Viisi miestä viikossa OFFICIAL
Tänään alkaa uusi sarja https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisi-miesta-viikossa-on-taysin-uud…
En löytänyt officialia ennestään tälle.
Aiotteko katsoa? Onkohan hitto vai huti?
Kommentit (440)
Muistutan aika paljon häntä👩Ja haluan muistuttaa,että olen nainen jolla on jalat tukevasti maassa.En haihattele enkä harrasta yhden illan tai yön juttuja!Olen mieluummin yhden miehen nainen kuin että,harrastaisin irtosuhteita..Olen kuitenkin aito,tunteellinen ja helposti syttyvä.Hyvällä tavalla.😊
Vierailija kirjoitti:
Muistutan aika paljon häntä👩Ja haluan muistuttaa,että olen nainen jolla on jalat tukevasti maassa.En haihattele enkä harrasta yhden illan tai yön juttuja!Olen mieluummin yhden miehen nainen kuin että,harrastaisin irtosuhteita..Olen kuitenkin aito,tunteellinen ja helposti syttyvä.Hyvällä tavalla.😊
Sekaisin sä olet ainakin.
Miksi olisin sekaisin?Olen täysissä järjissä.Tiedän mitä haluan ja mitä taas en halua.En sinua ainakaan!
Tule huomenna päivällä klo 13.00 Rotuaarin Pallon luo,Oulussa.Siellä voidaan tavata tai kenties halata.😁
No niin.Jaakko ja Nimimerkki ”Krapu”nyt kuulolla!Älkää menettäkö elämänne tilaisuutta.Muistakaa saapua ajoissa.En tykkää jos tulette liian myöhässä.Ps.Ei tarvitse olla ” ruusu” rinnassa.😘Kunhan olette oma itsenne.
Vierailija kirjoitti:
No niin.Jaakko ja Nimimerkki ”Krapu”nyt kuulolla!Älkää menettäkö elämänne tilaisuutta.Muistakaa saapua ajoissa.En tykkää jos tulette liian myöhässä.Ps.Ei tarvitse olla ” ruusu” rinnassa.😘Kunhan olette oma itsenne.
Tämä ei ole mikään treffipalsta.
Vierailija kirjoitti:
Jaakko ei ole taatusti mitään sopinut. Sinä, joka teit tämän pilan, hyppää mereen ja häpeä.
Tinderikö on parempi sun mielestä?En ole tarvinut sellaisissa ikinä roikkua.Olen saanut seuraa kyllä muulla tavalla,jos niin olen halunnut.Sopivan ihmisen voi löytää ihan arkielämässä aivan yllättäen ja odottamatta.Ja vielä ilman humalaa!Siihen ei tarvita kaiken maailman peukutuksia kuten tinder ym.seuranhakupalstalla on yleistä,Ne ei yleensä johda mihinkään.Siellä vaan höpötetään eikä oteta tosissaan mitään.
Taidat olla äärettömän mustankipeä ihminen.Luuletko sinä omistavan jonkun ihmisen?Tiedätkö että se on täysin mahdotonta.Siihen ei pysty kukaan!Sitäpaitsi minulla ei ole mitään hävettävää!Ja en ajatellut hypätä mereen vaan jään mieluummin rannalle katselemaan kaunista merimaisemaa.
Todella rasittavaa katsoa ja varsinkin kuunnella näitä niinku akkoja,jo toinen niinkuttelija (satu) tässä
ohjelmassa.
Kokki Toni oli ainakin ihan ekaa kertaa mukana maajussille morsian ohjelmassa vuonna 2015 , kumppani ehdokkaana Vantaalaiselle Lauralle :)
Vierailija kirjoitti:
Satu on varmaan niin tiukka/tosikko tyyppi, ettei oikein kukaan häntä miellytä. Ei ole nimittäin normaalia, että nuori 20-30 vuotias ihminen on kymmenen (!) vuotta yksin.
Mutta on kyllä helkkarin hyvän näköinen. Ainakin nyt tummatukkaisena.
Vika valinta Satulta. Pikkupoika aluepäällikön kanssa homma ei varmasti etene suhteeseen asti.
Tuleekohan tässä sarjassa mitään "Mitä heille kuuluu nyt" jaksoa. Olisi ihan kiva katsoa.
Minä ilmestyin tänään sovittuun paikkaan sovittuun aikaan.Mutta ei näkynyt Jaakkoa eikä Krapua.Tulin tietysti vähän pettynyt.😌
Kuinkahan moni nuista lopussa muodostuvista pareista on ohjelman jälkeen yhdessä? Ei varmaan yksikään.
Vain murto osa heistä jatkaa yhdessäoloa ohjelman jälkeen.Tämä on totuus!Jos joku etsii maailmassa jotakin täydellistä ihmeolentoa.Niin sellaista ei ole olemassa missään maailman äärissä.Joten unohtakaa täydellisyys.Niin te onnistuttu rakkaudessa ja parisuhteessa paljon paremmin.😊
En tajunnut salkkareissa miten kuuma nainen toi Sanna on. Kelpaisi kyllä mullekin.
Mies 33v
Jokohan mä onnistun kommentoimaan oikeeseen kohtaan? Kerro ny mikä appi mä haluun löytää janin 😉 Ois yks milf tarjolla