Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työharjoittelu ja ihanat aasiakkaat

Vierailija
05.12.2014 |

Kiitos sille mummelille, joka mulle tänään valitti kun poikien osasto on liian pieni ja 134 kokoja ei ollut. Sanoit aika rumasti mielipiteesi valikoimasta sekä koko myymälästä, mä en asiaan voi vaikuttaa kun oon harjoittelija koulusta. Sanoin että välitän terkut myymäläpäällikölle ja silti jatkoit haukkumista. Sanoit että oot käynyt 1000 kertaa täällä ja ikinä ei oo kokoja. En oo sua tän kuukauden aikana kertaakaa nähny. Olin koko ajan ystävällinen ja pahoittelin. Sen jälkeen kun lähdit valitin susta työkaverille ja itkin puoli tuntia. Haukuit koko yrityksen pystyyn ja silti ostit vauvan vaatteita.. Vieläkin vituttaa. Oikeesti miettikää miten puhutte myyjälle,varsinkin harjoittelijalle!!!! :( Ei voida asialle mitään, toki päällikölle voidaan sanoa, mutta silti henk.koht. haukkumiset olis kiva jättää pois :) Tosin otin tämänki vissii henkilökohtaisesti, mut en voi mitään kun oon niin herkkä :D Et terkkuja sulle, opettele käytöstavat. Jos sulla on vaikeaa, älä pura sitä kaupan myyjään.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:40"]Ja kiinnostaisi tietää mistä alapeukut mun ekaan viestiin. Anteeksi vain, että oon ihan aloittelija työelämässä. Oon muuten tykännyt aspatyöstä ja tää oli eka kunnon valitus mulle. Muut pikkuvalitukset oon suodattunut hyvinkin ja jälkeenpäin kertonut myymäläpäällikölle (että korjais asian).

AP 
[/quote]Nyyh ! Itke nyt vielä itsesi uneen

Vierailija
22/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:42"]

Ap olet todella heikko ihminen jos et pysty kritiikkiä nielemään

[/quote]

Älä nyt jaksa lässyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:11"]

tavallaan ymmärrän. Mut kyllä vähän ärsyttää nää jotka ottaa liian henk. koht tollaset idioottien jutut:D miks oot asiakaspalvelualalla jos et kestä? oikeestaan vielä pahempi on hoitoalalla olevat, joilla ei kestä pää. Jos potilas menehtyy, niin itketään silmät päästä. omaisten nähden? Siinä tilanteessa pitäis pystyä kerään ittensä, eikä asettua omaisen rooliin.

[/quote]

Oletko pahoittanut mielesi, kun hoitaja on kiintynyt omaiseesi niin, että tämän poismeno on itkettänyt? Arvaan, että itse olit naama peruslukemilla? Tunteissa ei ole mitään pahaa. Mitä sille potilaalle enää pystyy tekemään, jos se kuollut on? Sen kun itkee vaan, niin helpottaa.

Vierailija
24/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas ei aina välttämättä ole oikeassa mutta asiakas on asiakas joka sen sunkin palkkas maksaa.... Niin jos meinaat aspa hommissa pysyä, suodata epäasiattomuudet ja pidä ittes kasassa ja keksi joku keino mihin purat agressios työpäivän jälkeen, mieluusti ei ketään ihminen, vaan esim: lenkille, salille tjs...

Vierailija
25/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitähän riittää, asiakkaita jotka kitisee asiasta kuin asiasta ja niitäkin on jotka näkevät että on uusi myyjä ja testaamalla testaavat mitä sanoo jos menee vittuilemaan sille. varsinkin vanhemmalla ikäluokalla on se meininki päällä että "asiakas on aina oikeassa" ja myyjäpolon on pahoitellen kuunneltava kaikki haukkumiset mitä keksii ja tarjottava kahvipakettia kylkeen kun asiakas on nyt niin pahoilla mielin. toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ja nimenomaan muista se että se ei ole sun kauppa, olet vaan siellä töissä.

ja jos aijot jäädä alalle niin opettele piilovittuilun jalo taito. aasiakas ei itsekään tajua mitä tapahtui mutta ei se siitä voi valittaakaan mihinkään koska et ole ollut epäkohtelias. hiljaiseksi ne sillä saa kuitenkin. :D

ja kirjoituksellani tarkoitan nimenomaan näitä aasiakkaita, en oikeita asiakkaita. ;)

t. kaupan täti 

Vierailija
26/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, saatiin teinijonnekoulukiusaaja paikalle. Yhyy itselles. Eikö sua säälitä oma itsesi kun vietät perjantai-iltaa täällä kiukutellen?

Vierailija
27/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös aspa. Teen tätä työtä ihanien asiakkaideni takia, mutta ne harvat idiooteimmatkin piristävät työpäivää - tietysti vasta keissin jälkeen kun niille vittupäille voi nauraa takahuoneessa. Aspan ei kannata ottaa mitään itseensä, ja myös asiakasta voi "käskeä" käyttäytymään - yleensä sillä seurauksella että asiakas lopulta pehmenee, pyytää anteeksi ja uskaltaa hymyillä.

