Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofi Oksasen pää

Vierailija
05.12.2014 |

Kuinkahan paljon sen tukkahärdelli painaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa ei ole montaa kirjailijaa, joilla on tuon suuruusluokan tuloja, joten älä paljastele liikaa jos et halua, että tässä nyt arvataan kuka olet. Paitsi jos haluat sen itse kertoa?

Vierailija
22/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki maailman naiset eivät ole mitään suttuisia glamour-tyyliä tavoittelevia tissit puoliksi paidankauluksesta vilkkuvia niitä. ;) Sofi on mahtava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah. Tää haukkuja on täysin naurettava pelle, jos on oikeasti joku kirjailija. Kuka hän on veikkauksia? 

Vierailija
24/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:45"]Täytyy olla niskalihakset hyvässä kunnossa. Jos mulla olis toi kampaus, niin kyllä kopsahtais otsa lattiaan.Ap
[/quote]
Niinpä. Naputtaa tekstiä päiväkaudet tuollainen puntti niskassa. Muistaakseni on myös sanonut, ettei harrasta minkäänlaista liikuntaa, röökiä vaan vetää ketjussa. No, kateellinenhan minä olen, omat hartiat on aina jumissa, vaikka kuinka vatkaa.

Vierailija
25/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän nyt riidan aiheen keksitte. Ap

Vierailija
26/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:45"]Täytyy olla niskalihakset hyvässä kunnossa. Jos mulla olis toi kampaus, niin kyllä kopsahtais otsa lattiaan.Ap [/quote] Niinpä. Naputtaa tekstiä päiväkaudet tuollainen puntti niskassa. Muistaakseni on myös sanonut, ettei harrasta minkäänlaista liikuntaa, röökiä vaan vetää ketjussa. No, kateellinenhan minä olen, omat hartiat on aina jumissa, vaikka kuinka vatkaa.

[/quote]

Sisäpiirin tietona voin paljastaa, että on Sofikin välillä. Venyttely jeesaa. Ja rannetuet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi