Miksi te aina haukutte läskiksi esim.160cm ja 75kg?
Tuollainen nainen on aivan tavallinen,terve ihminen. Ei tarvitse olla aina littana vatsa ja käyttää s koon vaatteita ollakseen hoikka ja terve. L koon vaatteita käyttävät ovat myöskin nyky yhteiskunnassa normaalikokoisia,kauniita,ei yhtään lihavia naisia. Terve voi olla vaikka olisikin hieman ylipainoa. Nimimerkillä, 166cm 80kg L koko. Kolesterloit huippuluokkaa,sokerit ja verenpaine kunnossa,sairastelen tosi vähän. Syön terveellisesti,raskas työ.
Kommentit (88)
Oon 166/75 ja vasta tällä painolla olen ensimmäistä kertaa elämässäni saanut rinnat ja vartaloni on nyt tiimalasi entisen päärynän sijaan. Kyllä, vyötäröni on kapea tälläkin BMI:llä.
Kaikkien mielestä mun pitäisi laihduttaa mutta tiedän että paino lähtee ensin tisseistä ja sekös harmittaa :(
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 07:35"]
Oon 166/75 ja vasta tällä painolla olen ensimmäistä kertaa elämässäni saanut rinnat ja vartaloni on nyt tiimalasi entisen päärynän sijaan. Kyllä, vyötäröni on kapea tälläkin BMI:llä. Kaikkien mielestä mun pitäisi laihduttaa mutta tiedän että paino lähtee ensin tisseistä ja sekös harmittaa :(
[/quote]
Niin me ollaan erilaisia, olen 13 kiloa kevyempi (ja lyhyempi pari senttiä) eikä mulla todellakaan ole kapea vyötärö vaikkei vatsaa olekaan. Tosin mulla on kapea vartalo muutenkin.
Eilen lueskelin Zalandon kokotaulukkoa ja ihmettelin suuresti... taulukon mukaan mun vyötärönympärys oli xxl, rinnanympärys xl ja lantio s.... ihan omituisen mallisia vartaloita sen mukaan pitäisi olla, tosi alapainoitteisia! Käytän kokoa M ja mittojen pitäisi olla: max 89-71-100, todellisuudessa siis 95-80-95
166/73 painoa on liikaa, mutta mahaan se ei ole kertynyt. Vyötärön ympärys reilusti alle sen 80cm. Persuus levinnyt ja hinkit kasvanut. Persieen kanssa mahdu kulkemaan, kun menee vieruskaverit kumoon.
T. 25v
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:30"]
Tuntuu että ihmiset eivät nykyään tajua/hyväksy ettei kaikkien tarvitse ja pidä olla niin hiton timmejä ja laihoja. Elämässä on muutakin kuin laihuus, paino ja dieetit.
[/quote]
Päinvastoin, ennen ihmiset olivat normaalipainoisempia. Väki on läskittynyt ihan parissakymmenessä vuodessa. Kun itse olin teini 90-luvulla, ei ylipainoisia juuri ollut koulussani. Nyt vähän kaikki teinit ovat hieman plösähtäneitä, mikä ei todellakaan lupaa hyvää heidän painonkehitykselleen aikuisuudessa. Nyt ylipainosta yritetään tehdä muka normaalia esim. turvottamalla vaatekokoja.
No itse olen 75 kg ja 172 cm ja en kyllä pidä itseäni todellakaan läskinä! Tottakai tästä pystyisi muutaman kilon ottamaan mutta silti olen ihan normaalivartaloinen että ei se paino tosiaan kaikkea kerro
169cm ja ehkä noin 57kg tällä hetkellä. Kaikki sanoo että oon todella hoikka omasta mielestä tuntuu että vaaka voisin jopa oikeasti näyttää vähemmän mutat ei.
Ai miksikö haukutaan läskiksi? No tietenkin siksi, että läskiksi haukkumalla pääsee kivasti mukaan riitelemään. Jos ette tarttuisi tälläiseen provoiluun niin sitä ei palstalla näkisi. Vaan kun palkitsette haukkumisesta palautteella ja riitelyllä niin tietenkin haukkumista tulee lisää.
Siitä provoillaan mistä tulee palautetta. Päivän sana provoilussa on työttömien haukkuminen ja ulkonäköön liittyvä solvaus.