Vierailija
28/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiakas sanoi että oon ihan paska myyjä sekä ihminen kun täällä ei ollut sen haluamaa kokoa. Kerroin että ne on loppu ja sanon päällikölle, että tilaa lisää ja silti jatkaa haukkumistani ja myös että tämä on paska myymälä. Kiva kun ymmärrätte, olette varmaan samanlaisia aasiakkaita? :) Harjoittelijat ei oikeesti voi tuotteisiin mitään vaikuttaa :) Kiva ja kiitos!

Vierailija
29/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:46"]

Noniin, saatiin teinijonnekoulukiusaaja paikalle. Yhyy itselles. Eikö sua säälitä oma itsesi kun vietät perjantai-iltaa täällä kiukutellen?

[/quote]

No mitäs sä sitten täällä teet haukkumassa raukkaa harjoittelijaa? Ei sullakaa taida elämää olla...

Vierailija
30/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:46"]

[/quote]

No mitäs sä sitten täällä teet haukkumassa raukkaa harjoittelijaa? Ei sullakaa taida elämää olla...

[/quote]

Mitäköhän sä nyt mahdat sekoilla? Mä oon tsempannut aloittajaa, en missään vaiheessa haukkunut. Tuo viestini oli kohdistettu juuri tälle haukkujalle. En ihan pysy sun järjenjuoksussasi nyt mukana, täytyy myöntää. Jos mä olisin se, joka tässä on haukkunut aloittajaa, niin kenelle sitten tuo koulukiusaajajonne-viestini olisi osoitettu? Selvennä toki.

Vierailija
31/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei no ymmärsin väärin. My bad. Luulin että haukuit AP:tä. T. 30

Vierailija
32/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asiakaspalvelutyössä ja yrittäjä. Teen kaiken oikein, virhetilanteet hoidetaan aina ammattilaisten ohjeilla ja suosituksilla mut silti asiakkaat luulee olevansa oikeassa. Uhkailevat rikosilmoituksilla ja oikeudenkäynneillä mut eipä ole yksikään asia edennyt koska kaikki tehdään ystävällisesti lakien mukaan. Mut ap:n kokemukset pientä. Ihmiset on todella törkeitä. Olen alkanut inhoamaan ihmisiä. Tiedän toki että maailmassa saattaa olla joku kivakin mut pääsääntöisesti päällisin puolin todella mukavat ihmiset osaa olla niitä kaikkista vittumaisempia kun homma ei mene oman rahdon mukaan. Esim. Asiakas ei maksa laskua kuukausiin niin sekin on toki yrittäjän kusipäisyyttä. Näissäkin tilanteissa tulee hirveää uhkailua mutta eihän ne mihinkään johda.

Vierailija
33/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
34/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:03"]

Okei no ymmärsin väärin. My bad. Luulin että haukuit AP:tä. T. 30

[/quote]

Ok. Siis tosiaan tuolla edellisellä sivulla tämä kettuilija ilmestyi paikalle. Todennäköisesti sama trollaaja keulii monissakin ketjuissa tällä hetkellä. Olen tunnistavinani tuon maanisen innostuneen riidanhaastamisen. Mä olen sairauslomalla ja siksi viettänyt liikaa aikaa av:lla, ja toleranssini noille vittuilijaprovoille on hyvin heikko :D

Vierailija
35/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on aina oikeassa (not)

Vierailija
36/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aspalveluun pitää vaa opetella ns. rooli, älä ota henk.koht!

Vierailija
37/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:39"]

Hei ihan paskapuhetta, että asiakaspalveluun kuuluu ottaa paskaa niskaan. No ei todellakaan kuulu! Käytöstavat sen sijaan kuuluu kaikille!

[/quote]

Paskan niskaan ottaja ei ole se siviiliminä, vaan se kauppaa tekevä mestarimyyjä, joka miettii ja laskee mielessään millä tuon kenties mt-ongelmaisen ihmisen saisi lopulta lähtemään täältä tyytyväisenä niin että ei hauku puljua koko maailmalle vaan tuo vielä lisää asiakkaitakin. SIITÄ on kyse.

Mutta kaikista ei koskaan tule huippuja työssään tai huippuja bisneksessään, joten tämä vittuilunsietokykykin ja sen yläpuolelle asettuminen sekä lehmän hermot aspa-tianteessa on asia, jolla erotellaan toisistaan menestyjät ja ne jotka "ovat vain töissä täällä". 

Vierailija
38/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no kiitos taas "haukuista" 38.

Vierailija
39/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat vaan paikalle ja asiattomat ulos muiden shoppailurauhaa häiritsemästä. Minusta yksikin solvaus olisi porttarin paikka.

Vierailija
40/62 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi