Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te aina haukutte läskiksi esim.160cm ja 75kg?

Vierailija
07.12.2014 |

Tuollainen nainen on aivan tavallinen,terve ihminen. Ei tarvitse olla aina littana vatsa ja käyttää s koon vaatteita ollakseen hoikka ja terve. L koon vaatteita käyttävät ovat myöskin nyky yhteiskunnassa normaalikokoisia,kauniita,ei yhtään lihavia naisia. Terve voi olla vaikka olisikin hieman ylipainoa. Nimimerkillä, 166cm 80kg L koko. Kolesterloit huippuluokkaa,sokerit ja verenpaine kunnossa,sairastelen tosi vähän. Syön terveellisesti,raskas työ.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:37"]Täällä 162cm 75kg käytän koon 38 housuja ja yläosa s-m kokoa. Jos alaosassa tuollainen koko niin m. Jaloissani on paljon lihasta ja lihas painaa enemmän kuin läski ;) Kyllä silti sais joku 2-5kg lähteä :) Mutta olen 19v...
[/quote] Litra lihasta painaa noin 1,06 kiloa ja litra rasvaa 0,9 kiloa. Ero ei ole suuri. Saa olla siis todella lihaksikas jos sanoo, että suuri painoindeksi johtuu lihaksista.

Vierailija
62/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 165 cm ja 75 kg ja koen itseni lievästi lihavaksi. 10 kg voisi pudottaa, enkä siltikään olisi mikään luuviulu. Viisi senttiä lyhyempi ihminen ei ainakaan hoikemmalta näytä tässä painossa. En nyt läskiksi haukkuisi, mutta tarvitseeko itselleen valehdella? Jos on ylipainoa, niin sitten on. Voi olla keskikokoa joo, kun iso osa ihmisistä on sairaalloisen lihavia, mutta ei se normaalipainoiseksi tee. Ihmetyttää tällaiset puolustelualoitukset. Mikä tarve on kuulla olevansa normaalipainoinen, jos ei ole? Jos olet itseesi tyytyväinen, niin hieno juttu! Miksi sun pitää hakea hyväksyntää vierailta ihmisiltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:39"]

Tuollainen nainen on aivan tavallinen,terve ihminen. Ei tarvitse olla aina littana vatsa ja käyttää s koon vaatteita ollakseen hoikka ja terve. L koon vaatteita käyttävät ovat myöskin nyky yhteiskunnassa normaalikokoisia,kauniita,ei yhtään lihavia naisia. Terve voi olla vaikka olisikin hieman ylipainoa. Nimimerkillä, 166cm 80kg L koko. Kolesterloit huippuluokkaa,sokerit ja verenpaine kunnossa,sairastelen tosi vähän. Syön terveellisesti,raskas työ.

[/quote]

Kaukana normaalipainoisesta - itse olen 163/63 enkä minäkään ole hoikka vaan muutama kilo liikaa painoa. Saati vielä lyhyempi ja toistakymmentä kiloa painavampi! Yhtään hoikkaa en noilla mitoilla ole nähnyt

Vierailija
64/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuon kokoinen ihminen on lihava! :D Olen 180 senttinen enkä ole koskaan painanut noin paljoa! Enkä ole mikään luuranko, on lihasta ja muotoja, jopa vähän ylimääräistä.

Vierailija
65/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 161/55, enkä pidä itseäni mitenkään erityisen hoikkana. Olen mielestäni normaalipainoinen, kuten painoindeksikin (21) sanoo. Vaikka olen ruumiinrakenteeltani pikemminkin H kuin O, niin kyllä silti istuessa vyötärölleni kasaantuu muutaman sentin makkara.

Vierailija
66/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on kauniimpaa katseltavaa 166cm ja 80kg nainen joka käyttää L-XL kokoisia normikaupan vaatteita,hymyilee, on itsevarma ja ryhdikäs,kuin 166cm ja 50kg nainen joka käyttää xs-s kokoisia vaatteita ja on hyvin epävarma,valittaa olemattomista selkä ja vatsamakkaroistaan,tyytymättömyys huokuu,ravintolassa miehen kanssa puputtaa vain salaattia..makkarissa haluaa olla valot kiinni kun on epävarma. Jep. Juurikin nuo narinat olen sen ja sen painoin ja silti mahassa on hieman liikaa läskiä tyyliset kommentit kertovat tyytymättömyydessä joka kyllä heijastuu kaikkeen.

