Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työharjoittelu ja ihanat aasiakkaat

Vierailija
05.12.2014 |

Kiitos sille mummelille, joka mulle tänään valitti kun poikien osasto on liian pieni ja 134 kokoja ei ollut. Sanoit aika rumasti mielipiteesi valikoimasta sekä koko myymälästä, mä en asiaan voi vaikuttaa kun oon harjoittelija koulusta. Sanoin että välitän terkut myymäläpäällikölle ja silti jatkoit haukkumista. Sanoit että oot käynyt 1000 kertaa täällä ja ikinä ei oo kokoja. En oo sua tän kuukauden aikana kertaakaa nähny. Olin koko ajan ystävällinen ja pahoittelin. Sen jälkeen kun lähdit valitin susta työkaverille ja itkin puoli tuntia. Haukuit koko yrityksen pystyyn ja silti ostit vauvan vaatteita.. Vieläkin vituttaa. Oikeesti miettikää miten puhutte myyjälle,varsinkin harjoittelijalle!!!! :( Ei voida asialle mitään, toki päällikölle voidaan sanoa, mutta silti henk.koht. haukkumiset olis kiva jättää pois :) Tosin otin tämänki vissii henkilökohtaisesti, mut en voi mitään kun oon niin herkkä :D Et terkkuja sulle, opettele käytöstavat. Jos sulla on vaikeaa, älä pura sitä kaupan myyjään.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:39"]

Hei ihan paskapuhetta, että asiakaspalveluun kuuluu ottaa paskaa niskaan. No ei todellakaan kuulu! Käytöstavat sen sijaan kuuluu kaikille!

[/quote]

Paskan niskaan ottaja ei ole se siviiliminä, vaan se kauppaa tekevä mestarimyyjä, joka miettii ja laskee mielessään millä tuon kenties mt-ongelmaisen ihmisen saisi lopulta lähtemään täältä tyytyväisenä niin että ei hauku puljua koko maailmalle vaan tuo vielä lisää asiakkaitakin. SIITÄ on kyse.

Mutta kaikista ei koskaan tule huippuja työssään tai huippuja bisneksessään, joten tämä vittuilunsietokykykin ja sen yläpuolelle asettuminen sekä lehmän hermot aspa-tianteessa on asia, jolla erotellaan toisistaan menestyjät ja ne jotka "ovat vain töissä täällä". 

[/quote]

Mä olen hiukan erimieltä tästä. Noista törkyturvista suuri osa on täysin menetettyjä tapauksia, myyjä voi ainoastaan yrittää minimoida vahinkoja, mutta jos asiakkaan ärinä lähtee niistä omista ongelmista niin siinä ei mestarimyyjäkään oikein muuta voi kuin olla likasankona.

Jotenkin tuntuisi jopa väärältä "palkita" tuollainen törkypuhe ja haukkuminen jollain esim. lisäalennuksella, nöyristelyllä, rahallisella korvauksella, vaihdolla parempaan tuotteeseen jne. 

Meneekö se sama törkyturpa sitten seuraavaan kauppaan räyhäämään, kun viime paikassakin sai hyötyä siitä?

Vierailija
42/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:11"]

tavallaan ymmärrän. Mut kyllä vähän ärsyttää nää jotka ottaa liian henk. koht tollaset idioottien jutut:D miks oot asiakaspalvelualalla jos et kestä? oikeestaan vielä pahempi on hoitoalalla olevat, joilla ei kestä pää. Jos potilas menehtyy, niin itketään silmät päästä. omaisten nähden? Siinä tilanteessa pitäis pystyä kerään ittensä, eikä asettua omaisen rooliin.

[/quote]

Oletko pahoittanut mielesi, kun hoitaja on kiintynyt omaiseesi niin, että tämän poismeno on itkettänyt? Arvaan, että itse olit naama peruslukemilla? Tunteissa ei ole mitään pahaa. Mitä sille potilaalle enää pystyy tekemään, jos se kuollut on? Sen kun itkee vaan, niin helpottaa.
[/quote]

Totta kai se kuolema koskettaa myös hoitajaa. Ja on ihan ok jos itkee. Mutta siinä tilanteessa omaiset tarvii apua. Hoitajan pitää olla omaisten tukena. Ei asettua omaisen rooliin, vaan tehdä työnsä ja ajatella järkevästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen ollut asiakaspalvelutyössä pitkään, itselläni on kyllä rooli päällä, ja osaan tehdä hyviä kauppoja ja olen mestari suostuttelemaan. Hyvät näyttelijänlahjat auttavat. Ei ammattilainen ota mitään itseensä, opettele suodattamaan ja tee tulosta.

Vierailija
44/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:36"]

Mä olen hiukan erimieltä tästä. Noista törkyturvista suuri osa on täysin menetettyjä tapauksia, myyjä voi ainoastaan yrittää minimoida vahinkoja, mutta jos asiakkaan ärinä lähtee niistä omista ongelmista niin siinä ei mestarimyyjäkään oikein muuta voi kuin olla likasankona.

Jotenkin tuntuisi jopa väärältä "palkita" tuollainen törkypuhe ja haukkuminen jollain esim. lisäalennuksella, nöyristelyllä, rahallisella korvauksella, vaihdolla parempaan tuotteeseen jne. 

Meneekö se sama törkyturpa sitten seuraavaan kauppaan räyhäämään, kun viime paikassakin sai hyötyä siitä?

[/quote]

amen to that.

Vierailija
45/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan maailman ainoa ihminen joka rakastaa hankalia asiakkaita :D Tykkään siitä, kun joku oikein kunnolla alkaa vänkäämään! Minusta ei nimittäin saa minkäänlaista reaktiota tai aggressiota kaivettua ulos edes väkisin vääntämällä, koska rumasti sanottuna minua ei voisi p*skaakaan kiinnostaa asiakkaan kitinä. Tästäpäs ammattivalittajat ahdistuvat entisestään, ja on mielettömän viihdyttävää seurata, kuinka he viimeiseen asti yrittävät saada jonkinlaista tappelua aikaiseksi, mutta eivät siinä koskaan onnistu. Tällaiset ammattivalittajat eivät vaan jotenkin ärsytä yhtään, vaan lähinnä vaikuttavat ressukoilta. Käy aina vähän sääliksi, miten jonkun täytyy olla jatkuvasti negatiivinen.

Vierailija
46/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin harjoittelijana on 2 pahantuulista mummoa sanonut että olen väärällä alalla ja mitä kaikkea muuta laukoivatkaan. Paha mieli tuli, ja tulee edelleen kun asiaa miettii. Ehkä sitten olenkin (lähihoitajaksi opiskelen siis), tuntuu että nuo kaksi mummoa kumosivat kertaheitolla kaiken saamani positiivisen palautteen

Vierailija
47/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuunuuuuuuuuuuuu

Vierailija
49/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
52/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin keväällä saman kaupassa harjoittelijana. Mummot tuli räyhään mulle, jolla luki lehmän kokoisin kirjaimin paidassa HARJOITTELIJA. Ei auttanut se, että lupasin välittää asian eteenpäin. Olis kuulemma mun pitänyt tehdä jotain ja ei uskottu kun sanoin, että mä en ole siellä työsuhteessa, eli mä en yksinkertaisesti voi tehdä paikan asioille mitään enkä tilata lisää kokoja, mulla ei ole valtuuksia. Oikeille työntekijöille kävivät sen jälkeen puhisemassa miten en suostu heitä palvelemaan.

Vierailija
53/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:37"]

Kiitos sille mummelille, joka mulle tänään valitti kun poikien osasto on liian pieni ja 134 kokoja ei ollut. Sanoit aika rumasti mielipiteesi valikoimasta sekä koko myymälästä, mä en asiaan voi vaikuttaa kun oon harjoittelija koulusta. Sanoin että välitän terkut myymäläpäällikölle ja silti jatkoit haukkumista. Sanoit että oot käynyt 1000 kertaa täällä ja ikinä ei oo kokoja. En oo sua tän kuukauden aikana kertaakaa nähny. Olin koko ajan ystävällinen ja pahoittelin. Sen jälkeen kun lähdit valitin susta työkaverille ja itkin puoli tuntia. Haukuit koko yrityksen pystyyn ja silti ostit vauvan vaatteita.. Vieläkin vituttaa. Oikeesti miettikää miten puhutte myyjälle,varsinkin harjoittelijalle!!!! :( Ei voida asialle mitään, toki päällikölle voidaan sanoa, mutta silti henk.koht. haukkumiset olis kiva jättää pois :) Tosin otin tämänki vissii henkilökohtaisesti, mut en voi mitään kun oon niin herkkä :D Et terkkuja sulle, opettele käytöstavat. Jos sulla on vaikeaa, älä pura sitä kaupan myyjään.

[/quote]

Siis ihan kauhee. Kauheesti jaxuhaleja sulle ja <3 <3 <3. Sun pitäs vaan heti kutsua vartijat poistamaan hankalat asiakkaat ja työnantajan pitäs järjestää kuntouttavaa tilanteenpurkua ton jälkeen.

Vierailija
54/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali

Vierailija
55/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:37"]

[/quote]

Siis ihan kauhee. Kauheesti jaxuhaleja sulle ja <3 <3 <3. Sun pitäs vaan heti kutsua vartijat poistamaan hankalat asiakkaat ja työnantajan pitäs järjestää kuntouttavaa tilanteenpurkua ton jälkeen.

[/quote]

Olit vissiin ko. mummo? Jaksui sulle <3

Vierailija
56/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata pe-iltana kirjottaa av:lle mitään, nolifet idiootit vastaa vaan sulle^^ :D Mut joo idiootteja aina riittää, siitä ei pääse mihinkään, valitettavasti.

Vierailija
57/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata av:lle kirjoittaa yhtään mitään, täältä ei sympatiaa saa.. huomattu on :(

Vierailija
58/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näitä juttuja piisaa,pitäkäähän hauskaa:

http://www.aasiakas.net/

Vierailija
59/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tosiaan, paskan suodattaminen kyllä oppii aikanaan ja onhan se hirveää kun joku tulee pauhaamaan, oli sitten asiakaspalvelussa tai siviilissä, mutta jos aletaan henkilökotaisuuteen menemään, teet selvän stopin, se on sellainen asia, että kenelläkään asiakkaalla (tai asiakaspalvelijalla) ei ole oikeutta puhua rumasti. Seuraavan kerran, jos olet jossain harjoittelijana ja tulee vastaava tilanne pahoittele kovaan ääneen ja sanot että haet henkilökunnan, kun olet vain harjoittelija ja jäät siihen sitten ja otat opiksi tilanteesta. Itse puutun samantien tilanteeseen jos joku tulee ja haukkuu harjoittelijoille ja usein miten asiakas meneekin vaikeaksi. Eli usein he etsivät myös harkkarit, jolle on helpompi purkaa turhautumista ja pahaa oloa, koska he on "heikompia".

Tsemppiä ja onnea paskansuodatukseen!

Vierailija
60/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun mummo! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän