Miksi te aina haukutte läskiksi esim.160cm ja 75kg?
Tuollainen nainen on aivan tavallinen,terve ihminen. Ei tarvitse olla aina littana vatsa ja käyttää s koon vaatteita ollakseen hoikka ja terve. L koon vaatteita käyttävät ovat myöskin nyky yhteiskunnassa normaalikokoisia,kauniita,ei yhtään lihavia naisia. Terve voi olla vaikka olisikin hieman ylipainoa. Nimimerkillä, 166cm 80kg L koko. Kolesterloit huippuluokkaa,sokerit ja verenpaine kunnossa,sairastelen tosi vähän. Syön terveellisesti,raskas työ.
Kommentit (88)
Niinpä! Nämä painovalitukset on teinien juttuja, valtaavat mammapalstaa, onneksi se on niin läpinäkyvää, että antaa vaan mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Oppivat sitten aikanaan kunhan aikuistuvat.
Laittakaa jotain referenssikuvaa, miltä tuollainen nainen näyttää suunnilleen (en tarkoita välttämättä itsestänne). Vaikea hahmottaa naisten painoja.
Ei totuuden sanominen ole haukkumista.
Jep, kyllä se varmaan jonkun 15-vuotiaan korviin kuulostaa isolta painolta, mutta odottakoot kun täyttävät 30v niin yhtäkkiä siinä painossa näyttääkin just hyvältä :) Ihmiset on erimuotoisia, mut tällä palstalla tämän totuuden hyväksymiseen tulee vielä kulumaan piiiiitkä aika.
No sinä olet oikeasti aika iso, se on fakta. Sinuna pudottaisin ainakin 5 kiloa niin ei sitten tulevaisuudessakaan tule ongelmia. T. Personal trainer
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:47"]
Ei totuuden sanominen ole haukkumista.
[/quote]
okei. sä oot tyhmä.
Ainoastaan lihaksikas mies voi näyttää hyvältä tuolla BMIllä. Sori että tuhoan pilvilinnasi. Sulla on 20kg ylimääräistä.
No jaa, kun jos BMI on yli 25, niin silloin on ylipainoinen eikä normaalipainoinen. Kokokäsitys normaalista on hämärtynyt ja esim. KappAhlissa on valtavat koot ja normaali 38-kokoinen saa etsiä 34-36 koon, että olisi sopiva. Eli esim. sen liikkeen L on oikeasti 44-46 kokoinen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:48"]Jep, kyllä se varmaan jonkun 15-vuotiaan korviin kuulostaa isolta painolta, mutta odottakoot kun täyttävät 30v niin yhtäkkiä siinä painossa näyttääkin just hyvältä :) Ihmiset on erimuotoisia, mut tällä palstalla tämän totuuden hyväksymiseen tulee vielä kulumaan piiiiitkä aika.
[/quote] Olen 26 ja tuo kuulostaa minusta edelleen pahalta! Ei nyt tarvitse olla mitään xs-kokoa, mutta ei tuo nyt ihan tervettä voi olla. Itse olen 177 cm ja 65 kiloa ja siinä aion pysyä.
No painoindeksi olisi 29,3, lievä lihavuus. Kyllä noi painoindeksitkin jotain kertoo...
Ja mua jotenkin säälittää nämä "vatsassa on läskiä" kommentit. Voi että..mua harmittaa monen itseäni hoikemman ystävän puolesta kun jatkuvasti diettaavat ja ovat tyytymättömiä vartaloonsa,VAIKKA minun ja muidenkin silmiin heillä ei olisi mitään laihdutettavaa,ovat upeita,siroja jopa! Mutta kun istuessa tulee makkaraa mahaan. Mihin tämä maailma on menossa??? kaikille tulee istuessa makkaroita,hoikille pieniä..ei me olla patsaita. tietty nasellinen pehmeys on vain kaunista ja seksikästä,jos ne kantaa ylepydellä.
No tottakai muut samaa kokoa olevat täällä puolustelee! Ei minun mielestä kukaan jonka painoindeksi paukkuu melkein kolmessakympissä ole millään tavalla ainakaan terveen näköinen! Mutta makuja on monia, kunhan olet itse tyytyväinen.
http://sisaisenlaskinnujerrus.blogspot.fi/2014/03/amman-toppi-ja-aamujumppaa.html
esim hän on av teinimammojen mielestä läski,mutta aikuisen 25v+ naisen silmiin hyvin kauinis juuri tuollaisenaan,naisellinen!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:48"]Jep, kyllä se varmaan jonkun 15-vuotiaan korviin kuulostaa isolta painolta, mutta odottakoot kun täyttävät 30v niin yhtäkkiä siinä painossa näyttääkin just hyvältä :) Ihmiset on erimuotoisia, mut tällä palstalla tämän totuuden hyväksymiseen tulee vielä kulumaan piiiiitkä aika.
[/quote] Juu, ollaan eri muotoisia ja kokoisia ja toiset on luonnostaan hoikkia. Mutta läski on läski. Ei sitä mikään muuta. Ja olen kanssa lähempänä 29 enkä tosiaan haluaisi olla ap:n kokoinen. Painoindeksi 21-24 on ihan sopiva. Ja on lapsia, sekään ei ole muuten tekosyy olla mikään sotanorsu.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:54"]http://sisaisenlaskinnujerrus.blogspot.fi/2014/03/amman-toppi-ja-aamujumppaa.html
esim hän on av teinimammojen mielestä läski,mutta aikuisen 25v+ naisen silmiin hyvin kauinis juuri tuollaisenaan,naisellinen!
[/quote] Olen 22-vuotias ja tuo ei ole läski. Mutta varaa olisi kiinteytyä niin näyttäisi paremmalta. Ihan eri kokoluokkaa ap:n kanssa.
Tää väittää et on 160/75
Ei paha lainkaan mun mielestä? Tietysti nuori vielä. Vanhemmalla naisella vastaava paino näyttää ihan eriltä kun paketti ei enää pysy kasassa:
https://33.media.tumblr.com/tumblr_m0tcbb4knf1qcl5svo1_r1_500.jpg
Haloo L ei todellakaan ole 44-46!!!! Mä olen koko 48/50 ja ei ole tietoakaan että edes normi XL vaate menisi päälle...Olisin onnesta soikeana jos mahtuisin Hm xl kokoiseen paitaan/mekkoon!!!!!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:54"]http://sisaisenlaskinnujerrus.blogspot.fi/2014/03/amman-toppi-ja-aamujumppaa.html
[/quote]
No näin aikuisen 25v+ silminkin hänellä on liikaa painoa.
Minä olen 170 ja painan 70 kiloa ja minua on ihan koko elämäni haukuttu läskiksi. Tosin liikun aika paljon, joten olen mielestäni suhteellisen kiinteä. Tässä maailmassa jossa elämämme alipainoinen on normaali, normaalipainoinen on läski. :/
No onhan se aika tuhti. Itse oon 165cm ja 71kg. Mäki kuitenkin olen ylipainoinen ja mahassa kyllä läskiä löytyy.