Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi miestä viikossa OFFICIAL

Vierailija
11.10.2021 |

Tänään alkaa uusi sarja https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisi-miesta-viikossa-on-taysin-uud…

En löytänyt officialia ennestään tälle.
Aiotteko katsoa? Onkohan hitto vai huti?

Kommentit (440)

Vierailija
261/440 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida kestää pullean Miran ja itsestään huolta pitävän, urheilullisen Janin suhde. Eivät ole samaa tasoa. Entinen jääkiekkoilija tavoittelee enemmän timmejä ja liikunnallisia beibejä. Mirana olisin valinnut varman päälle Jessen, joka oli samaa tasoa.

Jani tuli just pari päivää sit vastaan eräässä seuranhaku-appissa. Kertoo biossa tykkäävänsä milfeistä :D

Jokohan mä onnistun kommentoimaan oikeeseen kohtaan? Kerro ny mikä appi mä haluun löytää janin 😉 Ois yks milf tarjolla

Vierailija
262/440 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan aika paljon häntä👩Ja haluan muistuttaa,että olen nainen jolla on jalat tukevasti maassa.En haihattele enkä harrasta yhden illan tai yön juttuja!Olen mieluummin yhden miehen nainen kuin että,harrastaisin irtosuhteita..Olen kuitenkin aito,tunteellinen ja helposti syttyvä.Hyvällä tavalla.😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutan aika paljon häntä👩Ja haluan muistuttaa,että olen nainen jolla on jalat tukevasti maassa.En haihattele enkä harrasta yhden illan tai yön juttuja!Olen mieluummin yhden miehen nainen kuin että,harrastaisin irtosuhteita..Olen kuitenkin aito,tunteellinen ja helposti syttyvä.Hyvällä tavalla.😊

Sekaisin sä olet ainakin.

Vierailija
264/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin sekaisin?Olen täysissä järjissä.Tiedän mitä haluan ja mitä taas en halua.En sinua ainakaan!

Vierailija
265/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule huomenna päivällä klo 13.00 Rotuaarin Pallon luo,Oulussa.Siellä voidaan tavata tai kenties halata.😁

Vierailija
266/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.Jaakko ja Nimimerkki ”Krapu”nyt kuulolla!Älkää menettäkö elämänne tilaisuutta.Muistakaa saapua ajoissa.En tykkää jos tulette liian myöhässä.Ps.Ei tarvitse olla ” ruusu” rinnassa.😘Kunhan olette oma itsenne.

Vierailija
267/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin.Jaakko ja Nimimerkki ”Krapu”nyt kuulolla!Älkää menettäkö elämänne tilaisuutta.Muistakaa saapua ajoissa.En tykkää jos tulette liian myöhässä.Ps.Ei tarvitse olla ” ruusu” rinnassa.😘Kunhan olette oma itsenne.

Tämä ei ole mikään treffipalsta.

Vierailija
268/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaakko ei ole taatusti mitään sopinut. Sinä, joka teit tämän pilan, hyppää mereen ja häpeä.

Vierailija
269/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderikö on parempi sun mielestä?En ole tarvinut sellaisissa ikinä roikkua.Olen saanut seuraa kyllä muulla tavalla,jos niin olen halunnut.Sopivan ihmisen voi löytää ihan arkielämässä aivan yllättäen ja odottamatta.Ja vielä ilman humalaa!Siihen ei tarvita kaiken maailman peukutuksia kuten tinder ym.seuranhakupalstalla on yleistä,Ne ei yleensä johda mihinkään.Siellä vaan höpötetään eikä oteta tosissaan mitään.

Vierailija
270/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla äärettömän mustankipeä ihminen.Luuletko sinä omistavan jonkun ihmisen?Tiedätkö että se on täysin mahdotonta.Siihen ei pysty kukaan!Sitäpaitsi minulla ei ole mitään hävettävää!Ja en ajatellut hypätä mereen vaan jään mieluummin rannalle katselemaan kaunista merimaisemaa.

Vierailija
271/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittavaa katsoa ja varsinkin kuunnella näitä niinku akkoja,jo toinen niinkuttelija (satu) tässä

ohjelmassa.

Vierailija
272/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki Toni oli ainakin ihan ekaa kertaa mukana maajussille morsian ohjelmassa vuonna 2015 , kumppani ehdokkaana Vantaalaiselle Lauralle :)

Vierailija
273/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu on varmaan niin tiukka/tosikko tyyppi, ettei oikein kukaan häntä miellytä. Ei ole nimittäin normaalia, että nuori 20-30 vuotias ihminen on kymmenen (!) vuotta yksin.

Mutta on kyllä helkkarin hyvän näköinen. Ainakin nyt tummatukkaisena.

Vierailija
274/440 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika valinta Satulta. Pikkupoika aluepäällikön kanssa homma ei varmasti etene suhteeseen asti.

Vierailija
275/440 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tässä sarjassa mitään "Mitä heille kuuluu nyt" jaksoa. Olisi ihan kiva katsoa.

Vierailija
276/440 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmestyin tänään sovittuun paikkaan sovittuun aikaan.Mutta ei näkynyt Jaakkoa eikä Krapua.Tulin tietysti vähän pettynyt.😌

Vierailija
277/440 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi aisuria viikossa.

Vierailija
278/440 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni nuista lopussa muodostuvista pareista on ohjelman jälkeen yhdessä? Ei varmaan yksikään.

Vierailija
279/440 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain murto osa heistä jatkaa yhdessäoloa ohjelman jälkeen.Tämä on totuus!Jos joku etsii maailmassa jotakin täydellistä ihmeolentoa.Niin sellaista ei ole olemassa missään maailman äärissä.Joten unohtakaa täydellisyys.Niin te onnistuttu rakkaudessa ja parisuhteessa paljon paremmin.😊

Vierailija
280/440 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut salkkareissa miten kuuma nainen toi Sanna on. Kelpaisi kyllä mullekin.

Mies 33v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi