Miten te hallitsette streesiä?
Olen huolia täynnä! On asunto-, parisuhde-, terveys-, työ- ja lasten kasvatushuolia. Äitini on sairaalassa, siskoni vakavasti masentunut, itse sain vasta tietää syövästäni. Koululaiset kinaavat sisarellisesti koko ajan, enkä jaksaisi kuunnella sitä ja olla selvittelemässä kiistoja. Työasiat kasaantuvat ja stressaavat. Taloudellisesti on tiukkaa ja edessä on muutto. Olen jatkuvassa univajeessa ja nukahtamisvaikeudet ovat tuttua jo. Tunnen olevani räjähdysherkkä, pelkään menettäväni elämänhallinnan. Miten te haastavassa elämäntilanteeessa olevat hallitsette stressiä?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:19"]Olen huolia täynnä! On asunto-, parisuhde-, terveys-, työ- ja lasten kasvatushuolia. Äitini on sairaalassa, siskoni vakavasti masentunut, itse sain vasta tietää syövästäni. Koululaiset kinaavat sisarellisesti koko ajan, enkä jaksaisi kuunnella sitä ja olla selvittelemässä kiistoja. Työasiat kasaantuvat ja stressaavat. Taloudellisesti on tiukkaa ja edessä on muutto. Olen jatkuvassa univajeessa ja nukahtamisvaikeudet ovat tuttua jo. Tunnen olevani räjähdysherkkä, pelkään menettäväni elämänhallinnan. Miten te haastavassa elämäntilanteeessa olevat hallitsette stressiä?
[/quote]Hakisin sairaslomaa tilanteessasi. Yrität päivä kerrallaan.
Mindfulness-meditaation, liikunnan ja psyoterapian avulla. Tarvittaessa myös lääkkein.
Hae saikkua. Muuta rauhassa ja laita koti kuntoon kivasti. Vietä läheisten kanssa aikaa ulkoile ja lepäile.
Olisi pitänyt tarkistaa otsikon oikeinkirjoitus... Siis stressiä.