Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittuneena seuraan viiskymppisten naisten painojojoilua ja -tuskailua...

Vierailija
09.10.2021 |

Mässätään, lihotaan ja sitten laihdutetaan. Itse voin syödä ihan mitä huvittaa eikä ylipainoa ole tullut. Onneksi pääsen näin helpolla.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on muitakin mutta kaikki ei ole noin omahyväisiä.

Mitä omahyväistä siinä on? Ihan itse me jokainen valitsemme mitä suuhumme pistämme tai jätämme pistämättä. Ei se ole sen kummempaa. Turha suuttua hoikemmille, jos itsellä on syöminen karannut laukalle.

Geenit vaikuttavat myös. Olen itse onnekas ja hoikkageeninen, mutta en onneksi kusipäägeeninen, kuten ap.

Vierailija
22/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin etten lihoa, mutta kun tuli vaihdevuosi-ikä, se on elimistölle shokki jotenkin, väsyttää ja paino nousi. Samaan rytäkkään osui isoja muutoksia työelämässä ja perheessä.

Joten kukaan ei voi tietää mitä on edessä.

Ei kai ne kilot kuitenkaan ihan itsestään tule? Joku muuttuu syömistavoissa, määrissä ja rytmeissä. Lisäksi nukkumisessa ja liikkumisessa. Väitän, että syömättä ei liho kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen väsähtäneitä provoja tänään. Kumpihan on syynä, ankea sää vai se että on lauantai (=monella korkki auki)

Olisko sulle suuri ylläri, että osa pystyy ihan selvinkin päin tänne kirjoittelemaan?

Vierailija
24/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on muitakin mutta kaikki ei ole noin omahyväisiä.

Mitä omahyväistä siinä on? Ihan itse me jokainen valitsemme mitä suuhumme pistämme tai jätämme pistämättä. Ei se ole sen kummempaa. Turha suuttua hoikemmille, jos itsellä on syöminen karannut laukalle.

Geenit vaikuttavat myös. Olen itse onnekas ja hoikkageeninen, mutta en onneksi kusipäägeeninen, kuten ap.

Viimeisellä sivulauseellasi todistit juuri olevasi nimenomaan pissipää, koska sorrut itsekin haukkumiseen.

Vierailija
25/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet outo.

Miksi? Veikkaan, että kaltaisiani on muitakin. Minusta saa iloita siitä, että ei tarvitse taistella ylipainoa vastaan.

Ja sinun ikäsi? Oliko alle vai yli 50?

Vierailija
26/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla on tunnetusti halvat huvit! Itse olen 53-v ja on ylipainoa, mutta en laihduta ja jojoile. Elän elämääni tämän painoisena ja thats it. Eikä kiinnosta muiden mielipiteet pätkääkään.

Vierailija
27/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pillukin on homeessa ja haisee.

T. Pena 58v, jonka vitjamunat roikkuu polvissa, eikä seiso enää.

Sen sijaan Marjukan (56 vee) 110F-koon lollot tähyilevät yhä terhakkaasti taivaan kantta, kiitos päivittäisen runsasrasvaisen ja -sokerisen dieetin, jolla keho pysyy täyteläisenä ja pinkeänä poskipäistä pohkeisiin.

Vierailija
28/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvit ne on hullullakin.

Samoin kateellisilla ja katkerilla.

Vierailija
29/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas sulla halvat huvit, oletko muuten seurannut 50-60 miesten jumppahetkeä salilla, se vasta huvittavaa onkin. Nauramisiin!

Vierailija
30/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas sulla halvat huvit, oletko muuten seurannut 50-60 miesten jumppahetkeä salilla, se vasta huvittavaa onkin. Nauramisiin!

Sattumoisin näitä viiskymppisiä naisia pyörii ympärillä enemmän ja ihan ilman, että joutuu erityisemmin mitään jumppahetkiä zoomailemaan. Itse asiassa sinäpä sen sanoit; miehet jumppaavat, naiset eivät. Ehkä siinä syy, että naiset turpoavat ja lihovat.

Vierailija
31/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei ole hyväksi, se ei ole suositeltavaa eikä se ole terveellistä, mutta koskaan minua ei kenenkään ylipaino tai muuten alipaino ole erityisesti huvittanut, kuten ei kenenkään iso nenä tai liian isot korvat, mutta, jos aivot on pienet ja kelvottomat, niille oikein HÖRÖNAURAN!

Vierailija
32/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvonneet mammat heti sotajalalla - eipä yllätä.

Mulla on kotona äijänä turvonnut sika, se on niin saatanan iso, ettei jaksa edes nousta sotajalalle, joten on helppo vain työntää se takaisin sohvanrakoon, kaatuu muuten kuin tukki. Ei vastarinnan vaaraa, mokomakin köntys!

Vierailija
33/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kiva katsoa, kun joku Anne 55 vee mainostaa, kun mahtuukin pari numeroa pienempään tunikaan (joka on ihan yhtä hirveä kuin ne aiemmatkin eikä painonpudotus näy vielä missään) ja samanmoiset ystävät sitten niin kehuvat ja tsemppaavat. Hyvässä lykyssä on vielä värjätty huomiovärinen tukkatöyhtö saavutuksen kunniaksi :D

Mikä tämän Annen sukunimi olikaan, meinaan, ettei vaan joku mies taas motlaa puolisoaan Vauva palstalla?

Vierailija
34/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei seiso niin kyllähän se huvittaa

Vierailija
35/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen väsähtäneitä provoja tänään. Kumpihan on syynä, ankea sää vai se että on lauantai (=monella korkki auki)

No voi hitto, ehdit ensiksi. Mää jo nääs mietiskelin, että onkohan nää kaikki vesittyneet provot joiden suomi-äijien kuolausta, eli eivät ole viime yönä saaneet sitä homehtunutta pillua tai sitten niillä on kalja loppu, yleensä teksi on tollasta. Suomi-mies luulee kaljapäissään, että vaikka pää on pieni, niin kalja on kasvattanut Prinssin Isoksi. 

Vierailija
36/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin etten lihoa, mutta kun tuli vaihdevuosi-ikä, se on elimistölle shokki jotenkin, väsyttää ja paino nousi. Samaan rytäkkään osui isoja muutoksia työelämässä ja perheessä.

Joten kukaan ei voi tietää mitä on edessä.

Ihan yhtä-äkkiäkö se paino vain itsestään tosiaan nousi? Aika uskomatonta...

Vierailija
37/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyttyräniskainen siilitukkainen omppumahainen kärpäslätkärintainen jäkättävä vaimoke ei sitä asiaa myöskään osaltaan kohenna.

Vierailija
38/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas itkettää kun naisella ei kostu

Vierailija
39/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity tähän ketjuun mitenkään. Tai tietty jos naisellakin seisoo tai on seisomatta, niin sitten...

Vierailija
40/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumoisin näitä viiskymppisiä naisia pyörii ympärillä enemmän ja ihan ilman, että joutuu erityisemmin mitään jumppahetkiä zoomailemaan. Itse asiassa sinäpä sen sanoit; miehet jumppaavat, naiset eivät. Ehkä siinä syy, että naiset turpoavat ja lihovat.

Jumppaavatko? Miten helvetissä ne 60-kymppiset miehet ovat salille päässeet 1970-luvun verkkareissa ja Hankkijan oranssi lippalakki päässään, jos he käyvät jumppaamassa ihan vaan huvikseen, ei se kuule jumppaaminen suomalaisen miehen ballia kasvata, aivojen kanssa ei toivoakaan tai onko siellä salilla aivojen käyttökapasiteetin spinning?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi