G: Millainen aloitus täällä on sinusta todella EVVK?
Minä joskus ihmettelen, miten joku viitsii nähdä näppäilyn vaivan kirjoittaakseen esim:
" Söin koko levyn Fazerin sinistä ja sipsipussin, kylläpä nyt on ähky olo."
Kommentit (15)
aloittaman ketjun innoittamana...
Itse toivoisin enempi erilaisia aiheita, mutta jos sellaisen aloittaa, vastauksia ei tule kuin pari jos ollenkaan. Onneksi n muitakin palstoja.
Sektio ei ole synnytys, korvike pilaa vauvan, mies pettää, Anitralla kamala hääpuku, Kimillä sitä, Jennillä tätä...
Kaikki kaupassa/puistossa/mäkkärissä nähtyä-jutut.
Irc-galleria.
BB!!
Karppaus.
Imetys vs. pulloruokinta
Alatiesynnytys vs. sektio
Monet muutkin vastaavat mammojen vakiokiistat
Ei avaudu lapsettomalle, että tällaiset aiheet aiheuttavat niin suuria intohimoja ihmisissä. EVVK.
ja sitten nämä Anitra, Saimi ym. Siis miten jotakuta voi kiinnostaa jotkut julkkisten tekemiset ja mielipiteet noin paljon kuin keskimääräistä av-mammaa kiinnostaa??? EVVK ovat myös " en tajua, miten jollain ei ole muka varaa 300 000 eukan omakotitaloon" tyyliset jutut.
Samoin " tiedän yhden jutun mutta en voi kertoa" -tyyppiset. Miksi sanoa mitään jos ei kerran voi sanoa mitään?
Raskausoireet (kp 26/28 ja tissejä aristaa etc..)
Sama juttu eri tv-sarjoihin liittyvissä pohdinnoissa. Ei vaan kiinnosta minua mitä Big Brother -talossa tapahtuu jne. Ennemmin luen vaikka noita ap:n mainitsemia Fazerin sininen -ketjuja:-)
Anitra ym julkut
BB
karpit
' Kyllä säälittää...' -aloitukset
' Siis en voi ymmärtää' -aloitukset
palkka- ja asuinneliökyselyt
Siis ne, joissa toinen sukupuoli " tiedetään" huonommaksi.
Nyt ne on kyllä vähentyneet ...kesällä meinas mennä hermo sen jonkun sairaan kanssa joka jauhoi samaa aina kun tän palsta avas...
" MITÄ OLETTE MIELTÄ poika lapsista joilla punaiset hiukset?"
" MITÄ OLETTE MIELTÄ Tom Cruisesta?"
" MITÄ OLETTE MIELTÄ tupakoivasta isästä hiekkalaatikolla?"
" MITÄ OLETTE MIELTÄ keltaisista alushousuista talonmiehen serkun naapurin kaverin kaimalla?"
Tulikohan tämä mun pointti selväksi?
;-)
Vierailija:
" MITÄ OLETTE MIELTÄ poika lapsista joilla punaiset hiukset?"" MITÄ OLETTE MIELTÄ Tom Cruisesta?"
" MITÄ OLETTE MIELTÄ tupakoivasta isästä hiekkalaatikolla?"
" MITÄ OLETTE MIELTÄ keltaisista alushousuista talonmiehen serkun naapurin kaverin kaimalla?"
Tulikohan tämä mun pointti selväksi?
;-)
+ nuo " siemennestetahrat pois näppiksestä" TYYLISET