Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mitä juntteja noi Selänteet!

Vierailija
06.12.2014 |

Kuulostavat sivistymättömiltä. WT kukassa oikein.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:51"]

Minut vain aikaisemman julkisuuskuvan perusteella yllätti Sirpan "junttius". Aikaisemmin minulle oli syntynyt kuva, että hän on ylimielinen ja pitää itseään muita parempana.

[/quote]

Todellakin. Ymmärrän että on ylpeä miehestään joka on huippu omalla alallaan, mutta en sitä että todellakin pitää itseään erinomaisena siksi että mies on tehnyt hienon uran ja ansainnut miljoonia.

Vierailija
2/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:05"]

No, ainakin Teemu on melko pidetty ihminen täysin sivistymättömäksi :D

[/quote]

Ei "pidetty" ja "sivistyätön" ole mitään synonyymejä. On paljonkin sellaisia "pidettyjä" ihmisiä, jotka ei kyllä ole sivistystä nähneetkään. Itseasiassa tavallisen kansan keskuudessa kaikkein sivityneimmät harvoin ovat kovin pidettyjä. Yleensä mitä sivistymättömämpi = suurempi viihdearvo
[/quote]
Aika moni ns. sivistynyt on ihmisenä niin hankala tai sosiaalisilta taidoiltaan kömpelö ettei oikein herätä sympatiaa 'tavallisessa' kansassa jos harvoin 'vertaisissaankaan', tokii ehkä joissakin samanmielisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölö nauttii linnanjuhlista täysin rinnoin. Pikkasen kyllä sirahti omaan korvaan koko haastattelu.

Vierailija
4/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, urheiluhan on niitä sirkushuveja kansalle, ja Teemu on ollut loistava siinä mitä tekee. Ei siihen sirkushuvipuoleen sivistystä tarvita mutta arvossaan se on. mot.

Vierailija
5/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin itsekään parempi olet. Minä tykkään heistä!

Vierailija
6/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:28"]

minä olisin ihan mielelläni upporikas juntti kuin köyhä sivistynyt. olisi nääs vapaus päättää omasta elämästään ihan oikeasti. ja mahdollisuus reissata ympäri maailmaa, käymässä niissä paikoissa joista se köyhä sivistynyt lukee kirjoistaan ja haaveilee pääsevänsä paikan päälle...

[/quote]

Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Minä en vaihtaisi rikasta henkistä elämää mihinkään rahamäärään. Mitä iloa niistä rahoista on, tai matkustelusta, jos ei ole henkisiä valmiuksia saada niistä kokemuksista mitään muuta irti kuin viinaa ja hillumista yökerhoissa?

[/quote]

En ole edellinen mutta vastaisin samoin. Mulle sielun sivistys on tärkeämpää kuin akateemisuus tai hankittu sivistys jos ihminen muuten on täysi idiootti.

Ja kyllä, olen ihan tarpeeksi koulutettu ja suht korkeassa asemassa töissä. Silti ottaisin sen rahan ja mukavan elämän. En ole vuosikymmeniin käynyt ns turistikohteissa, en kokskaan juonut halpaa viina vain juomisen ilosta enkä hillunut yökerhoissa. Sensijaan käyn kirkoissa (olen ateisti), museoissa, syön erinomaisesti paikallisissa ravintoloissa, viihdyn paikallisten seurassa jne. Uskon että mun henkinen ja sosiaalinen elämäni on monessa suhteessa rikkaampaa kuin sellaisen joka on noin suvaitsematon toisia kohtaan:)

Vierailija
7/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänteissä on parasta se, että he eivät esitä mitään muuta kuin ovat. Ovat tavallisia suomalaisia ihmisiä, joilla Teemun huikean uran takia on paljon rahaa. Selänteillä on mukava, iso perhe, kaunis talo, ystäviä, rahaa, oma ravintola... Ja silti he ovat aivan tavallisia.

Ja on ihanaa nähdä, miten Teemu nauttii eläkepäivistään, voi olla enemmän perheen kanssa, pelata tennistä, golfata, seurata poikiensa pelejä, tehdä vähän PR-töitä Anaheimille ja puuhata ravintolassaan. Ja miten Sirpa kertoo, miten lapset nauttivat, kun isä on enemmän kotona.

Vierailija
8/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä olla ilonen ja hauska ihminen olematta juntti...

Nää oli vähän ku Sirpan juhlat. Teemu näytti jotenkin kärsivältä. Yksin esiintyessään Teemusta saa kyllä skarpimman kuvan.

