Pepe: Silmäni jos auki saan
Kommentit (20)
Hieno biisi edelleenkin. Ja laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Kepin työnnän väliin kahden pinnan
Ja pai-kalta pakenen
Silmäni jos mä auki saan ja siinä sinut nään autoni konepellillä. Totean suojatielle pyörällä asiaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sait kyllä miehen kyyneliin
😂🤣😂
Pepe tehnyt selvästi jotain oikein kun saa näin systemaattisen vainon peräänsä trollipalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Silmäni jos mä auki saan ja siinä sinut nään autoni konepellillä. Totean suojatielle pyörällä asiaa ei.
Huono! Silmäni kun auki saan ja sinut siinä nään mä konepellilläin...
Vierailija kirjoitti:
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä konepelliän. Näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono! Silmäni kun auki saan ja sinut siinä nään mä konepellilläin...
Otin kantaa vain huonoon tekstiin, en asiaan. Sama
Tekopyhä pariskunta, ahneen näköinen vaimo hoitamassa bisneksiä. Ei saanut myöhästyä keikalta, sen takia ei voinut pysähtyä kolaripaikalla tärkeät pissikset
Jos silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan verissään
Syvän naarmun tehnyt oot sä auton kylkehen
Siihen en jää, ajan pois niin hiljaa niin kuin varoen
Sanot: "Perkele, Pepe linnaan mennä saat"
Eikö se nyt jo ole hoidossa se asia.
Kyllä noi fillaroitsijat ajavat mätä kalakukko aivoinaan, ei ihme että kolareita tulee.
Jaa... Aloittaja on ilmeisesti ollut paikalla silminnäkijänä... Tietää miten tilanne syntynyt...
Kuitenkin auton kuljettaja ja omistajat sanovat että takaovessa jälki... Ei edessä, eteenhän kuljettajan on kuitenkin ajaessa katsottava...
Ei saa tätä raapinaa kuin vain suojatiellä näin tavoittaa...
Munasi totaalisesti. Kolareita sattuu hyvillekin autoilijoille. Olsi pitänyt jäädä selvittämään ja todennäköisesti sopimaan asia.
Mutta pako ja ajattelemattomat möläykset, taisi ajot ja ura olla siinä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa... Aloittaja on ilmeisesti ollut paikalla silminnäkijänä... Tietää miten tilanne syntynyt...
Kuitenkin auton kuljettaja ja omistajat sanovat että takaovessa jälki... Ei edessä, eteenhän kuljettajan on kuitenkin ajaessa katsottava...
Et sitten tunnista erästä biisiä mitä tässä lainataan
Ikänäkö ja hajataitto. Kuulo menny.
Kepin työnnän väliin kahden pinnan