Sinä, joka uskot sodan syttyvän: ikä ja yhteiskunnallinen status?
En usko siihen yhtään ja olen 30 v. äiti ja museoalla.
Kommentit (52)
21, työtön. Ja kyllä se sota väistämättä joskus tulee. Oli se sitten minun elinaikanani tai ei.
haha, mä en usko yhtään että olette upseereja :D
N22, opiskelija yhteiskuntatieteellisessä. Todellakin uskon että sota syttyy vielä. Ei tänään, eikä ehkä edes ensi vuonnakaan. Enkä vihollisestakaan uskalla vannoa mitään, mutta ihan järjettömän sinisilmäistä olisi uskoa, että tästä hamaan loppuun asti on pelkkää rauhanaikaa vaan edessä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:24"]N22, opiskelija yhteiskuntatieteellisessä. Todellakin uskon että sota syttyy vielä. Ei tänään, eikä ehkä edes ensi vuonnakaan. Enkä vihollisestakaan uskalla vannoa mitään, mutta ihan järjettömän sinisilmäistä olisi uskoa, että tästä hamaan loppuun asti on pelkkää rauhanaikaa vaan edessä.
[/quote]
Joo, ei tässä kartoitettu sitä, kuka uskoo ikuiseen rauhaan, vaan Venäjän lähiaikojen hyökkäystä pelkäävien taustat. Että onko kaikki nuoria mammoja vai vanhoja äijiä vai mitä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:22"]
[/quote]
En ole upseeri, yläpuolella vastannut on. Olen liikkeenjohtaja ja reservin upseeri. Ehkä myös iän puolesta luokiteltavaksi vanhaksi ukoksi, mutta en minä oman ikäni takia pidä nykyistä tilannetta äärimäisen vakavana.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:24"]N22, opiskelija yhteiskuntatieteellisessä. Todellakin uskon että sota syttyy vielä. Ei tänään, eikä ehkä edes ensi vuonnakaan. Enkä vihollisestakaan uskalla vannoa mitään, mutta ihan järjettömän sinisilmäistä olisi uskoa, että tästä hamaan loppuun asti on pelkkää rauhanaikaa vaan edessä.
[/quote]
Joo, ei tässä kartoitettu sitä, kuka uskoo ikuiseen rauhaan, vaan Venäjän lähiaikojen hyökkäystä pelkäävien taustat. Että onko kaikki nuoria mammoja vai vanhoja äijiä vai mitä.
[/quote]
Se olisi varmasti ilmoitettu aloituksessa jos kysellään vain Venäjästä.
Opettaja, nainen 43v. Pakko vastata kysymykseen että kyllä se sota on nurkan takana.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:24"]N22, opiskelija yhteiskuntatieteellisessä. Todellakin uskon että sota syttyy vielä. Ei tänään, eikä ehkä edes ensi vuonnakaan. Enkä vihollisestakaan uskalla vannoa mitään, mutta ihan järjettömän sinisilmäistä olisi uskoa, että tästä hamaan loppuun asti on pelkkää rauhanaikaa vaan edessä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei olisi, koska palsta on muutenkin täynnä sotavouhotusta ja kaikki tietää, mitä sillä tarkoitetaan. t. ap
Nainen 31v kulttuuriala ylempi amk. Uskon sodan syttyvän Euroopassa viiden vuoden sisällä. En tosin usko, että sota koskee Suomea kuin välillisesti. Minusta asia on yhtä selkeästi nähtävissä etukäteen kuin Yhdysvaltojen toiminta terroristiiskun jälkeen. Sen sodan syttävän sinä aamuna kun kaksoistorneista kerrottiin.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:24"]N22, opiskelija yhteiskuntatieteellisessä. Todellakin uskon että sota syttyy vielä. Ei tänään, eikä ehkä edes ensi vuonnakaan. Enkä vihollisestakaan uskalla vannoa mitään, mutta ihan järjettömän sinisilmäistä olisi uskoa, että tästä hamaan loppuun asti on pelkkää rauhanaikaa vaan edessä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei olisi, koska palsta on muutenkin täynnä sotavouhotusta ja kaikki tietää, mitä sillä tarkoitetaan. t. ap
[/quote]
Itse en ainakaan tajunnut tämän koskevan vain Venäjää. Esimerkiksi tulevaisuudessa on odotettavissa samankaltaisia konfliktien Yhdysvaltain ja Kiinan välillä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:22"]
[/quote]
Usko, tai älä. Suhtaudun tulevaisuuden työtilanteeseeni positiivisesti, ja se lisää uskoani entisestään.
Mies 46. Esimiesasemassa.