Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonto ja sää ovat parhaimmillaan! Älkää siis käylöttäkö AV palstan juuressa koko Juhannusta

Vierailija
19.06.2026 |

Pitää ihmisellä olla muutakin

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse täällä teet?

Vierailija
2/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei. Olen käynyt aamu-uinnilla, pitkällä metsälenkillä koirien kanssa, uimassa koirien kanssa, lenkillä kissan kanssa ja nyt taputtelen vatsaani jossa perunaa ja savustettua lahnaa. Ai että. On tämä ihmisen parasta aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juhlita juhannusta. Olemme kotona.

Vierailija
4/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juhlita juhannusta. Olemme kotona.

En minäkään , etsin oksan ja köyden lähden pois.

Vierailija
5/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on samat ilkeilijät ja negistelijät kaikki pyhät aina :D Nyt teillä on oiva tilaisuus katsoa kenen kanssa te täällä aina vietätte aikaa kun palsta on jopa juhannuksena täynnä samaa kakkaa kuin kaikkina muinakin päivinä. Ne itse täällä ilkeilee ja sitten ne hakee myötätuntoa tekemällä aloituksia yksinäisistä juhannuksista. 

Vierailija
6/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei. Olen käynyt aamu-uinnilla, pitkällä metsälenkillä koirien kanssa, uimassa koirien kanssa, lenkillä kissan kanssa ja nyt taputtelen vatsaani jossa perunaa ja savustettua lahnaa. Ai että. On tämä ihmisen parasta aikaa. 

Meinasi tulla oksennus🤮🤮

Vierailija
7/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasi tulla oksennus🤮🤮

Tuliko eilen otettua hiukka liikaa? Vedä meetwurstia kaksin käsin niin ehkä helpottaa. Tai, juo lisää! 

Vierailija
8/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, flunssa ja tillintallin olo. Perhe meni mökille, mä kieltäydyin etten tartuta muita. Ihan tää on ok. Istun partsilla, kohta tilaan pizzan ja kattelen kun vastapäisessä puistossa lapset ja koirat kirmaavat. Ihan ok. 

Vierailija
9/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
10/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuumaa on. Ulosmeno ei auta.

Vierailija
11/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen miten itse haluan. Keskity omiin asioihisi.

Vierailija
12/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kuumaa on. Ulosmeno ei auta.

+15,3 Tarkenee 😁

Vierailija
13/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin ulos? Tabletin näytöltä ei näe mitään kirkkaassa auringonpaisteessa.

Ja kyllä tämä mökin pihapiiri on jo hyvin tuttu, ympäristöineen. Ikkunat on kaikki auki, hyttysverkot on. Kuulen nijn puiden suhinan tuulessa, ajoittain jonkun koiran haukunnan ja lintujen laulun. Miksi pitäisi olla ulkona?

Vierailija
14/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkällä aamukävelyllä (n. 1,5tuntia) ja se riitti mulle, oli kyllä ihana ilma. Seuraavan kerran ulos maanantaina- siihen asti aion vaan lojua ja palstailla, koska mä voin.

Vierailija
15/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ulkona, mutta ihan pakko katsoa telkkarista Kankkulan kaivolla. Sen jälkeen singahdan rantaan pieneen saunamökkiini jossa ei nettiä, sähköjä, ei mitään muuta kuin hyvä sauna, pinkuinen makari ja helevetin upea ranta. Hyvää Jussia! 

Vierailija
16/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on kylmä, joten käytän tämän päivän kotitöihin mikäli palstailulta ehdin. 

Vierailija
17/17 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstan ääressä pitää röyhätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi