Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viisi miestä viikossa OFFICIAL

Vierailija
11.10.2021 |

Tänään alkaa uusi sarja https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisi-miesta-viikossa-on-taysin-uud…

En löytänyt officialia ennestään tälle.
Aiotteko katsoa? Onkohan hitto vai huti?

Kommentit (440)

Vierailija
241/440 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut myös sitä viisi miestä viikossa UK ja nää kolme naista miehineen mitä mä oon nähnyt niin on kanssa jäänyt imuttelemaan jo siinä vaiheessa, kun neljäntenä lempattu mies vasta on matkalaukkuineen avaamassa ulko-ovena. Niin näkyi tekevän Mirakin valittunsa kanssa.

UK:ssa ne vetää aina perseet (joku mm. oksensi toisen kilpakosijan päälle unissaan) ja viinaa kuluu ihan hirveitä määriä. Suomessa on jotenkin asiallisesti meno.

Vierailija
242/440 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut myös sitä viisi miestä viikossa UK ja nää kolme naista miehineen mitä mä oon nähnyt niin on kanssa jäänyt imuttelemaan jo siinä vaiheessa, kun neljäntenä lempattu mies vasta on matkalaukkuineen avaamassa ulko-ovena. Niin näkyi tekevän Mirakin valittunsa kanssa.

UK:ssa ne vetää aina perseet (joku mm. oksensi toisen kilpakosijan päälle unissaan) ja viinaa kuluu ihan hirveitä määriä. Suomessa on jotenkin asiallisesti meno.

Suomen versiossa ollaan ihan jäykkänä. Liekö alkoholi kielletty kokonaan. Tai sen kuoharilasin verran saa ottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/440 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aika ankeaa katsella jotain loppusyksyn maisemia Miran talon maisemissa. Saavatko kaikkein näteimmät pimut valita kuvausajankohdan ensin ja näin jämätyypeille jää sitten syksyn viimeset ajat?

Vierailija
244/440 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida kestää pullean Miran ja itsestään huolta pitävän, urheilullisen Janin suhde. Eivät ole samaa tasoa. Entinen jääkiekkoilija tavoittelee enemmän timmejä ja liikunnallisia beibejä. Mirana olisin valinnut varman päälle Jessen, joka oli samaa tasoa.

Jani tuli just pari päivää sit vastaan eräässä seuranhaku-appissa. Kertoo biossa tykkäävänsä milfeistä :D

Vierailija
245/440 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa aika ankeaa katsella jotain loppusyksyn maisemia Miran talon maisemissa. Saavatko kaikkein näteimmät pimut valita kuvausajankohdan ensin ja näin jämätyypeille jää sitten syksyn viimeset ajat?

Päinvastoin! Ihana rauhallinen syysmaisema maalla! Aivan parasta. Ja näteimmästä päästä on kyllä tyttökin.

Vierailija
246/440 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi katsoa kerralla 1,5 tuntia viikon kaikki jaksot kuin 0,5 tunnin jakso yksitellen

Vierailija
247/440 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu oli fiksu, samoin kuin suurin osa miehistä. Loppuvalinta oli odotettu.

Satun sisko vähätteli suotta Satua. Ylipäätään on kurjaa, että sisaruuden varjolla ihmisillä on taipumus mollata. Sitä niin toivoisi, että edes lähipiiri olisi sellaista, joka tukisi ja rakastaisi tässä kovassa maailmassa.

Kaikkia sarjan jaksoja katsoessa on löytynyt punainen lanka: suurimmat koheltajat tiputetaan aina ensimmäisenä. Olkoon tämä opiksi joillekin heistä. Nyt saattaa olla liikkeellä väärää ymmärrystä, että naiset muka tykkäisivät, kun suu käy koko ajan ja on huomion keskipisteenä. Harvoin ne naiset sellaisesta tykkäävät.

Vierailija
248/440 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida kestää pullean Miran ja itsestään huolta pitävän, urheilullisen Janin suhde. Eivät ole samaa tasoa. Entinen jääkiekkoilija tavoittelee enemmän timmejä ja liikunnallisia beibejä. Mirana olisin valinnut varman päälle Jessen, joka oli samaa tasoa.

Mira tässä moi! :)

Olet oikeassa, suhde Janin kanssa ei totta tosiaan kestänyt, mutta sillä ei sattumoisin ollut mitään tekemistä kroppani kanssa (kypsää arvostelua sinulta tosin arvon anonyymi) vaan ihan itse pistin homman poikki kuukauden tapailun jälkeen täysin muista syistä - lyhyesti sanottuna sanoi ohjelmassa vain mitä siellä haluttiin kuulla ja kauniit sanat eivät pitäneetkään myöhemmin enää paikkaansa. Enkä huolinut myöhemminkään takaisin vaikka hän sitä vielä kuukausien päästä ehdotteli, koska juurikin niin, ei olla samaa tasoa ;)

Mene ja tiedä olisiko sitten Jessenkään kanssa syntynyt vuosisadan romanssia eri kaupungeissa asuessa ja työaikataulujen mennessä täydellisesti ristiin... Mutta sitähän voikin spekuloida sitten vaikka maailman tappiin asti. Päätös tehtiin sen hetkisen fiiliksen mukaan ja nyt kävi näin!

Muutenkin ihan koko ketjulle muistutukseksi että näette ohjelmassa muutamat mitättömän pienet mielivaltaisesti leikatut keskustelunpätkät monen vuorokauden yhdessäolosta ja tutustumisesta - eli ehkä 1% siitä mitä kuvauksissa yhdessä koetaan. Myös yllättävän isoja ja merkittäviäkin faktoja ainakin omasta jaksosta jäänyt pois (niitä sen enempää tarkentamatta) eli kannattaa pitää mielessä ettei tässäkään tapauksessa ruudun välityksellä paljastu todellakaan koko totuus.

Mainittakoon vielä tähän loppuun että nykyisin, näin vuosi ohjelman kuvausten jälkeen painan 14 kg vähemmän kuin tuolloin ja olen löytänyt elämääni ihanan, myöskin sporttisen ( :O ), mutta kypsän, aikuisen miehen jonka kanssa hommat etenevät oikein mukavasti joten loppu hyvin kaikki hyvin!

Ihanaa joulun odotusta kaikille, kiva kun katsotte ohjelmaa ja muistetaanhan olla kilttejä toisillemme myös internetissä!:)

Vierailija
249/440 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu on varmaan niin tiukka/tosikko tyyppi, ettei oikein kukaan häntä miellytä. Ei ole nimittäin normaalia, että nuori 20-30 vuotias ihminen on kymmenen (!) vuotta yksin.

Vierailija
250/440 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu on varmaan niin tiukka/tosikko tyyppi, ettei oikein kukaan häntä miellytä. Ei ole nimittäin normaalia, että nuori 20-30 vuotias ihminen on kymmenen (!) vuotta yksin.

Minä olen ollut häntä paljon kauemmin sinkkuna, joku 15 vuotta jo. Ei se ole mitenkään epänormaalia. Jokaisella on tietenkin ihan omat syyt olla sinkkuna ja esimerkiksi minun syyni ei ole se ettei kukaan kelpaisi minulle. Paremminkin se, ettei kukaan oo huolinu mua vaikka yritystä on ollutkin. No, olenkin mies enkä nainen.

Vierailija
251/440 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla miten kaikilla naisilla nykyään menee, tuleekohan tämmöistä missään vaiheessa?

Vierailija
252/440 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu oli myös mukana vuoden 2015 temptation island kaudella sinkkuna. Varatun Samin ja Sadun välillä väitettiin tapahtuneen käsipeliä porealtaassa.

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2015050719644624

Vierailija
253/440 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko siitä, että on temppareissa harrastanut käsipeliä kihloissa olevan miehen kanssa kaikkien nähden? Aika monelle miehelle tuo on yksinkertaisesti liikaa. 

Vierailija
255/440 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhub mitä sakkia

Vierailija
256/440 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sadun miesehdokas kokki-Toni ollut jossain ohjelmassa aiemmin? Monihan kiertää näitä "paritusohjelmia".

Vierailija
257/440 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jani tuli just pari päivää sit vastaan eräässä seuranhaku-appissa. Kertoo biossa tykkäävänsä milfeistä :D

Badoo? Joskus hänet siellä itekki nähny

Vierailija
258/440 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni-kokki oli muistaakseni siinä sokkotreffi-illallisohjelmassa, jossa Jorma Uotinen otti treffeilijat vastaan. Joivat drinkit ja illallistivat, en muista ohjelman nimeä. Sit se eka tippuja oli muistaakseni ohjelmassa, jossa kolme miestä valitsivat Sokoksella naiselle asukokonaisuuden.

Vierailija
259/440 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tutustua Jaakkoon.Olen kaunis ja herttainen vapaa nainen Oulusta.Minunlaisia naisia ei ole monta maailmassa.Olen ainutlaatuinen ihminen.

Vierailija
260/440 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä kerro lisää, täs ois yks ehdokas hälle 😍