Sofi Oksasen pää
Kommentit (26)
Onneksi kaikki maailman naiset eivät ole mitään suttuisia glamour-tyyliä tavoittelevia tissit puoliksi paidankauluksesta vilkkuvia niitä. ;) Sofi on mahtava!
Hahah. Tää haukkuja on täysin naurettava pelle, jos on oikeasti joku kirjailija. Kuka hän on veikkauksia?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:45"]Täytyy olla niskalihakset hyvässä kunnossa. Jos mulla olis toi kampaus, niin kyllä kopsahtais otsa lattiaan.Ap
[/quote]
Niinpä. Naputtaa tekstiä päiväkaudet tuollainen puntti niskassa. Muistaakseni on myös sanonut, ettei harrasta minkäänlaista liikuntaa, röökiä vaan vetää ketjussa. No, kateellinenhan minä olen, omat hartiat on aina jumissa, vaikka kuinka vatkaa.
Tehän nyt riidan aiheen keksitte. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:45"]Täytyy olla niskalihakset hyvässä kunnossa. Jos mulla olis toi kampaus, niin kyllä kopsahtais otsa lattiaan.Ap [/quote] Niinpä. Naputtaa tekstiä päiväkaudet tuollainen puntti niskassa. Muistaakseni on myös sanonut, ettei harrasta minkäänlaista liikuntaa, röökiä vaan vetää ketjussa. No, kateellinenhan minä olen, omat hartiat on aina jumissa, vaikka kuinka vatkaa.
[/quote]
Sisäpiirin tietona voin paljastaa, että on Sofikin välillä. Venyttely jeesaa. Ja rannetuet.
Tässä maassa ei ole montaa kirjailijaa, joilla on tuon suuruusluokan tuloja, joten älä paljastele liikaa jos et halua, että tässä nyt arvataan kuka olet. Paitsi jos haluat sen itse kertoa?