Voiko olla syrjäytynyt, jos on lapsia?
Jos vaikka lapset ovat kouluikäisiä ja vanhempi on silti päivät työttömänä kotona.
Kommentit (7)
Mahdollista on mutta rikollista! Oma itsensä pitää tuntea ettei lapsia tee siihen surkeuteen! Ihan kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista on mutta rikollista! Oma itsensä pitää tuntea ettei lapsia tee siihen surkeuteen! Ihan kamalaa!
Syrjäytyminen voi tapahtua vasta myöhemmin elämässä. Kyllä mä väitän, että esimerkiksi isäni oli viimeiset vuosikymmenet elämästään varsin syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä surkeus se on? Itse olen sairaseläkkeellä ja mulla on teini. Hänellä on paljon kavereita, harrastaa kahta urheilulajia, käy koulussa. Elää ihan normaalia teinin elämää.
Tietysti voi olla. Jos ei etsi kodin ulkopuolelta mitään muuta kun käy välttämättömät asiat kaupoista, niin näen että on syrjäytynyt. Sitä ihmettelen joidenkin osalat, että ei ole elämän aikana tullut yhtään ystävää, joiden kanssa pitäisi yhteyttä. Ulkopuoliset ystävät ja kaverit ovat ihan toista kuin vaikka omat sisarukset.
Itse en voisi puhua sisarten kanssa sellaisista aioista, mitä puhun parhaimpien ystävien kanssa.
Ystävien kanssa käydään kahvilla ja tai tavataan muuten vaan. On harrastuspiirejä ym joissa voi tavata myös.
Mulla on 2 lasta ja olen syrjäytynyt. En käy oikeastaan missään muualla kuin ruokakaupassa.
Olen pitkäaikaistyötön ja mulla ei ole ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut, että joku olisi tuomittu rikosoikeudessa syrjäytymisen vuoksi. Ei taida olla rikos. Sinun olisi hyvä käydä lääkärissä noiden ajatusten vuoksi.
Voi. Jos on kotona eikä ole mitään kodin ulkopuolista elämää mm sukulaiset, harrastukset, työ...