Onpas mulla mukava täti :)
Oli kommentoinut serkkutytön kuvaan että siinä mun paras ja kaikkein rakkain veljentyttö! Ja minä sekä tuo serkkutyttö ollaan hänen ainoat veljentyttäret... Kiva, kiitos tästä, piristi mukavasti muutenki paskasti mennyttä päivääni.
Kommentit (29)
Todella mukava täti. Saisinko puhelinnumeron?
Älä mieti moista tätiä. Anna olla sen ja mätiä. :)
Mimmonen ihmisen oikeesti sanoo noin facebookissa? Kun tietää, että toinen näkee.
AP
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:25"]Mimmonen ihmisen oikeesti sanoo noin facebookissa? Kun tietää, että toinen näkee.
AP
[/quote]
Ilkeä.
Miksi joku voi olla noin ilkeä? :/
Laita itse siihen alle kommentti "siinä mun paras ja kaikkein rakkain serkkutyttö", niin ehkä tädillä alkaa herätyskellot soimaan!
Miksi täti ei saisi olla rehellinen? Miksi täytyy pitää yllä jotain kulissia, jonka mukaan tykkää kaikista yhtä paljon?
Siskokset olette? Vai onko tädillä monta veljeä
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:25"]Mimmonen ihmisen oikeesti sanoo noin facebookissa? Kun tietää, että toinen näkee.
AP
[/quote]
Mä en usko, että hän ajatteli sinun näkevän sen kommentin taikka tuskin edes ajatteli sinua sillä hetkellä, halusi vain sanoa nätisti serkullesi. Vähän sama juttu kun fb:ssä kommentoin kaverin kuvaan, että mun paras kaveri <3 niin en kyllä ajattele, että hei mitäs muut kaverit tästä ajattelevat :D älä ota itseesi!
Ei olla siskoja vaan serkkuja. Tädillä kaksi veljeä. Nojoo vaikka toinen olisi rakkaampi toistaan, niin en silti kommentoisi toiselle noin julkisesti facebookissa! AP
Ettei vahingossa ajattelemattomuuttaan sanonut noin?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:25"]Mimmonen ihmisen oikeesti sanoo noin facebookissa? Kun tietää, että toinen näkee. AP [/quote] Mä en usko, että hän ajatteli sinun näkevän sen kommentin taikka tuskin edes ajatteli sinua sillä hetkellä, halusi vain sanoa nätisti serkullesi. Vähän sama juttu kun fb:ssä kommentoin kaverin kuvaan, että mun paras kaveri <3 niin en kyllä ajattele, että hei mitäs muut kaverit tästä ajattelevat :D älä ota itseesi!
[/quote]
Kyllä tuommoisesta voi ja saa ottaa itseensä. Vaikka täti tarkoittaisikin tuota, niin ei sitä julkisesti sanota ja pahoiteta läheisten mieltä.
Tee jokin juttu et täti hoksaa mokansa? Tykkää kommentista tms.
No olipa sama täti kehunut isäni veljenikin facebookissa, että kuinka rakas hän on. Ja toisesta veljestään ei mitään (isäni). Ettei todellakaan mitään ajattelemuutta... En tiedä mitä pahaa muka meidän perhe on hänelle tehnyt? Ihan samanlaiset välit on kuin muillakin. Pistää vain vituttamaan tommonen, kun muutenkin menny päivä ihan vitun paskasti. Saa yrittää piristää. AP
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:49"]
Tee jokin juttu et täti hoksaa mokansa? Tykkää kommentista tms.
[/quote]
samaa olisin ehdottanut. Ehkä sit hoksaa... Pakko kysyä, et minkä ikäisiä olette?
20v serkut, täti vähä yli 40v. AP
Onko sun mielestä tää ilkeä vai tyhmä? Monesti miettinyt yhtä tällaista tyyppiä, joka pahoittaa mieleni justiinsa tällaisilla. Et onko ihan järjissään.
Kai sen pitää jotenkin purkaa ongelmiaan fb:ssä? Ehkä isäsi on vanhempien suosikkilapsi tai jotain? :O
En ole katkera, mutta kuitenkin...