Vierailija
9/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu oli rauhallinen ja karismaattinen, vaikka ei mitään kummempaa puhunutkaan. Mutta Sirpan olisi kyllä kannattanut olla hiljaa, ajattelin ensin että kaunis nainen mutta kun avasi suunsa niin voi voi........

Ja Iltalehden tai Sanomien haastattelussa Sirpan sivuprofiili oli kummallinen, poskipäiden ulkopuolella kummallinen möykky, naamaa varmaan kiristetty tai jotain?

Vierailija
10/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 09:57"]

Oli Sirpalla muuten kamalat meikit. Poskiin oli yritetty tehdä jotain varjostusta täysin väärällä värillä. Kulmakarvat oli piirretty huonosti tasavärisiksi ja kaikki jotain meikkaamisesta tietävät että kulmia ei piirretä kaikkialta saman värisiksi, luomiväritkin oli liian vaaleat Sirpan ns. Oranssisuuteen verrattuna. Näytti suttuiselta.

[/quote]

Kukkohovihan oikein kehui tuota oranssisuutta, että "hän kun tulee kiinnittäneeksi tämmöisiin vähän erikoisiin asioihin huomiota, niin puku sopi Sirpan ihon väriin hienosti"

Vierailija
11/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan tyylikkäin pari? Voi jösses. Teemulla kuontalo tihkui rasvaa ja olemus kaikkiaan peseytymätön ja rähjäinen. Sirpalla parhaat päivät ulkoisesti takana päin (kyllä, kaikki vanhetaan), nätti nainen kyllä edelleen. Järkyttävä kalkattaja puolirohisevalla äänellä. Olisi hiukan toivonut pariskunnalta kunnioitusta, vaikka isosta maailmasta takapajulan juhliin saapuivatkin. Itsenäisyysjuhla on kuitenkin Suomessa tärkeä perinne. 

Jos olisivat joku taide- tai tiedemaailman pariskunta tuossa samaisessa lookissa, ei kukaan olisi noteerannut tyylikkyytä millään muotoa.

Vierailija
12/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivisia olivat eikä kaikkien tarvikaan olla juroja pönöttäjiä. Heistä näkee kilometrien päähän että ovat elämänsä eläneet jenkeissä, joissa tuo puheliaisuus ja iloisuus on silmiinpistävää. kaikki suomalsiet eivät siitä piirteestä tykkää, pitävät pinnallisena, mutta mä tykkään ennemmin siitä piirteestä kuin jäykästä pohjalaisesta. 

Ainoa asia mihin kiinnitin heissä huomiota että olikohan Sirpa vetänyt vähä rohkasua ennen juhliin saapumista..? Mutta mitä siitä. Ihania olivat. 

Vierailija
13/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:35"]

No mä en ainakaan arvosta erityisemmin ketään urheilijaa. Arvostan ihmisiä, jotka on tehneet oikeasti jotain innovatiivista, käyttäneet järkeään, olleet viisaita, edistyksellisiä jne. Urheilijoiden arvostaminen on todella outoa, sillä loppujenlpouksihan he rikkovat vain omia ja toistensa ennätyksiä, eikä heidän ponnisteluistaan ole yhteiskunnalle tai maailmalle mitään hyötyä. Hydyn kerää ainoastaan urheilija henkilökohtaisesti tai joukkueena.

[/quote]

No mitä hyötyä taiteilijoista on? Tai ylipäänsä kenestäkään? Kaikki härpäkkeet ja vimpaimet, joita on viime vuosisatoina keksitty, jäävät lopulta käyttämättä ja ihmiskunta tuhoutuu. Eli vittuuks tässä ketään arvostamaan.

[/quote]

En mä taiteilijoitakaan erityisemmin arvosta. Ymmärrän kyllä, että urheilun ystävä arvostaa urheilijoita, taiteen ystävä taiteilijoita jne. Mutta sitä en ymmärrä, että jotain Selännettä pitäisi oikein yhteiskunnallisesti arvostaa. Ne "härpäkkeet ja vimpaimet" on yleensä omassa ajassaan tärkeitä, ja ponnahduslautana aina seuraavan asian keksimiselle. Lisäksi ne "härpäkkeet ja vimpaimet" ovat yleensä hyödyllisiä meille kaikille. Siis jos vertaa vaikka jotain tietokonetta ja sen keksimisen hyödyllisyyttä Selänteen hyödyllisyyteen. Tai vaikka sydämentahdistimen hyöyllisyyttä Koivun hyödyllisyyteen.
[/quote]
Jääkiekko pyörittää bisnestä ja on ihan yhtä tarpeellista kuin facebookit,angrybirdsit tai hoplopit tai elokuvateatterit tai viihdelehdet tai mikä muu tahansa juttu joka ei ole pakollinen ihmisten hengissä pysymiselle. Suurin osa ihmisistä olisi työttömiä, jos aivan kaikkein tärkeintä ja välttämätöntä vain tehtäisiin.

Katsoin nuo ylen ja iltalehden videot. Kuumaa siellä varmasti oli ja siksi naamat kiilsi, mutta ainahan Teemu on noin puhunut. Eikä Sirpa mitään outoa sanonut. Mitä tuon tyyppisiin kysymyksiin nyt tuon ihmeemmin voi vastata? Siteerata jotain filosofia tai runoilijaa?
Tuntuu oudolta, että linnanvieraita arvostellaan kuin jotain missiehdokkaita. He ovat siellä tekojensa ansiosta tai puolisonsa avecina. Ei kauneuskilpailussa tai mensan testissä.
Monet kiekkoilijat maksavat yllättävän paljon veroja. Sekä tuloistaan, että tuotteista joita rahoillaan ostavat. Niilläkin verorahoilla saatetaan tukea tärkeitä tutkimuksia ja tiedettä.

Vierailija
14/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus nro 85 kirjoittajalta. Itse kiekkojunnun äitinä nostan hattua kaikille ammattilasikiekkoilijoille. Elämä on todella kurinalaista, treenimäärät on niin isot että perusav-mamma ei jaksisi edes murto-osaa siitä. Ei todellakaan voi kiekkokaudella bilettää ja roikkua baareissa viikonloppuisin. Ruokavalio ja elämäntavat on kunnossa.

Oma kiekkoilijapoikani on 15v ja kunto on sen treenaamisen myötä järkyttävän hyvä. Hänellä on unelmana ja tavoitteena vain yksi päämäärä: ammattilaisuus ja siihen hän on valmis panostamaan kaikkensa. Silti koulukin menee hyvin. Nuoresta iästä huolimatta pidän häntä fiksuna tyyppinä ja kannustan häntä kohti unelmaansa. Ei kaikkien tarvisekaan opiskella insinööriksi, hankkia omakotitaloa ja tehdä kahdeksasta neljään työtä eläkeikään saakka ollakseen jotenkin kunniallinen ja parempi ihminen. 

Vierailija
15/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:33"]Hyvä kirjoitus nro 85 kirjoittajalta. Itse kiekkojunnun äitinä nostan hattua kaikille ammattilasikiekkoilijoille. Elämä on todella kurinalaista, treenimäärät on niin isot että perusav-mamma ei jaksisi edes murto-osaa siitä. Ei todellakaan voi kiekkokaudella bilettää ja roikkua baareissa viikonloppuisin. Ruokavalio ja elämäntavat on kunnossa.

Oma kiekkoilijapoikani on 15v ja kunto on sen treenaamisen myötä järkyttävän hyvä. Hänellä on unelmana ja tavoitteena vain yksi päämäärä: ammattilaisuus ja siihen hän on valmis panostamaan kaikkensa. Silti koulukin menee hyvin. Nuoresta iästä huolimatta pidän häntä fiksuna tyyppinä ja kannustan häntä kohti unelmaansa. Ei kaikkien tarvisekaan opiskella insinööriksi, hankkia omakotitaloa ja tehdä kahdeksasta neljään työtä eläkeikään saakka ollakseen jotenkin kunniallinen ja parempi ihminen. 
[/quote]

Kuulostaapa niin aasialaisen ankealta elämältä että :/ toivottavasti oma lapseni ei ikinä halua ruveta aktiiviurheilijaksi jos se vaatii tuollaisen elämän. Keskittyköön mieluummin opiskeluun ja elämästä nauttimiseen.

Vierailija
16/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Selänteet on juntteja niin tahdon juntiksi.

Vierailija
17/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:43"]

Aina tämä kateuskortti? Mulla on mies, en ole siitä kateellinen. Mies on hyvin toimeentuleva, enkä muutenkaan ole rahan perään. Sirpalla on ohuet hiukset ja kättelyssä sen perseessä näkyi mekon läpi selluliitti. Lätkä on junttien laji. Mille mä olisin kateellinen, en keksi. Toi oli häpeällinen haastattelu ja pariskunta nolasi itsensä. Arvokkuus uupui ja humala ja krapula paistoivat kilsan päähän. Miten joku voi kuvitella, että tässä on kateudesta kyse? En minä haluaisi mieheni kanssa seistä suorassa lähetyksessä niin, että mieheni valuu hikeä ja näyttää krapulaiselta ja rähjäiseltä, kun miljoona ihmistä seuraa suorassa lähetyksessä. Ja itse sössöttäisin kännissä jotain paskaa. Ei tämä nyt kateellista ole.

[/quote]

Sulla on siis onnellinen elämä, vaikka olet noin katkera?

Onnelliset ihmiset kirjoittaa onnellisia asioita ja ovat iloisia toisten menestyksestä. Onnettomat ( ja kateelliset) ihmiset suoltaa vain ilkeää ja ikävää kommenttia aina.

Vierailija
18/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:33"]Hyvä kirjoitus nro 85 kirjoittajalta. Itse kiekkojunnun äitinä nostan hattua kaikille ammattilasikiekkoilijoille. Elämä on todella kurinalaista, treenimäärät on niin isot että perusav-mamma ei jaksisi edes murto-osaa siitä. Ei todellakaan voi kiekkokaudella bilettää ja roikkua baareissa viikonloppuisin. Ruokavalio ja elämäntavat on kunnossa. Oma kiekkoilijapoikani on 15v ja kunto on sen treenaamisen myötä järkyttävän hyvä. Hänellä on unelmana ja tavoitteena vain yksi päämäärä: ammattilaisuus ja siihen hän on valmis panostamaan kaikkensa. Silti koulukin menee hyvin. Nuoresta iästä huolimatta pidän häntä fiksuna tyyppinä ja kannustan häntä kohti unelmaansa. Ei kaikkien tarvisekaan opiskella insinööriksi, hankkia omakotitaloa ja tehdä kahdeksasta neljään työtä eläkeikään saakka ollakseen jotenkin kunniallinen ja parempi ihminen.  [/quote] Kuulostaapa niin aasialaisen ankealta elämältä että :/ toivottavasti oma lapseni ei ikinä halua ruveta aktiiviurheilijaksi jos se vaatii tuollaisen elämän. Keskittyköön mieluummin opiskeluun ja elämästä nauttimiseen.

[/quote]

Kuule kun siitä urheilijalta se elämä ei tunnu yhtään ankealta. Luuletko että joku pakon kautta huippu-urheilijaksi päätyy?

Itse työssäni näen syrjäytyneitä nuoria, etenkin nuoria miehiä, näitä "elämänkoululaisia" ja "elämästä nauttijoita" aivan liikaakin, niin oon äärettömän onnellinen oman poikani kiinnostuksenkohteista ja tavoitteista. 

Vierailija
19/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:43"]

Jos Selänteet on juntteja niin tahdon juntiksi.

[/quote]

Minä myös:D!

Vierailija
20/109 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:33"]Hyvä kirjoitus nro 85 kirjoittajalta. Itse kiekkojunnun äitinä nostan hattua kaikille ammattilasikiekkoilijoille. Elämä on todella kurinalaista, treenimäärät on niin isot että perusav-mamma ei jaksisi edes murto-osaa siitä. Ei todellakaan voi kiekkokaudella bilettää ja roikkua baareissa viikonloppuisin. Ruokavalio ja elämäntavat on kunnossa. Oma kiekkoilijapoikani on 15v ja kunto on sen treenaamisen myötä järkyttävän hyvä. Hänellä on unelmana ja tavoitteena vain yksi päämäärä: ammattilaisuus ja siihen hän on valmis panostamaan kaikkensa. Silti koulukin menee hyvin. Nuoresta iästä huolimatta pidän häntä fiksuna tyyppinä ja kannustan häntä kohti unelmaansa. Ei kaikkien tarvisekaan opiskella insinööriksi, hankkia omakotitaloa ja tehdä kahdeksasta neljään työtä eläkeikään saakka ollakseen jotenkin kunniallinen ja parempi ihminen.  [/quote] Kuulostaapa niin aasialaisen ankealta elämältä että :/ toivottavasti oma lapseni ei ikinä halua ruveta aktiiviurheilijaksi jos se vaatii tuollaisen elämän. Keskittyköön mieluummin opiskeluun ja elämästä nauttimiseen.

[/quote]

Kuule kun siitä urheilijalta se elämä ei tunnu yhtään ankealta. Luuletko että joku pakon kautta huippu-urheilijaksi päätyy?

Itse työssäni näen syrjäytyneitä nuoria, etenkin nuoria miehiä, näitä "elämänkoululaisia" ja "elämästä nauttijoita" aivan liikaakin, niin oon äärettömän onnellinen oman poikani kiinnostuksenkohteista ja tavoitteista. 

[/quote]

Komppaan tätä. Poikasi tulee sinun ja teidän perheenne tuella nauttimaan elämästään vielä paljon:). Onnea ja tsemppiä teille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi