Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku rokottamaton pyytänyt suojelua tai rajoituksia

Vierailija
09.10.2021 |

Vai mihin perustuu väite, että rokottamattomia ei voida loputtomasti suojella rajoituksilla?

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamaton olen, terveyskeskusta tai sairaalaa olen viimeksi kuluneen viiden vuoden jaksolla kuormittanut tasan kolme kertaa. Ensin meni työtapaturmassa kylkiluita rullalle, pari jälkimmäistä oli korvatulehduksia, joihin liittyvän bakteerin kaappasin hoitavan tahon mukaan kaverikseni sillä keikalla kun tutkittiin ja laastaroitiin niitä kylkiluita.

En ole rajoituksia vaatinut tai vaatimassa, niitä olen kuitenkin mukisematta noudattanut. Siinä missä rokotetut riekkuu maskitta yökerhoissa ja festareilla, minä käyn harvakseltaan maski kasvoilla ruokakaupassa.

Vierailija
22/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos saatais se rokotepassi aikaiseksi niin rokotttamattomat ei tunge tapahtumiin ja ravintoloihin tartuttamaan kunnollisia ihmisiä.

Brittitutkimus: laumasuoja jäämässä haaveeksi, tuplarokotetut voivat levittää koronan deltavarianttia

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a48ed2fa-a59c-42c5-8e41-73933a1a7561

Uutta tietoa Pfizerin koronarokotteesta: Rokotettujen vasta-aineet laskevat jopa kahdessa kuukaudessa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halyttavaa-tietoa-pfizerin-koronaro…

Kerrotko meille vielä mikä virka koronapassilla on kun rokote tuo mitättömän suojan ja rokotetutkin tartuttavat muita?

Ei se minusta mitätön suoja ole, kun suojaa VAKAVALTA tautimuodolta lähes täysin. Ei minua haittaa joku lievä flunssa. sinä toki ansaitsetkin taudin vakavana, kun yrität estää muita suojaamasta itseään.

Rokotetut taudinkantajat tartuttavat monikymmenkertaisesti VÄHEMMÄN kuin rokottamattomat taudinkantajat.

Rokottamattomuuskin vaikuttaisi suojaavan VAKAVALTA tautimuodolta lähes täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan osaa vastata mitä ne rokottamattomien asettamat ehdot ovat?

No nyt oli niin naivi ja typerä kommentti, että oksat pois ja pala latvaa.

Se tarkoittaa siis sitä, että.. Ääh en edes vaivaudu selittämään jos olet noin typerä etkä ymmärrä.

Kaltaisesi ovat vaaraksi tämänhetkiselle yhteiskunnalle ja tulisi likvidoida välittömästi.

Olet "tosi WOKE" just, joo..

Eli et osaa itsekään selittää? Tuolla vaivalla, minkä käytit viestisi kirjoittamiseen olisit voinut myös ne ehdot kirjoittaa. Mutta kun et tiedä niitä itsekään ja kysymys oli sinulle liian vaikea. Kunhan halusit päästää suutasi soittamaan.

Vierailija
24/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli niin naivi ja typerä kommentti, että oksat pois ja pala latvaa.

Se tarkoittaa siis sitä, että.. Ääh en edes vaivaudu selittämään jos olet noin typerä etkä ymmärrä.

Kaltaisesi ovat vaaraksi tämänhetkiselle yhteiskunnalle ja tulisi likvidoida välittömästi.

Olet "tosi WOKE" just, joo..

Likvidoida? :D tiedätkö edes mitä likvidointi tarkoittaa? Se tarkoittaa yrityksen varojen muuttamista rahaksi.

Tarkoittanet tässä yhteydessä jotain muuta sanaa? Eliminoida? Todella jalomielinen ihminen olet jos näin ajattelet muista jotka kieltäytyvät vapaaehtoisesta rokotteesta.

Vierailija
25/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos saatais se rokotepassi aikaiseksi niin rokotttamattomat ei tunge tapahtumiin ja ravintoloihin tartuttamaan kunnollisia ihmisiä.

Brittitutkimus: laumasuoja jäämässä haaveeksi, tuplarokotetut voivat levittää koronan deltavarianttia

Uutta tietoa Pfizerin koronarokotteesta: Rokotettujen vasta-aineet laskevat jopa kahdessa kuukaudessa

Kerrotko meille vielä mikä virka koronapassilla on kun rokote tuo mitättömän suojan ja rokotetutkin tartuttavat muita?

Rokotetut taudinkantajat tartuttavat monikymmenkertaisesti VÄHEMMÄN kuin rokottamattomat taudinkantajat.

Lähde?

Vierailija
26/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minusta mitätön suoja ole, kun suojaa VAKAVALTA tautimuodolta lähes täysin. Ei minua haittaa joku lievä flunssa. sinä toki ansaitsetkin taudin vakavana, kun yrität estää muita suojaamasta itseään.

Miten sitten selität että Isossa-Britanniassa tuplarokotettuja on kuollut lähes 8 kuukauden aikana enemmän kuin rokottamattomia?

Kahdesti rokotetut 1613

Rokottamattpmat 722

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uplo… (sivut 19 & 20)

Nämä kuolemat eivät onneksi olleet VAKAVIA kuolemia vaan pelkkiä kuolemia?

Vierailija
27/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa linkki tieteelliseen, vertaisarvioituun tutkimukseen, jossa noin väitetään.

Vierailija
28/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö koronarokotteen haittavikutuksiin lisätä harhaisuus? En minäkään ole nähnyt missään mitään rokottamattomien asettamia ehtoja rokotetuille.

Vierailija
29/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurissa kaksi äijää.

Äijä 1: Ikä 65v. Eläkkeellä, harrastaa lenkkeilyä, liikkuu paljon luonnossa, pitää maskia tarvittavissa paikoissa, eikä käy turhaan missään. Perusterve, lääkärissä käynyt viimeksi ennen koronaa vain tarkastuksessa. Ei rokotettu.

Äijä 2. Ikä 64v. Eläkkeellä. Alko maistuu, tupakkaa menee ja baarit kutsuvat vahvasti. Käy jokapaikassa ilman maskia, hölöttää kassoilla ja jokaiselle, kelle voi. On ollut kahdessa vuodessa sairaalassa tutkittavana monta jaksoa, välillä piippaa maksa, välillä pumppu, välillä juo jalat alta, välillä iskenyt päänsä, yrjönnyt heikkoon happeen. On kuvattu useampaan kertaan magneetilla, viety lanssilla sinne tänne, hoidettu ja tutkittu. Pitkiä aikoja. Perussairas. 3x rokotettu.

Kumpi kuluttaa seuraavan 5 vuoden ajan enemmän verovaroja? Mitä luulette? Itse en ainakaan voi rokottamattomalle huudella mitään. Hän tekee omat valintansa siinä, mutta kykenee tekemään fiksuja valintoja myös muuten. Jos hoitoa tarvitsee, on se paljon vähemmän, kuin tuolla toisella.

Vierailija
30/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Oliko täysin rokottamattomia hieman alle 800000 ja teholla on tällä hetkellä 28, joista suurin osa vanhuksia tai läskejä ja osa heistä on rokotettuja. Huhuu huhuu, nyt kyllä pelottaa.

Näinpä. Tauti, johon kuolleista yli puolet on ollut yli 84v monisairaita. Hohhoijaa.

Vierailija
31/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tehohoidollahan teitä yritetään pitää hengissä, ja kaikkea muuta hoitoa joudutaan karsimaan. Eipä taida olla yhtään rokottamatonta, joka oikeasti hoidosta kieltäytyisi. Se uho loppuu kyllä, kun henki ei kulje.

Eikö nimenomaan rokotetun tulisi kieltäytyä hoidoista, koska on ottanut rokotteen eli saanut suojan. Jos silti sairastuu ja joutuu osastolle, niin kyse on luonnonvalinnasta.

Tää oli uus näkökulma👍

Vierailija
32/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tehohoidollahan teitä yritetään pitää hengissä, ja kaikkea muuta hoitoa joudutaan karsimaan. Eipä taida olla yhtään rokottamatonta, joka oikeasti hoidosta kieltäytyisi. Se uho loppuu kyllä, kun henki ei kulje.

Nämä.

Viattomien kärsiminen rokottamattomien takia syö rotan lailla.

eikös ne ole rokotettu?

Vierailija
33/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse rokotteet ottanut, muttei kävisi mielessäkään jeesustella niillä. Oksettaa joidenkin omahyväisyys. Kaikki terveyshuolet historiaa kun on rokote hihassa? Mulle se piikki oli vain pakollinen paha. En koe olevani yhtään sen terveempi tai parempi.

Vierailija
34/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>kunnollisia ihmisiä

Rokottamattomat ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.

Vierailija
35/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamaton olen, terveyskeskusta tai sairaalaa olen viimeksi kuluneen viiden vuoden jaksolla kuormittanut tasan kolme kertaa. Ensin meni työtapaturmassa kylkiluita rullalle, pari jälkimmäistä oli korvatulehduksia, joihin liittyvän bakteerin kaappasin hoitavan tahon mukaan kaverikseni sillä keikalla kun tutkittiin ja laastaroitiin niitä kylkiluita.

En ole rajoituksia vaatinut tai vaatimassa, niitä olen kuitenkin mukisematta noudattanut. Siinä missä rokotetut riekkuu maskitta yökerhoissa ja festareilla, minä käyn harvakseltaan maski kasvoilla ruokakaupassa.

Rokottamaton (kuljen lähinnä työpaikan ja kaupan väliä maskin kanssa), viimeisen 10v olen kuormittanut kerran gyneä ja hammaslääkäriä. Oma syntymäni oli viimeisin kerta sairaalassa. Tekisi suoraan sanottuna pyytää kuormittamisesta itkijöitä vetämään k*teen.

Vierailija
36/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>kunnollisia ihmisiä

Eli kyse oli sittenkin vain hyvesignaloinnista.

Vierailija
37/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se piikki satu. Voihan sitä ottaa äidin mukaan pitämään kädestä jos pelottaa.

Oli muuten ensimmäinen rokotus joka sattui ja samaa sanoi mieskin. Yleensä en juuri huomaa rokottamista ja muutenkin on pistelty elonaikana enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
38/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>kunnollisia ihmisiä

Kuten kulta huuhtojan vaskoolissa.

Vierailija
39/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut rokotteet, mutta tämä koko rokotekeskustelu mediassa, asiantuntijoiden taholta ja kansalaistenkin kesken on niin salamyhkäistä ja kummallista, että luotto on mennyt moneen tahoon kyllä. Asiantuntijat vakuuttivat, että rokote on turvallinen ja loppuun asti tutkittu, mutta lähes joka viikko löytyy uusia haittoja, viimeisimpänä että Moderna kielletään alle 30v miehiltä.

Vierailija
40/147 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ottanut rokotteet, mutta tämä koko rokotekeskustelu mediassa, asiantuntijoiden taholta ja kansalaistenkin kesken on niin salamyhkäistä ja kummallista, että luotto on mennyt moneen tahoon kyllä. Asiantuntijat vakuuttivat, että rokote on turvallinen ja loppuun asti tutkittu, mutta lähes joka viikko löytyy uusia haittoja, viimeisimpänä että Moderna kielletään alle 30v miehiltä.

Kansalaisten luotto viranomaisiin on ollut suuri mutta muten lienee tämän jälkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä