Mikä naistenlehteä tilaat?
Mikä naistenlehti on hyvä? Meikit ja muoti kiinnostaa, myös parisuhdeasiaa saisi olla. Tuntuu, että kaikki lehdet on lopetettu :( Ostin yhden Glorian, mutta ainakaan siinä numerossa ei ollut hirveästi kiinnostavaa asiaa. Tykkäsin Cosmopolitanista, mutta sitä ei enää suomeksi saa. Mitä te muut tilaatte?
Kommentit (16)
Trendiä tilasin joskus, mutta nyttemmin en enää mitään "naistenlehteä". Samat jutut uudelleenkirjoitettuna niissä kaikissa pyörii joka vuosi.
Kivempi on katsoa meikkivinkkejä youtube-videoista, muotia katublogeista ja parisuhdeartikkeleita on netti muutenkin pullollaan.
Kaipa on moni muukin nykyään samaa mieltä, jos suomenkieliset naistenlehdet ovat ahtaalla.
Tilaisin montaakin jossei siitä tilaamisesta olisi tehty sellaista loukkua. Pitäisi olla niin että joku tarjous loppuu selkeästi silloin kuin loppuu ilman mitään salakavalaa pakkojatkumista ylihinnalla.
Ainoastaan Koti & Talo (vai mikä se nyt onkaan) loppui ilman massiivista hässäkkää.
Lukisin mielelläni Eevaa, Gloriaa ja sisustuslehtiä.
Ehkä täytyy kokeilla tota Me naiset -lehteä. Harmi kun printtimedia katoaa pikkuhiljaa. Youtube-videoissa ja blogeissa ei ole samaa fiilistä kuin aikakausilehden lukemisessa kahvikupposen ääressä.
-Ap
Minulle tullut iänkaiken Anna ja Kauneus&Terveys, kumpikin sisältää sitä mitä ap tiiviit eli kauneutta/hyvinvointia/parisuhdeasiaa jne, varsinkin jälkimmäinen.
Aiemmin tuli myös Trendi, mutta se alkoi olemaan liian jättää+mainoksia täynnä. Lasten ollessa pieniä tuli myös Vauva ja Meidän perhe.
Nyt olen ajatellut tilata Kotilieden..
Kotivinkki mulle tuli joskus. Siitä on kyllä kauan, nykyään en tilaa mitään lehtiä.
En jaksa lukea meikkijuttuja vaikka meikkaankin. Mulle tulee Maku ja Glorian Ruoka&Viini
Vierailija kirjoitti:
Minulle tullut iänkaiken Anna ja Kauneus&Terveys, kumpikin sisältää sitä mitä ap tiiviit eli kauneutta/hyvinvointia/parisuhdeasiaa jne, varsinkin jälkimmäinen.
Aiemmin tuli myös Trendi, mutta se alkoi olemaan liian jättää+mainoksia täynnä. Lasten ollessa pieniä tuli myös Vauva ja Meidän perhe.
Nyt olen ajatellut tilata Kotilieden..
Kotiliesi on kiva.
Miksi, miksi siitä tilaamisesta on pitänyt tehdä niin inhottavaa (kuten jo yllä valitin). Tilaisin lahjaksikin usealle, mutta nyt en halua, oli niin vaikea lopettaa ne tilaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen ajatellut tilata Kotilieden..Kotiliesi on kiva.
Miksi, miksi siitä tilaamisesta on pitänyt tehdä niin inhottavaa (kuten jo yllä valitin). Tilaisin lahjaksikin usealle, mutta nyt en halua, oli niin vaikea lopettaa ne tilaukset.
Itselläni lopettamiset olleet aina helppoja.
Olen perinteisten lehtien ystävä, en lue älylaitteiden kautta mitään lehtiä, ei ollenkaan sama fiilis kuin paperiversion kanssa, sama kirjoissa.
Paperilehti aamiaisella on kyllä kiva. Ostan vaihtelevasti irtonumeroita, milloin mitäkin. En halua sitoutua mihinkään tilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tullut iänkaiken Anna ja Kauneus&Terveys, kumpikin sisältää sitä mitä ap tiiviit eli kauneutta/hyvinvointia/parisuhdeasiaa jne, varsinkin jälkimmäinen.Lasten ollessa pieniä tuli myös Vauva ja Meidän perhe./quote]
Annan muistaakseni ostin joskus, mutta täytyy ostaa uudestaan kun en muista tykkäsinkö sen sisällöstä. Kerran kuussa riittäisi, tuo Me Naiset tulee joka viikko ja hinta nousee melko huimaksi. Vauva oli ihana lehti mutta se lopetettiin. Onneksi Meidän perhe on edelleen, sitä ajattelinkin tilata kunhan tulen raskaaksi.
Olen siis 25-vuotias, että keski-ikäisille suunnatut lehdet ei kiinnosta (jos noista nyt mikään sellainen olikaan, mutta tuli nyt vasta mieleen mainita ikä).
-ap
Kiitos vastauksista, taidan tehdä niin, että ostan irtonumerot Anna, Eeva, Kauneus&Terveys ja Me naiset ja katson, onko jokin niistä mieluinen.
-ap
En tilaa mitään naistenlehtiä. Sen verran kuin niiden aiheet kiinnostaa löydän Netistä ilmaiseksi. Naistenlehdet on niin täynnä mainoksia, että kunnon sisältöä on harvoin edes puolet julkaisusta.