Huvittuneena seuraan viiskymppisten naisten painojojoilua ja -tuskailua...
Mässätään, lihotaan ja sitten laihdutetaan. Itse voin syödä ihan mitä huvittaa eikä ylipainoa ole tullut. Onneksi pääsen näin helpolla.
Kommentit (68)
Voi että, kiva kun sulla on kivaa <3 peace & love ja maailma pelastuu. Ihan vaan sinun ainutlaatuisen ylivertaisuutesi ansiosta . pus pus
Eipä tuo painonnousu edes mitään mässäystä tarvitse.
Ihmisessä on muitakin arvoja kuin että miten paljon hän painaa. Mutta ei ehkä sinunlaisillesi.
Narsisti näivettyy, ellei saa päivittäistä huomioannostaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet outo.
Miksi? Veikkaan, että kaltaisiani on muitakin. Minusta saa iloita siitä, että ei tarvitse taistella ylipainoa vastaan.
Joo, oon 44 ja olen lopettanut laihduttamisen. Se ei ole niin helppoa kuin luulisi.
Meitä on muitakin mutta kaikki ei ole noin omahyväisiä.
Joo kiva katsoa, kun joku Anne 55 vee mainostaa, kun mahtuukin pari numeroa pienempään tunikaan (joka on ihan yhtä hirveä kuin ne aiemmatkin eikä painonpudotus näy vielä missään) ja samanmoiset ystävät sitten niin kehuvat ja tsemppaavat. Hyvässä lykyssä on vielä värjätty huomiovärinen tukkatöyhtö saavutuksen kunniaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet outo.
Miksi? Veikkaan, että kaltaisiani on muitakin. Minusta saa iloita siitä, että ei tarvitse taistella ylipainoa vastaan.
Tottakai siitä saa iloita mutta tuosta on vielä pitkä matka siihen että huvittuu muiden ongelmista.
Olen kivempi ihminen nyt kuin 10kg laihempana.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, kiva kun sulla on kivaa <3 peace & love ja maailma pelastuu. Ihan vaan sinun ainutlaatuisen ylivertaisuutesi ansiosta . pus pus
Sulle vaikuttaa jonkinmoinen ahdistus nousevan. Mun maailmassani kaikki on oikein hyvin, kiitos vaan ja pus pus sullekin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet outo.
Tottakai siitä saa iloita mutta tuosta on vielä pitkä matka siihen että huvittuu muiden ongelmista.
Sehän on juuri kaikkein hauskinta!
Vierailija kirjoitti:
Meitä on muitakin mutta kaikki ei ole noin omahyväisiä.
Mitä omahyväistä siinä on? Ihan itse me jokainen valitsemme mitä suuhumme pistämme tai jätämme pistämättä. Ei se ole sen kummempaa. Turha suuttua hoikemmille, jos itsellä on syöminen karannut laukalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen kivempi ihminen nyt kuin 10kg laihempana.
Lihavuutta pitää aina kompensoida mukavuudella, että kelpaa ihmisten seuraan ja tulee hyväksytyksi. Hyvännäköiset hoikat ja kauniit ihmiset hyväksytään vähän tylympinäkin eikä heidän tarvitse väkisin miellyttää ketään.
Mä oon kans aina miettinyt, että miksi kaikki keski-iässä viimeistään tursuavat muodottomiksi? Onko se joku väistämätön pakko? Sitten ollaan huonolla tuulella ja kadehditaan muita, kun ei olla jaksettu itsestään pitää huolta.
Minäkin ajattelin etten lihoa, mutta kun tuli vaihdevuosi-ikä, se on elimistölle shokki jotenkin, väsyttää ja paino nousi. Samaan rytäkkään osui isoja muutoksia työelämässä ja perheessä.
Joten kukaan ei voi tietää mitä on edessä.
Harvinaisen väsähtäneitä provoja tänään. Kumpihan on syynä, ankea sää vai se että on lauantai (=monella korkki auki)
Huvit ne on hullullakin.