Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mitä juntteja noi Selänteet!

Vierailija
06.12.2014 |

Kuulostavat sivistymättömiltä. WT kukassa oikein.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:08"]

Voi, että sitä itse ollaan niin fiksuja ,että. Kateuttaan haukutaan muita, paremmin pärjänneitä. Hävetkää.

[/quote]

jep, pärjännyt paremmin jääkiekossa - ei herätä mitään kateutta minussa, miksi ihmeessä pitäisi?

Vierailija
62/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:12"]

Voi, että sitä itse ollaan niin fiksuja ,että. Kateuttaan haukutaan muita, paremmin pärjänneitä. Hävetkää.

[/quote]

Kateutta :-D ! Tuollaista roskaväkeä kohtaan! Kuule, ei raha tee ihmisestä fiksua. Juntti on juntti vaikka kuinka olisi kullalla siloiteltu. Ja vielä pahempi, koska itse luulee olevansa joku parempikin ihminen.

[/quote]

Selänteet nimemomaan ovat taviksia, rikastuneet Teemun taitojen avulla, mukavat ja fiksut lapset heillä, ihan onnellinen, hyvätuloinen perhe. Se just etteivät yritä esittää parempaa, herättää kiukkua täällä. jos yrittäisivät, sekin herättäisi kiukkua. Ei koskaan voi voittaa tällä palstalla. Onneksi tämä luusereiden palsta ei ole ihan kaikkien ykkösenä kun uutisia haluaa tietää. Ei edes seiskassa ole näin katkeraa porukkaa.

Nyt ette ainakaan voi väittää. että olen Sirpa...Kun Selänteet todistettavasti muualla:).

En ole millään tavalla edes läheinen, olen vain seurannut Teemun uraa ja lätkää aina.

Hajotkaa nyt kateuteenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:28"]

minä olisin ihan mielelläni upporikas juntti kuin köyhä sivistynyt. olisi nääs vapaus päättää omasta elämästään ihan oikeasti. ja mahdollisuus reissata ympäri maailmaa, käymässä niissä paikoissa joista se köyhä sivistynyt lukee kirjoistaan ja haaveilee pääsevänsä paikan päälle...

[/quote]

Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Minä en vaihtaisi rikasta henkistä elämää mihinkään rahamäärään. Mitä iloa niistä rahoista on, tai matkustelusta, jos ei ole henkisiä valmiuksia saada niistä kokemuksista mitään muuta irti kuin viinaa ja hillumista yökerhoissa?

[/quote]

...tai sitten se upporikas juntti voi pyytää räätälöidyn loman kauas noista mainitsemistasi paikosta, vaikkapa syrjäiselle saarelle. Ymmärrätkö - rikkaalla juntillaon halutessaan mahdollisuus hankkia  sellaisia siistymättömiä ja sivistyneitä kokemuksia, mistä itse vain haaveilet. Rahan tuoma vapaus päättää ihan itse ja mahdollisuus toteuttaa itseään vaikkapa juntisti sitten...sitä vapautta ei ole köyhällä aivistyneellä.

Ja aikuisten oikeasti, korkeastikoulutetussa työyhteisössä (n 20 vuotta kokemusta) on käynyt hyvin selväksi se, että ne henkilöt jotka mielellään puhuvat sivistyksestä ja kouluttautumisesta itseisarvoina, omaavat huomattavia hankaluuksia tuottavan substanssin hallinnassa...

[/quote]

Ja mitä se upporikas juntti siellä kaukaisella paradiisisaarella tekee? Järjestää jälleen yhdet örvellyspartyt, joissa on aina ne samat tyypit, ja aivan sama, missä ne pidetään.

Vierailija
64/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:28"]

minä olisin ihan mielelläni upporikas juntti kuin köyhä sivistynyt. olisi nääs vapaus päättää omasta elämästään ihan oikeasti. ja mahdollisuus reissata ympäri maailmaa, käymässä niissä paikoissa joista se köyhä sivistynyt lukee kirjoistaan ja haaveilee pääsevänsä paikan päälle...

[/quote]

Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Minä en vaihtaisi rikasta henkistä elämää mihinkään rahamäärään. Mitä iloa niistä rahoista on, tai matkustelusta, jos ei ole henkisiä valmiuksia saada niistä kokemuksista mitään muuta irti kuin viinaa ja hillumista yökerhoissa?

[/quote]

Rikas henkinen eläjä kirjoittelee av-palstalle?

ehhehe, ehhehe.

Vierailija
65/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:05"]

[/quote]

Kateutta :-D ! Tuollaista roskaväkeä kohtaan! Kuule, ei raha tee ihmisestä fiksua. Juntti on juntti vaikka kuinka olisi kullalla siloiteltu. Ja vielä pahempi, koska itse luulee olevansa joku parempikin ihminen.

[/quote]Tuota noin... Ko. pariskunta on asunut sen verran monta vuotta 'ihan oikeissa piireissä' siellä amerikan mantereella, että tasan tietevät etiketit ja muut sosiaaliset kohteliaisuus-säännöt. Tällä palstalla on ihan turha kenenkään av-mamman nillittää - yksikään teistä ei kykene luovimaan/puhumaan/juhlimaan julkisesti yhtä korrektisti ja ulkoisesti hienostuneesti.

[/quote]

hih, tämä on jo hulvaton kommentti. Kiekkopiirit eiväy jenkeissäkään ole niitä "high society" piirejä..

Vierailija
66/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan arvosta erityisemmin ketään urheilijaa. Arvostan ihmisiä, jotka on tehneet oikeasti jotain innovatiivista, käyttäneet järkeään, olleet viisaita, edistyksellisiä jne. Urheilijoiden arvostaminen on todella outoa, sillä loppujenlpouksihan he rikkovat vain omia ja toistensa ennätyksiä, eikä heidän ponnisteluistaan ole yhteiskunnalle tai maailmalle mitään hyötyä. Hydyn kerää ainoastaan urheilija henkilökohtaisesti tai joukkueena.

Vierailija
67/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lähinnä olisi voinut antaa Teemun puhua haastattelussa kun Sirpa oli kuitenkin vain avec.

Vierailija
68/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
69/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:33"]

[/quote]

[/quote]

Selänteet nimemomaan ovat taviksia, rikastuneet Teemun taitojen avulla, mukavat ja fiksut lapset heillä, ihan onnellinen, hyvätuloinen perhe. Se just etteivät yritä esittää parempaa, herättää kiukkua täällä. jos yrittäisivät, sekin herättäisi kiukkua. Ei koskaan voi voittaa tällä palstalla. Onneksi tämä luusereiden palsta ei ole ihan kaikkien ykkösenä kun uutisia haluaa tietää. Ei edes seiskassa ole näin katkeraa porukkaa.

Nyt ette ainakaan voi väittää. että olen Sirpa...Kun Selänteet todistettavasti muualla:).

En ole millään tavalla edes läheinen, olen vain seurannut Teemun uraa ja lätkää aina.

Hajotkaa nyt kateuteenne.

[/quote]

Ero Koivujen ja Selänteiden välillä Koivujen hyväksi on se, että Koivut ovat ystävällisiä ja asenteessaan jollain tapaa nöyriä, sympaattisia. He myöskin kunnioittivat tilaisuutta pukeutumalla kauniisti ja siistimällä ulkonäkönsä. 

Vierailija
70/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari. Pakenivat Suomesta ja siksi ovat puheliaita ja fiksuja.

Vierailija
71/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
72/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:28"]

[/quote]

[/quote]

Minä en kyllä näe henkistä elämääsikään erityisen rikkaana. Mutta keep going!

Vierailija
73/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
74/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tyhmyydelle tarvitsekaan kateellinen olla! :D

Vierailija
75/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:35"]

No mä en ainakaan arvosta erityisemmin ketään urheilijaa. Arvostan ihmisiä, jotka on tehneet oikeasti jotain innovatiivista, käyttäneet järkeään, olleet viisaita, edistyksellisiä jne. Urheilijoiden arvostaminen on todella outoa, sillä loppujenlpouksihan he rikkovat vain omia ja toistensa ennätyksiä, eikä heidän ponnisteluistaan ole yhteiskunnalle tai maailmalle mitään hyötyä. Hydyn kerää ainoastaan urheilija henkilökohtaisesti tai joukkueena.

[/quote]

No mitä hyötyä taiteilijoista on? Tai ylipäänsä kenestäkään? Kaikki härpäkkeet ja vimpaimet, joita on viime vuosisatoina keksitty, jäävät lopulta käyttämättä ja ihmiskunta tuhoutuu. Eli vittuuks tässä ketään arvostamaan.

Vierailija
76/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ei saa aristokraatin sivistystä, henkistä perintöä, tyylitajua, hienostuneisuutta. Juntti on juntti, vaikka tulisi Jenkkilän rahapiireistä tänne pikkuiseen Suomeen.

Kyllä nyt kävi köpelösti heidän imagolleen. Olisi ollut edes alkeellista käytöstapojen hallintaa kunnioittaa sitä ihailua, mitä suomalaiset ovat sankarilleen osoittaneet. Puhumattakaan toistuvista kutsuista saapua linnanjuhliin. Päinvastoin ruokkoamaton ulkoasu ja laiska kameran edessä valuminen/ känninen sopertelu osoittivat aikamoista arviointivirhettä ja ylimielisyyttä.

Vierailija
77/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:35"]

[/quote]

No mitä hyötyä taiteilijoista on? Tai ylipäänsä kenestäkään? Kaikki härpäkkeet ja vimpaimet, joita on viime vuosisatoina keksitty, jäävät lopulta käyttämättä ja ihmiskunta tuhoutuu. Eli vittuuks tässä ketään arvostamaan.

[/quote]

En mä taiteilijoitakaan erityisemmin arvosta. Ymmärrän kyllä, että urheilun ystävä arvostaa urheilijoita, taiteen ystävä taiteilijoita jne. Mutta sitä en ymmärrä, että jotain Selännettä pitäisi oikein yhteiskunnallisesti arvostaa. Ne "härpäkkeet ja vimpaimet" on yleensä omassa ajassaan tärkeitä, ja ponnahduslautana aina seuraavan asian keksimiselle. Lisäksi ne "härpäkkeet ja vimpaimet" ovat yleensä hyödyllisiä meille kaikille. Siis jos vertaa vaikka jotain tietokonetta ja sen keksimisen hyödyllisyyttä Selänteen hyödyllisyyteen. Tai vaikka sydämentahdistimen hyöyllisyyttä Koivun hyödyllisyyteen.

Vierailija
78/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät vain arvostaneet tilaisuutta tarpeeksi. Tuskin menisivät Obaman vastaanotolle tuossa kondiksessa, vaikka siellä rentoja ollaankin.

Vierailija
79/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:05"]

[/quote]

[/quote]Tuota noin... Ko. pariskunta on asunut sen verran monta vuotta 'ihan oikeissa piireissä' siellä amerikan mantereella, että tasan tietevät etiketit ja muut sosiaaliset kohteliaisuus-säännöt. Tällä palstalla on ihan turha kenenkään av-mamman nillittää - yksikään teistä ei kykene luovimaan/puhumaan/juhlimaan julkisesti yhtä korrektisti ja ulkoisesti hienostuneesti.

[/quote]

Jääkiekon katsominen on duunarien harrastus. Missään yläluokkaisissa piireissä Selänteet eivät siellä Amerikassa liiku. Niissä piireissä he olisivat aivan pihalla.

[/quote]Olet siis itse ihan pihalla. Se lätkän katsominen kun on ihan eri asia kun se, että siellä pelaa itse - aika erilainen sosiaalinen piiri niillä hyvin toimeen tulevilla urheilijoilla, kuin tavan tallaajilla.

Vierailija
80/109 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että erityisesti Selänteiden arvostelu herättää tunteita. Teemu on niin ihailtu ja palvottu henkilö täällä Suomessa.

Itse kun en seuraa jääkiekkoa niin en osaa pitää heitä mitenkään erityisinä. Minut vain aikaisemman julkisuuskuvan perusteella yllätti Sirpan "junttius". Aikaisemmin minulle oli syntynyt kuva, että hän on ylimielinen ja pitää itseään muita parempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi