli kuvioihin.
Jussu on tavannut vaimonsa Nooran 16 vuotta sitten 1998 !! http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288335212063.html
JA
Saku on tavannut Hannan vuonna 2000 !! ELI HANNA JA JUSSU OVAT ERONNEET AINAKIN 2 VUOTTA AIKAISEMMIN !
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:19"]
Jussu on tavannut vaimonsa Nooran 16 vuotta sitten 1998 !! http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288335212063.html
JA
Saku on tavannut Hannan vuonna 2000 !! ELI HANNA JA JUSSU OVAT ERONNEET AINAKIN 2 VUOTTA AIKAISEMMIN !
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/art-1288336090572.html
[/quote]
Hei, Jussun vaimo, NYT sulla on vuorostas tilaisuus vetää herne nenään :D
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:51"]En tiedä Suurlähettiläistä mitään, mutta noin yleisesti ottaen muusikonrenttuja tuntevana kommentoisin sen verran, että aika huonoja kumppaneita monesti ovat. Vaikka rock-elämä on siistoytynyt paljon, niin edelleen moni on paljon tien päällä, viinaa virtaa ja houkutuksia tulee vastaan jne.
Mietitään vaikka Kari Tapiota: montako syytä hänenkin vaimollaan olisi ollut hänet jättää? Jos olisi tavannut rakastunut vaikka Keke Rosbergiin aikanaan, niin kaakattaisivatko täällä silloinkin akat että rahan perässä meni... Viis siitä että on alkoholisti ja lehtolapsi(a) pitkin maakuntia...
[/quote]
juu, yksikään urheilija ei ryyppää, eikä petä... aina ovat kotona.
Tässä taas nähdään turhaa kateellisten jorinaa :D Hanna ja Saku ovat tosiaan tavanneet vasta paljon Hannan ja Jussun eron jälkeen. Muutenkin Hanna ja Saku tuntuvat paljon sopivammilta toiselleen, kun tuo Jussu nyt ei ihan järjen suurin jättiläinen vaikuta olevan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:43"]
Jussun exä. Hanna ja Jussu oli tosirakastuneita ja Hanna jätti Jussun ku Sakulla oli enemmän pätäkkää. Suurlähettiläiden laulussa sanotaan "rahaa täytyy olla ja mieluummin tienattu urheilulla " Sanat viittaavat Hannaan, kohteli kuulemma Jussua tosi rumasti ja Hanna on kuulemma laskelmoiva ja kylmä.
[/quote]
Ihmettelin Linnan kuningatar -titteliä, koska oli nimenomaan turhan kovan näköinen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:59"]
http://www.lyricsbox.com/suurlahettilaat-lyrics-mita-miehen-tulee-olla-62fwxpm.html
[/quote]
Oho! En ole tainnut biisiä kuulla, mutta täähän on kuin mies. Tosin rahat eivät ole tulleet urheilulla, tosin vähän urheilemalla kuitenkin.
Viestin 26 kirjoittaja
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:32"]
Mikä laulu?
[/quote]
Suurlähettiläät: "Kerro mitä kaikkea miehen tulee olla"