Vierailija
67/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tämä provo koska ei tuon kokoinen ihminen voi olla noin sokea :D

Vierailija
68/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voi olla keskenään niin erimuotoisia samoillakin kiloilla, ettei voi oikein johtopäätöksiä kenenkään kauneudesta tai terveydestä pelkän painon perusteella tehdä. Voi olla 50kg, timmi ja muodokas oikeista kohdista. Mut sitten voi olla 50kg suora ja laiha, lihakseton ja anorektiselta näyttävä. Voi olla 70kg, hoikka vyötäröltä ja muodokas ns. oikeista kohdin. Voi olla 75kg todella treenattu ja vähärasvainen. Voi olla 60kg ja pelkkää rasvaa, eikä yhtään lihaksia. Voi olla vaikka MITEN erilaisia muotoja jo geenien takia ja sitten miten on liikkunut.

Vierailija
69/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:52"]

Olikohan tämä provo koska ei tuon kokoinen ihminen voi olla noin sokea :D

[/quote]

Ihmiset juuri voi olla hyvinkin sokeita omalle ulkonäölleen.

Vierailija
70/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:37"]Täällä 162cm 75kg käytän koon 38 housuja ja yläosa s-m kokoa. Jos alaosassa tuollainen koko niin m. Jaloissani on paljon lihasta ja lihas painaa enemmän kuin läski ;) Kyllä silti sais joku 2-5kg lähteä :) Mutta olen 19v... [/quote] Litra lihasta painaa noin 1,06 kiloa ja litra rasvaa 0,9 kiloa. Ero ei ole suuri. Saa olla siis todella lihaksikas jos sanoo, että suuri painoindeksi johtuu lihaksista.

[/quote]

Tämä on hyvin totta ja käytännössä mahdollista vain miehillä, toki naisillakin joskus. Poikaystäväni on 176cm pitkä mutta painaa 90kg mutta kroppa on kuin pikajuoksijalla, rasvat 10-11%.

Vierailija
71/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:37"]Täällä 162cm 75kg käytän koon 38 housuja ja yläosa s-m kokoa. Jos alaosassa tuollainen koko niin m. Jaloissani on paljon lihasta ja lihas painaa enemmän kuin läski ;) Kyllä silti sais joku 2-5kg lähteä :) Mutta olen 19v... [/quote] Litra lihasta painaa noin 1,06 kiloa ja litra rasvaa 0,9 kiloa. Ero ei ole suuri. Saa olla siis todella lihaksikas jos sanoo, että suuri painoindeksi johtuu lihaksista.

[/quote]

Tämä on hyvin totta ja käytännössä mahdollista vain miehillä, toki naisillakin joskus. Poikaystäväni on 176cm pitkä mutta painaa 90kg mutta kroppa on kuin pikajuoksijalla, rasvat 10-11%.

[/quote]

Ja painoindeksi siis melkein 30.

Vierailija
72/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olin 70-kiloinen tällä 157-sentin pituudella, niin todellakin olin läski. Painan tällä hetkellä noin 62 kg, ja olen edelleen läski. Mutta minkäs teet, kun et liikkumaan pääse, niin läskiä sen kuin vain kertyy jo ruoan näkemisestäkin.

Vierailija
73/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:47"]Minä kun olin 70-kiloinen tällä 157-sentin pituudella, niin todellakin olin läski. Painan tällä hetkellä noin 62 kg, ja olen edelleen läski. Mutta minkäs teet, kun et liikkumaan pääse, niin läskiä sen kuin vain kertyy jo ruoan näkemisestäkin.
[/quote]

Ruoka on tärkeämpää laihduttamisessa kuin liikunta

Vierailija
74/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:54"]http://sisaisenlaskinnujerrus.blogspot.fi/2014/03/amman-toppi-ja-aamujumppaa.html

esim hän on av teinimammojen mielestä läski,mutta aikuisen 25v+ naisen silmiin hyvin kauinis juuri tuollaisenaan,naisellinen!
[/quote]

En lähtisi ulos jos näyttäisin tuolta muuten kuin raskaana. Missä vaiheessa lihavuudesta tuli normi? Terveellä naisella on vyötärö eikä mitään rasvamahaa.

Vierailija
75/88 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kokemusta tismalleen noista ap:n mainitsemista mitoista. Painoin tuon verran lastenteon jälkeen ja paino ei meinannut lähteä millään laskemaan. Terveysvaikutuksia ei ehtinyt tulemaan, verenpaine normaali ja kolesteroli neljän paikkeilla. Olo oli kuitenkin kamala; en viihtynyt kropassani ja valokuvissa näytin ihan kamalalta. Jaksoin kuitenkin hyvin esim. pitkiä kävelylenkkejä ja jonkin verran juostakin. Nyt, pari vuotta myöhemmin, 58 kiloisena teen 10 km juoksulenkkejä, olo on energinen ja en pakoile kameroita! Mutta kyllä, olin lihava.

Vierailija
76/88 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:54"]http://sisaisenlaskinnujerrus.blogspot.fi/2014/03/amman-toppi-ja-aamujumppaa.html

esim hän on av teinimammojen mielestä läski,mutta aikuisen 25v+ naisen silmiin hyvin kauinis juuri tuollaisenaan,naisellinen!
[/quote]

En lähtisi ulos jos näyttäisin tuolta muuten kuin raskaana. Missä vaiheessa lihavuudesta tuli normi? Terveellä naisella on vyötärö eikä mitään rasvamahaa.
[/quote]

Jopa on törkeä kommentti :( ÄÖ varmaan yh-äitiäkin alhaisempi? Ja mitä se sulta on pois jos jollakulla on PIENI rasvamaha? Kuulostat typerältä yh-äidiltä joka luulee liikoja itsestään.

Vierailija
77/88 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta ihmisten haukkumista, mutten myöskään ymmärrä sitä että ylipainoinen väittää olevansa vain muodokas ja "täysin terve". Tottakai voi olla terve, mutta riskeeraa kuitenkin terveytensä vakavasti liikakiloillaan. Lieväkin ylipaino on haitallista terveydelle.   Kauneus on tosiaan katsojan silmässä, ylipainoinenkin voi olla kaunis ja tyylikäs, mutta terveennäköinen ei, ainakaan mun silmään.

Vierailija
78/88 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yksilollista, miten kilot nakyy. me ollaan anopin kans kumpikin suunnillee 160/75, mun vaatteet vaan 2nroa pienempia, eivat siis mahtuis anopille, mutta sen paino on keskivartalossa, mulla jakautunu tasaisemmin.. Toki ikakin vaikuttaa.. mun painossa nakyvat perakkaiset raskaudet ja se, ettei imetys ole vaikuttanut painoon. Synnytyksesta on puoli vuotta, enka tieda oikeasti painoani, meilla ei ole toimivaa vaakaa.. mutta samat vaatteet menee paalle, mitka mahtu 10v sitten...

Vierailija
79/88 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:30"]

Tuntuu että ihmiset eivät nykyään tajua/hyväksy ettei kaikkien tarvitse ja pidä olla niin hiton timmejä ja laihoja. Elämässä on muutakin kuin laihuus, paino ja dieetit.

[/quote]

Päinvastoin, ennen ihmiset olivat normaalipainoisempia. Väki on läskittynyt ihan parissakymmenessä vuodessa. Kun itse olin teini 90-luvulla, ei ylipainoisia juuri ollut koulussani. Nyt vähän kaikki teinit ovat hieman plösähtäneitä, mikä ei todellakaan lupaa hyvää heidän painonkehitykselleen aikuisuudessa. Nyt ylipainosta yritetään tehdä muka normaalia esim. turvottamalla vaatekokoja.

[/quote]

Juuri näin! Tuo vaatekokojen suurentaminen on älytöntä - käytin M kokoa painaessani 52 kiloa 20 vuotta sitten ja edelleen nyt 11 kiloa painavampana. Ihan varmasti olen kookkaampi vaikka alle normaalipainon ylärajan olenkin.

Vierailija
80/88 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:54"]

No itse olen 75 kg ja 172 cm ja en kyllä pidä itseäni todellakaan läskinä! Tottakai tästä pystyisi muutaman kilon ottamaan mutta silti olen ihan normaalivartaloinen että ei se paino tosiaan kaikkea kerro

[/quote]

Olet 12 cm pidempi kuin ap:n 75 kiloinen. Hieman eri asia