Kauniiden naisten geenit katoavat kierrosta
Ovat liian nirsoja, eikä kukaan mies kelpaa lasten isäksi. Vähemmän kauniit kanssasisaret jatkavat sukuaan.
Kommentit (27)
kauniit naiset katoavat kierrosta koska tilalle on tullut tehty kauneus joka ei ole todellista. miehet ihmettelevät miten jälkikasvu ei näytä yhtään äidiltään mutta eivät myös juuri isältään...
Olet väärässä. Tytöt perivät ulkonäkönsä iseiltään. Kauniit miehet ovat puolestaan homoja. Siinä menee kauniiden naisten geenit.
Eipä aikaakaan, kun kukaan ihmiskunnasta ei tule jatkamaan sukuaan. Siihen mennään, kuudes sukupuuttoaalto.
Feminiinisimmät naiset tahtovat eniten lapsia ja heillä on myös feminiinisimmät piirteet. Että älä huoli, kauniiden ei yleensä tarvitse tyytyä surkeimpiin miehiin tai jäädä hyvää ja sitoutumisesta kiinnostuvat miestä vaille.
Voi kuule ihan samat geenit ne tässä ihmispopulaatiossa pyörii koko ajan. Kun tiedetään että ihmisen ja simpanssin geenit eroaa vain 1,23% niin kuinka pienet sitten on ihmisten väliset erot?
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule ihan samat geenit ne tässä ihmispopulaatiossa pyörii koko ajan. Kun tiedetään että ihmisen ja simpanssin geenit eroaa vain 1,23% niin kuinka pienet sitten on ihmisten väliset erot?
Uusimpien tutkimusten mukaan tuo ero ihmisten ja simpanssien välillä on suurempi.
Minä olen saanut aikaiseksi kolme komeaa poikaa, siellä ne mun geenit leviää.
Geneettisesti ihmiset ovat muuttuneet kauniimmiksi vuosi vuodelta. Siihen liittyy ihan se fakta, että kauniit ihmiset pariutuvat todennäköisemmin. Ennen vanhaan kumppanin etsiminen oli hankalampaa, pariuduttiin käytännön syistä ja yleensä valittiin hyvästä talosta kumppani, oli sitten millainen kyttyräselkä tahansa.
Kauneusleikkausten takia tämä tietenkin murtuu. Etelä-Koreassahan Kauneusleikkauset ovat melko rutiinia ja siellä miehen vanhemmat voivat pyytää morsioehdokkaan lapsuuskuvia näytille ennen kuin antavat hyväksyntänsä parille. Eivät halua rumia lapsenlapsia.
Kauniit hankkivat kauniita lapsia toisten kauniiden kanssa. Ei ne geenit mihinkään katoa. Sinä vaan et pääse niihin vaikuttamaan. Pysyvätpähän puhtaampina.
No mä oon lisääntynyt, joten päihitän ap:n sekä kauneudessa että geenipoolissa.
Olen kaunis eikä ole ollut pulaa niistä jotka olisivat halunneet jakaa geenejään. Se joka lopulta valikoitui lasteni isäksi ei ollut kauneimmasta, komeimmasta tai rikkaimmista päästä.
Vahan huonomman nakoiset saavat toisinaan jarisyttavan kauniita lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vahan huonomman nakoiset saavat toisinaan jarisyttavan kauniita lapsia
Tuleeko mieleen joku järisyttävän kaunis kuuluisuus, jolla olisi vähän huonomman näköiset vanhemmat?
En ole koskaan nähnyt tuollaista, mutta palstallahan näitä aina on.
En yhtään ihmettele, Suomessa on aika vähän komeita miehiä joten etsimistä on. Varmasti mieluummin jää lapsettomaksi kun tekee lapsen jonkun epämiellyttävän heppulin kanssa.
Harmittaako?