Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olemmeko me miehen kanssa outoja? me siivoamme AINA yhdessä!
04.09.2006 |
Eli tyyliin toinen imuroi ja luutuaa, toinen pesee vessan ja pyyhkii pöyt, kerran viikossa. Mä olen kahden lapsen kotiäiti ja mies käy töissä. Mutta mä en ole koskaan yksinäni siivonnut! En ole mitenkään laiska, teen kodin kaikki ruuat, mutta meillä mies kastelee kukat ja vie aina roskat ja osallistuu siivoamiseen. Ja meillä pieni kerrostalokolmio. Onko muita? (ja tarkennuuksena; en pakota miestä siivoamaan, näin vain on ollut aina eikä se ole hänellekään vastenmielistä)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä myös kaksi lasta, mies käy töissä minä kotona. Yhdessä teemme siivoukset, ei se ole pelkästään minun vastuullani.
Eikä mies nipota tästä, miksi pitäisi?