Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

inhottava tunne siitä, että yritetään feidata pois työpaikalta

Vierailija
31.08.2022 |

Työpaikalla uudet työntekijät otetaan aina tosi hyvin vastaan. Itse olen alusta asti saanut tuntea itseni vvähäpätöiseksi. Minulle naureskellaan ja jätetään kertomatta asioita. Kutsumatta kokouksiin. Uudet työtekijät esitellään aina intrassa, jopa harjoittelijat. Minua ei ole esitelty koko aikana, kun olen ollut täällä yli vuoden.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokouksissa jaellaan puheenvuoroja ja kysytään mielipiteiltä vain tietyiltä tyypeiltä. En kuitenkaan ole mikään tyhmä vaan tidella koulutettu henkilö.

Vierailija
2/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä johtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Ne avainhenkilöt eivät vain halua sinua piiriinsä. Jatkat vaan ja potkut tulee jos on tullakseen.

Vierailija
4/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Ne avainhenkilöt eivät vain halua sinua piiriinsä. Jatkat vaan ja potkut tulee jos on tullakseen.

"Älä välitä."

Välitä siitä, että syrjitään ja et tiedä lainkaan syytä, että miksi?

Se on kumma kun ihmiset tykkää aina vaan keskittyä vähättelyyn, mutta itse mahdolliseen ongelma kohtaan ei puututa.

Toisaalta kokemusta on ja paljonkin siitä, että vaikka pyrkisi selvittämään asioita, niin kukaan ei siinä kohtaa myönnä mitään. Silti tilanne jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
5/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö aika rankasti työmotivaatiota. Ei huvita enää panostaa, kun ei saa minkäänlaista palautetta.

Vierailija
6/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö aika rankasti työmotivaatiota. Ei huvita enää panostaa, kun ei saa minkäänlaista palautetta.

Siis ei saa mitään palautetta, ei hyvää eikä pahaa. Ainoastaan vaan saa tuntea, että on jotenkin häivytetty tai yritetään häivyttää.

Vierailija
7/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no keskustele työkavereiden kanssa normaalisti. Kyllä sinä huomaat kuka sinua katsoo kieroon. Sitten vaan jätät ne vähälle huomiolle jotka ei tykkää.

Vierailija
8/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko itse muille hyvää/kehittävää palautetta? Oletko itse aktiivinen?

Vierailija
9/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen kyllä huomannut, että minulta ei haluta minkään valtakunnan palautetta. Kuka nyt joltain valmiiksi huonoksi tuomitulta haluaa palautetta? Ja jos sanon jotain, niin se tulkitaan aina jotenkin tahallaan väärin.

Vierailija
10/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen kyllä huomannut, että minulta ei haluta minkään valtakunnan palautetta. Kuka nyt joltain valmiiksi huonoksi tuomitulta haluaa palautetta? Ja jos sanon jotain, niin se tulkitaan aina jotenkin tahallaan väärin.

Tai jos kommentoin jotain, niin siihen ei vastata. Muille kyllä vastaillaan, että kiitos kommentista jne. Hyvä kun huomasit jne.

Vierailija
11/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näitä tilanteita on nähty. Hyvä veli - kerhot pyörii ja jotkut heikot esimiehet uskovat ihan mitä tahansa, ilman mitään suodatinta. Kertoo esimiestyöstä kaiken. Lähde vaan muualle jos mahdollista.

Vierailija
12/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että et vain itse ole jotenkin epäselvä tai kulmikas? Onko sinulla vastavuoroisia sosiaalisia suhteita muualla elämässä jossa et tunne itseäsi uhatuksi, onko aikaisemmissa työpaikoissa ollut mukavaa ihmisten kanssa ja mennyt kivasti?

Vierailija
13/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pikkupomo yritti maksella kalavelkojaan uhkailemalla milloin milläkin siirrolla tai potkuilla. Kun ylempi johto ei puuttunut näiden käytökseen, niin totesin itselleni, että paras vaihtaa työpaikkaa. Varoitin ylempää johtoa, että tulen kohta irtisanomaan itseni jos ette anna lopultakin potkuja (karenssi). Silloin johto heräsi ja huolestuneena lupailivat yhtä ja toista, etten vaan irtisanoutuisi. Lähdin ja teen nyt sitä, mitä olen aina halunnut tehdä. Harmittaa ainoastaan, etten toiminut näin jo paljon aikaisemmin.

Vierailija
14/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että et vain itse ole jotenkin epäselvä tai kulmikas? Onko sinulla vastavuoroisia sosiaalisia suhteita muualla elämässä jossa et tunne itseäsi uhatuksi, onko aikaisemmissa työpaikoissa ollut mukavaa ihmisten kanssa ja mennyt kivasti?

On mennyt hyvin ihmisten kanssa. Etätyössä tietty vaikeampaa. Mutta olen saanut hyvää palautetta entisiltä esimiehiltä ja olen ollut tykätty työkaveri.

Vierailija
15/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa, jos sua on ihan alusta asti kohdeltu eri tavalla kuin kaikkia muita, eli tuo että ei ole esim. esitelty intrassa. Minkä takia asenteet on jo valmiiksi olleet negatiiviset sua vastaan, eikö itselle tule mitään mieleen?

Vierailija
16/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että jos sun sanomiset tulkitaan "aina" jotenkin väärin, niin voisiko sun ulosannissa olla parannettavaa? 

Vierailija
17/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onkohan ne muutkaan lopulta sitten niin motivoituneita itse siihen työn tekoon. Taitaa motivaatio kohdentua ihan johonkin muuhun epäoleelliseen, mutta: älä ota turhia suorituspaineita, ajattele raha edellä. Vilkuile samalla muita työpaikkoja. No news is good news eli oletettavasti kaikki ok. Onko työporukka 25-35 vuotiaita? Jos vastaat kyllä, et voi olettaa aikuista työelämäkäyttäytymistä. Hengaile vaan mukana, jos siitä maksetaan, niin mikä ettei.

Vierailija
18/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen yleisin tauti on luulotauti ja se ilmenee siten, että luulee olevansa työpaikkakiusattu.

Vierailija
19/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut feidaamisesta, käytä suomea. Olet taatusti omahyväinen ja ällöttävä ja tehostat itseäsi heittelemällä anglismeja puheeseesi, kukaan ei vaan jaksa sua kuunnella. Mene pois kiusaamasta muita.

Vierailija
20/34 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jo kyllästyneet sinun jo vuoden kestäneisiin ylypieruihisi. SYY ON TIETENKIN TYÖ KAVEREIDEN. PEILI KUVASTA NÄÄT KOULUTETUN IDIOOTIN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän