Voi mitä juntteja noi Selänteet!
Kuulostavat sivistymättömiltä. WT kukassa oikein.
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:08"]
Voi, että sitä itse ollaan niin fiksuja ,että. Kateuttaan haukutaan muita, paremmin pärjänneitä. Hävetkää.
[/quote]
Niinpä. Väkisin pitää sanoa jotain pahaa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:00"]
..WT kukassa oikein..
[/quote]Mitä tuo lause tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:08"]
Voi, että sitä itse ollaan niin fiksuja ,että. Kateuttaan haukutaan muita, paremmin pärjänneitä. Hävetkää.
[/quote]
Kateutta :-D ! Tuollaista roskaväkeä kohtaan! Kuule, ei raha tee ihmisestä fiksua. Juntti on juntti vaikka kuinka olisi kullalla siloiteltu. Ja vielä pahempi, koska itse luulee olevansa joku parempikin ihminen.
No, niillä ei oo kuitenkaan ainakaan jauhaa paskaa pöllöpalstoilla.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:08"]
[/quote]
Kateutta :-D ! Tuollaista roskaväkeä kohtaan! Kuule, ei raha tee ihmisestä fiksua. Juntti on juntti vaikka kuinka olisi kullalla siloiteltu. Ja vielä pahempi, koska itse luulee olevansa joku parempikin ihminen.
[/quote]
Ei heistä kyllä mitenkään arvokas kuva jäänyt. Sirpasta mieleen ehkä sellainen amerikkalainen kotirouva. Mekkokin oli ainakin omaan makuun vähän mauton.
Saku Koivun vaimo näytti tyylikkäältä.
No ei sitä jääkiekkoa sivistyksellä pelatakaan Teemu ja Sirpa ovat hyviä siinä mitä tekevät. Teemu jääkiekkoilijana ja Sirpa jääkiekkoilijan vaimona ja lastensa äitinä.
minä olisin ihan mielelläni upporikas juntti kuin köyhä sivistynyt. olisi nääs vapaus päättää omasta elämästään ihan oikeasti. ja mahdollisuus reissata ympäri maailmaa, käymässä niissä paikoissa joista se köyhä sivistynyt lukee kirjoistaan ja haaveilee pääsevänsä paikan päälle...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:00"]
Kuulostavat sivistymättömiltä. WT kukassa oikein.
[/quote]
No voi, tuliko köyhälle paskalle kateuskohtaus?