Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te aina haukutte läskiksi esim.160cm ja 75kg?

Vierailija
07.12.2014 |

Tuollainen nainen on aivan tavallinen,terve ihminen. Ei tarvitse olla aina littana vatsa ja käyttää s koon vaatteita ollakseen hoikka ja terve. L koon vaatteita käyttävät ovat myöskin nyky yhteiskunnassa normaalikokoisia,kauniita,ei yhtään lihavia naisia. Terve voi olla vaikka olisikin hieman ylipainoa. Nimimerkillä, 166cm 80kg L koko. Kolesterloit huippuluokkaa,sokerit ja verenpaine kunnossa,sairastelen tosi vähän. Syön terveellisesti,raskas työ.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:48"]Jep, kyllä se varmaan jonkun 15-vuotiaan korviin kuulostaa isolta painolta, mutta odottakoot kun täyttävät 30v niin yhtäkkiä siinä painossa näyttääkin just hyvältä :) Ihmiset on erimuotoisia, mut tällä palstalla tämän totuuden hyväksymiseen tulee vielä kulumaan piiiiitkä aika. [/quote] Juu, ollaan eri muotoisia ja kokoisia ja toiset on luonnostaan hoikkia. Mutta läski on läski. Ei sitä mikään muuta. Ja olen kanssa lähempänä 29 enkä tosiaan haluaisi olla ap:n kokoinen. Painoindeksi 21-24 on ihan sopiva. Ja on lapsia, sekään ei ole muuten tekosyy olla mikään sotanorsu.

[/quote]

ai lievästi ylipainoinen = läski sotanorsu??

ihan uteliaisuuttani kysyn, millä tavalla haukut vielä lihavampia?

Vierailija
22/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä nainen tuossa alimmassa kuvassa,ei yhtään läski!!!! todella kaunis ja olisin ylpeä tuon kokoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo 70 kiloa noin lyhyeltä aika paljon....
T. 184cm/74kg nainen, ja silti mullakin on sitä ylimääräistä vähän.

Vierailija
24/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin 17-vuotiaana varmaan joku 57 kg ja kuvittelin olevani lihava. Eipä se pituus siitä 163 cm:stä enää ylöspäin tullut, mutta kiloja on kyllä karttunut. Koen olevani BMI:in mukaisesti hieman ylipainoinen, mutta kurvikas ja aika hot nainen tänä päivänä. Enkä haluaisi enää olla 57-kiloinen, voisin sanoa olevani parhaassa painossa, jos olisin n. 65 kg tai vähän reilut. 

Vierailija
25/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:39"]Tuollainen nainen on aivan tavallinen,terve ihminen. Ei tarvitse olla aina littana vatsa ja käyttää s koon vaatteita ollakseen hoikka ja terve. L koon vaatteita käyttävät ovat myöskin nyky yhteiskunnassa normaalikokoisia,kauniita,ei yhtään lihavia naisia. Terve voi olla vaikka olisikin hieman ylipainoa. Nimimerkillä, 166cm 80kg L koko. Kolesterloit huippuluokkaa,sokerit ja verenpaine kunnossa,sairastelen tosi vähän. Syön terveellisesti,raskas työ.
[/quote]

No kyllähän sinä olet lihava, vaikka asiaa et galuakaan myöntää itsellesi. Mutta mitä sitten? Ole vaan lihava ja tyytyväinen itseesi!

Vierailija
26/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:48"]Jep, kyllä se varmaan jonkun 15-vuotiaan korviin kuulostaa isolta painolta, mutta odottakoot kun täyttävät 30v niin yhtäkkiä siinä painossa näyttääkin just hyvältä :) Ihmiset on erimuotoisia, mut tällä palstalla tämän totuuden hyväksymiseen tulee vielä kulumaan piiiiitkä aika. [/quote] Juu, ollaan eri muotoisia ja kokoisia ja toiset on luonnostaan hoikkia. Mutta läski on läski. Ei sitä mikään muuta. Ja olen kanssa lähempänä 29 enkä tosiaan haluaisi olla ap:n kokoinen. Painoindeksi 21-24 on ihan sopiva. Ja on lapsia, sekään ei ole muuten tekosyy olla mikään sotanorsu.

[/quote]

ai lievästi ylipainoinen = läski sotanorsu??

ihan uteliaisuuttani kysyn, millä tavalla haukut vielä lihavampia?

[/quote]

En ole kyseinen. Mutta itse käytän myös tuota sotanorsua. Siitä tuhdimpi on topattu pöllö. ;) Samanalainen katse, liekkö näkyy kakku silmäkulmasta. Menossa maistelemaan. :D

Vierailija
27/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:48"]

Jep, kyllä se varmaan jonkun 15-vuotiaan korviin kuulostaa isolta painolta, mutta odottakoot kun täyttävät 30v niin yhtäkkiä siinä painossa näyttääkin just hyvältä :) Ihmiset on erimuotoisia, mut tällä palstalla tämän totuuden hyväksymiseen tulee vielä kulumaan piiiiitkä aika.

[/quote]

voin sanoa ettei 165 80 näytä hyvälle, vaan jollekin lihapullalle tai liian kireälle vedetylle makkarankuorelle.  

Vierailija
28/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän,että Suomalaisilla on nykypäivänä hyväksyä ihmisiä,olivat he sitten laihoja,lihavia,köyhiä,rikkaita jne. Mutta ollaanko sitä ikinä mietitty,että omaan itsensä voi vaikuttaa. Ei tarvi aina repiä persettään,jos toisella on esim.vihreä takki tai toisella on isot korvat. Miksi se sinua haittaa? Oletko lapsuutesi kärsinyt,ollut pilkattavana tai vanhemmat ovat pilkanneet sinua?
Oletko myös miettinyt,että ihmiset ovat erilaisia? Ehkä tunnet itsesi ylpeäksi kun saat haukkua muita? Miettikää joskus asioita,mitä päästätte suustanne. Miettikää myös,jos sinulle sanottaisi yhtä rumasti. Miten reagoisit? Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
29/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku vaan esitän faktat faktoina. Vaikka olisitkin nyt terve niin et varmasti kauaa noilla kiloilla.

Vierailija
30/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan yhtä leveä kuin pitkä?

Vierailija
31/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:39"]

Tuollainen nainen on aivan tavallinen,terve ihminen. Ei tarvitse olla aina littana vatsa ja käyttää s koon vaatteita ollakseen hoikka ja terve. L koon vaatteita käyttävät ovat myöskin nyky yhteiskunnassa normaalikokoisia,kauniita,ei yhtään lihavia naisia. Terve voi olla vaikka olisikin hieman ylipainoa. Nimimerkillä, 166cm 80kg L koko. Kolesterloit huippuluokkaa,sokerit ja verenpaine kunnossa,sairastelen tosi vähän. Syön terveellisesti,raskas työ.

[/quote]

Tämän takia:  

KUMMAN MIES VALITSEE:  

165/50 karmea brassi vai 

165/80 ihana muodokas, kolesterolit huikkuluokkaa ja verenpaine kunnossa

http://s15.postimg.org/5naw7jaq3/kumman_mies_valitsee.jpg

Vierailija
32/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän pitempi kuin ap ja painan 10 kg vähemmän. Ja myönnän avoimesti että olen löysä ja lihava. Ehdottomasti haluan hoikistua muutaman kilon kevään aikana!

Vierailija
33/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä lihavat aina jaksavat hehkuttaa miten terveitä (muka) ovat? :D Voi teidän nivel-parkoja ja sydän-poloista kun yrittää jaksaa...

Vierailija
34/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite 164cm ja 51kg ja kyllä häirittee nuo mahamakkarat

Vierailija
35/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja 75kg on kyllä lihava, tai läski niin kuin aloituksessa sanottiin.
Pituus-110 ois optimi
Pituus-100 vielä ihan ok
Pituus-90 pulska
Ja kaikki muut sen jälkeen läskejä, oli se vartalonmalli millainen tahansa.

Vierailija
37/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 160cm ja 75kg on läski. Ei siitä vain pääse mihinkään. Voihan sitä itselleen valehdella, että olisi "muodokas" tai "rehevä", mutta ne onkin vain kauniimpia termejä läskeydelle.

Vierailija
38/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kuva..brassi ja lihava nainen ei todellakaan vastaa noita mittoja:D Tuo nainen painaa ainakin 100kg.

Niin..no miten sen ottaa, itse olen 125kg ollut painavimmillani joten nyt 79kiloisena tunnen oloni kevyeksi ja terveeksi,vaikka pituutta onkin vain 165cm. Entiseen verrattuna näytän todella hyvälle

Vierailija
39/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi hieman ylipainoinen, niin se ei suoraan tarkoita että on läski. Tuo linkattu bloggari oli täysin normikokoinen. Tuollaiseksi miellän keskikokoisen ja normaalipainoisen naisen. Itse olen nyt lihonneena 162/71 ja olen kyllä vähän pullea ja mahaa on mutta silti melko keskikokoinen.

Vierailija
40/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ihmiset eivät nykyään tajua/hyväksy ettei kaikkien tarvitse ja pidä olla niin hiton timmejä ja laihoja. Elämässä on muutakin kuin laihuus, paino ja dieetit.