Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työharjoittelu ja ihanat aasiakkaat

Vierailija
05.12.2014 |

Kiitos sille mummelille, joka mulle tänään valitti kun poikien osasto on liian pieni ja 134 kokoja ei ollut. Sanoit aika rumasti mielipiteesi valikoimasta sekä koko myymälästä, mä en asiaan voi vaikuttaa kun oon harjoittelija koulusta. Sanoin että välitän terkut myymäläpäällikölle ja silti jatkoit haukkumista. Sanoit että oot käynyt 1000 kertaa täällä ja ikinä ei oo kokoja. En oo sua tän kuukauden aikana kertaakaa nähny. Olin koko ajan ystävällinen ja pahoittelin. Sen jälkeen kun lähdit valitin susta työkaverille ja itkin puoli tuntia. Haukuit koko yrityksen pystyyn ja silti ostit vauvan vaatteita.. Vieläkin vituttaa. Oikeesti miettikää miten puhutte myyjälle,varsinkin harjoittelijalle!!!! :( Ei voida asialle mitään, toki päällikölle voidaan sanoa, mutta silti henk.koht. haukkumiset olis kiva jättää pois :) Tosin otin tämänki vissii henkilökohtaisesti, mut en voi mitään kun oon niin herkkä :D Et terkkuja sulle, opettele käytöstavat. Jos sulla on vaikeaa, älä pura sitä kaupan myyjään.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei asiakaspalvelijat. Tollaset mummot sun muut haukkujat voi oikeesti olla niin sairaita, ettei niiden sanomisia kannata ottaa tosissaan. Esim. Alkavaan dementiaan kuuluu vihamielisyys, joihinkin mielisairauksiin liittyy täys kontrollin puute. Älkää välittäkö. Terveisiä hoitoalalta.

Vierailija
62/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla tänne kirjottamaan että: "haha luin että aasiakkaat!"... mutta niinhän siinä lukikin o.O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä