Voi mitä juntteja noi Selänteet!
Kuulostavat sivistymättömiltä. WT kukassa oikein.
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:00"]
Kuulostavat sivistymättömiltä. WT kukassa oikein.
[/quote]
No voi, tuliko köyhälle paskalle kateuskohtaus?
[/quote]
Olipa mauttomasti ilmaistu.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:00"] Kuulostavat sivistymättömiltä. WT kukassa oikein. [/quote] No voi, tuliko köyhälle paskalle kateuskohtaus? [/quote] Olipa mauttomasti ilmaistu.
[/quote]
Pitää paikkansa.
Mutta se on totta. Kateus iski...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:05"]
No, ainakin Teemu on melko pidetty ihminen täysin sivistymättömäksi :D
[/quote]
Ei "pidetty" ja "sivistyätön" ole mitään synonyymejä. On paljonkin sellaisia "pidettyjä" ihmisiä, jotka ei kyllä ole sivistystä nähneetkään. Itseasiassa tavallisen kansan keskuudessa kaikkein sivityneimmät harvoin ovat kovin pidettyjä. Yleensä mitä sivistymättömämpi = suurempi viihdearvo
Yllätti kyllä tuo Teemun epäsiisti olemus. Tukka oli kasvanut mallistaan ulos ja taipui korvien päältä minne sattuu ja leukaperissä rehotti pari-kolme päivää vanha sänki. Tullut ilmeisesti kiire lähtö kun ei ehtinyt partaansa ajaa. Saku ja vaimonsa Hanna sen sijaan olivat tosi tyylikkäitä ja edustavia.
En tiedä miksi, mutta en ole koskaan tykännyt Teemusta. Jotenkin ylimielisen oloinen jutuissaan.. Ja muutenki sellainen "minä olen jumala, palvokaa minua" -meiniki. Nyt kun Sirpan menoa katseli, niin ei tullut hänestäkään hyvä kuva. Ihan kuin ois kummallekin noussu suosio hattuun.. Saku Koivu vaimonsa kanssa olivat taas hirmuisen komea ja sympaattinen pari! :)
Tällaisena iltana kun Teemulla ja Sipellä on menoa arvovaltaiseen tilaisuuteen, kuten Linnan juhlat on, olisi tietty voinut pidättäytyä eilisen illan bilereissusta...eiköhän tänään olisi ihan tarpeeksi ehtinyt bilettää..
Joo, toi Sirpa erityisesti.
Tästä sivistymättömyydestä kertoo myös parin ökykoti. Sitä esiteltiin jossain lehdessä. Silmiin sattui se mauttomuus.
Pidättekö sitten itseänne sivistyneinä? Haukutte nimettömänä netissä toisia, onpa hienoa... Todellinen sivistyksen merkki on kohdella kaikkia tasapuolisesti eikä nyrpistellä nenäänsä "väärälaisen käytöksen" takia.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:00"] Kuulostavat sivistymättömiltä. WT kukassa oikein. [/quote] No voi, tuliko köyhälle paskalle kateuskohtaus? [/quote] Olipa mauttomasti ilmaistu.
[/quote]
Pitää paikkansa.
Mutta se on totta. Kateus iski...
[/quote]
No minulle ei iskenyt ainakaan. Sen verran hyvä itsetunto. Rahaa heillä on mutta muuta en keksi.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:28"]
minä olisin ihan mielelläni upporikas juntti kuin köyhä sivistynyt. olisi nääs vapaus päättää omasta elämästään ihan oikeasti. ja mahdollisuus reissata ympäri maailmaa, käymässä niissä paikoissa joista se köyhä sivistynyt lukee kirjoistaan ja haaveilee pääsevänsä paikan päälle...
[/quote]
Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Minä en vaihtaisi rikasta henkistä elämää mihinkään rahamäärään. Mitä iloa niistä rahoista on, tai matkustelusta, jos ei ole henkisiä valmiuksia saada niistä kokemuksista mitään muuta irti kuin viinaa ja hillumista yökerhoissa?
[/quote]
...tai sitten se upporikas juntti voi pyytää räätälöidyn loman kauas noista mainitsemistasi paikosta, vaikkapa syrjäiselle saarelle. Ymmärrätkö - rikkaalla juntillaon halutessaan mahdollisuus hankkia sellaisia siistymättömiä ja sivistyneitä kokemuksia, mistä itse vain haaveilet. Rahan tuoma vapaus päättää ihan itse ja mahdollisuus toteuttaa itseään vaikkapa juntisti sitten...sitä vapautta ei ole köyhällä aivistyneellä.
Ja aikuisten oikeasti, korkeastikoulutetussa työyhteisössä (n 20 vuotta kokemusta) on käynyt hyvin selväksi se, että ne henkilöt jotka mielellään puhuvat sivistyksestä ja kouluttautumisesta itseisarvoina, omaavat huomattavia hankaluuksia tuottavan substanssin hallinnassa...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:08"]
Voi, että sitä itse ollaan niin fiksuja ,että. Kateuttaan haukutaan muita, paremmin pärjänneitä. Hävetkää.
[/quote]
Kateutta :-D ! Tuollaista roskaväkeä kohtaan! Kuule, ei raha tee ihmisestä fiksua. Juntti on juntti vaikka kuinka olisi kullalla siloiteltu. Ja vielä pahempi, koska itse luulee olevansa joku parempikin ihminen.
[/quote]Tuota noin... Ko. pariskunta on asunut sen verran monta vuotta 'ihan oikeissa piireissä' siellä amerikan mantereella, että tasan tietevät etiketit ja muut sosiaaliset kohteliaisuus-säännöt. Tällä palstalla on ihan turha kenenkään av-mamman nillittää - yksikään teistä ei kykene luovimaan/puhumaan/juhlimaan julkisesti yhtä korrektisti ja ulkoisesti hienostuneesti.
Telkkarin perusteella ei pitäisi arvostella ketään. Haastatteluissa kameran edessä jännittää, jolloin jututkin voi olla vähän tyhmiä. On Selänteet toki juntteja, mutta ymmärrän että Sirpa ei välttämättä ole tottunut suoriin lähetyksiin.
Joo joo ja sulla varmasti on varaa arvostella. Tietysti ymmärrettävää, jos oma elämä on surkea ja turha, niin silloin on aikaa kirjoitella paskaa elämässään menestyneistä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:08"]
Voi, että sitä itse ollaan niin fiksuja ,että. Kateuttaan haukutaan muita, paremmin pärjänneitä. Hävetkää.
[/quote]
Kateutta :-D ! Tuollaista roskaväkeä kohtaan! Kuule, ei raha tee ihmisestä fiksua. Juntti on juntti vaikka kuinka olisi kullalla siloiteltu. Ja vielä pahempi, koska itse luulee olevansa joku parempikin ihminen.
[/quote]Tuota noin... Ko. pariskunta on asunut sen verran monta vuotta 'ihan oikeissa piireissä' siellä amerikan mantereella, että tasan tietevät etiketit ja muut sosiaaliset kohteliaisuus-säännöt. Tällä palstalla on ihan turha kenenkään av-mamman nillittää - yksikään teistä ei kykene luovimaan/puhumaan/juhlimaan julkisesti yhtä korrektisti ja ulkoisesti hienostuneesti.
[/quote]
Jääkiekon katsominen on duunarien harrastus. Missään yläluokkaisissa piireissä Selänteet eivät siellä Amerikassa liiku. Niissä piireissä he olisivat aivan pihalla.
AV:n perusaaveen mielestä sivistystä on ilmeisesti vain jeesjees kylttyyri, mistään eikä kenestäkään ei koskaan saa mitään poikkipuoleista sanaakaan sanoa, kaiken ja kaikkien on oltava vain joojoojeejeehyshyshyysätihyysynhellanlettaskuinkaihanaaihanaalässynlää, ihana Jammu setä Siltavuorikin tai muuten kateuskortti jne. vakioharhauttajat, vakiotekosyyt ja vakiokäsikirjoitukset.. Voi pyhä yksinkertaisuus teitä !
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:28"]
minä olisin ihan mielelläni upporikas juntti kuin köyhä sivistynyt. olisi nääs vapaus päättää omasta elämästään ihan oikeasti. ja mahdollisuus reissata ympäri maailmaa, käymässä niissä paikoissa joista se köyhä sivistynyt lukee kirjoistaan ja haaveilee pääsevänsä paikan päälle...
[/quote]
Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Minä en vaihtaisi rikasta henkistä elämää mihinkään rahamäärään. Mitä iloa niistä rahoista on, tai matkustelusta, jos ei ole henkisiä valmiuksia saada niistä kokemuksista mitään muuta irti kuin viinaa ja hillumista yökerhoissa?