Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku rokottamaton pyytänyt suojelua tai rajoituksia

Vierailija
09.10.2021 |

Vai mihin perustuu väite, että rokottamattomia ei voida loputtomasti suojella rajoituksilla?

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tehohoidollahan teitä yritetään pitää hengissä, ja kaikkea muuta hoitoa joudutaan karsimaan. Eipä taida olla yhtään rokottamatonta, joka oikeasti hoidosta kieltäytyisi. Se uho loppuu kyllä, kun henki ei kulje.

Mielestäni asia on sillä selvä, että jos ei rokkoa ota - ei tartte hoitoakaan! Piste. Ei olemitän syytä -EI MITÄÄN miksi ei rokotetta ottasi, ellei nyt jotain lääketieteellistä, jos semmoinen on todettu oikein todeksi. 99.9999% ihmisistä kyllä kestää rokon ilman mitään todellisia oireita. Joku parin tunnin kuume ei nyt ole mikään oire.  Niitä esiintyy ilman rokotteitakin. Jos se ei vie sairaalaan - ei se ole oire ollenkaan! Piste.

Nyt näitten rokotevastaitsen huuhaa salaliittoteoriat aihuttaa sen, että syöpäsairaat ja muut, jotka OIKEASTI sitä hoitoa tarttee, niin niiden paikat vie nämä muka varmasti terveenä ilman rokotetta pysyvät!

Sen voin kertoa etäILMA KUN EI KIERRÄ rukoilet vaikka kuolemaa! Olen sen kokenut ja kuka vastaan väittää ei ole tervesjärkinen tai asiaa kokoneut! PISTE. Menkää muualle koronapiikki vastustelemaan.

TS. Ei piiikkiä = EI MINKÄÄNLAISTA HOITOA! Ihan vain kipattaisin suoraan jätelaitokseen sellaiset minkin rehuksi! Jos ei välitä toisista - miksi pitäisi välttää heistä? Kertokaas se mulle? Salaliittoteoriat ei kelpaa! Piikkejä on pistetty satoja miljoonia j muutamaan tullut oireita. Sitä sattuu kaikissa lääkkeissä ja silti niitä popsitaan ihan ehdotaihdoinkin. Viinaakin juodaan ja huumeita vedetään ja kukaan ei niistä ole pahoillaan samassa mittakaavassa.

Vierailija
142/147 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tehohoidollahan teitä yritetään pitää hengissä, ja kaikkea muuta hoitoa joudutaan karsimaan. Eipä taida olla yhtään rokottamatonta, joka oikeasti hoidosta kieltäytyisi. Se uho loppuu kyllä, kun henki ei kulje.

Nämä.

Viattomien kärsiminen rokottamattomien takia syö rotan lailla.

Et osaa sen vertaa ajatella että tämä "rokote" kun ei tee immuniteettiä, eikä se estä taudin leviämistä, niin sulkutoimilla piikitettyjen määrään vedoten ei ole mitään pohjaa?. Sinulle on annettu arvo 80%. Joka perustuu siihen, että piikki tekisi laumasuojan. Vai oliko se 70% mitä huudeltiin viimevuonna?:).

80% saadaan täyteen niin ruvetaan rummuttamaan 90%.

Se että syyllistät rokottamattomia, kun valtiosi estää sinua liikkumasta ulkona sen perusteella, ettei osa halua ottaa kokeellista rokotetta on absurdi. Lisäksi uskot tekaistuun arvoon 80%. KUKAAN ei tiedä miksi se pitäisi olla 80% kun piikki ei tee immuniteettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni asia on sillä selvä, että jos ei rokkoa ota - ei tartte hoitoakaan! Piste. Ei olemitän syytä -EI MITÄÄN miksi ei rokotetta ottasi, ellei nyt jotain lääketieteellistä, jos semmoinen on todettu oikein todeksi. 99.9999% ihmisistä kyllä kestää rokon ilman mitään todellisia oireita. Joku parin tunnin kuume ei nyt ole mikään oire.  Niitä esiintyy ilman rokotteitakin. Jos se ei vie sairaalaan - ei se ole oire ollenkaan! Piste.

Nyt näitten rokotevastaitsen huuhaa salaliittoteoriat aihuttaa sen, että syöpäsairaat ja muut, jotka OIKEASTI sitä hoitoa tarttee, niin niiden paikat vie nämä muka varmasti terveenä ilman rokotetta pysyvät!

Sen voin kertoa etäILMA KUN EI KIERRÄ rukoilet vaikka kuolemaa! Olen sen kokenut ja kuka vastaan väittää ei ole tervesjärkinen tai asiaa kokoneut! PISTE. Menkää muualle koronapiikki vastustelemaan.

TS. Ei piiikkiä = EI MINKÄÄNLAISTA HOITOA! Ihan vain kipattaisin suoraan jätelaitokseen sellaiset minkin rehuksi! Jos ei välitä toisista - miksi pitäisi välttää heistä? Kertokaas se mulle? Salaliittoteoriat ei kelpaa! Piikkejä on pistetty satoja miljoonia j muutamaan tullut oireita. Sitä sattuu kaikissa lääkkeissä ja silti niitä popsitaan ihan ehdotaihdoinkin. Viinaakin juodaan ja huumeita vedetään ja kukaan ei niistä ole pahoillaan samassa mittakaavassa.

Tämä selvä. Saisinko jo maksetut veroeurot takaisin, ja saisinko lopettaa verojen maksun?.

Voin hoitaa hoitoni vakuutuksen kautta. Mutta tuo määkiminen, ettei saa hoitaa jos ei ota kokeellista piikkiä on naurettavaa. Piikin teho on 2kk, ja 2 piikkiä lopetettu jo haittojen takia.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halyttavaa-tietoa-pfizerin-koronaro…

https://www.ndtv.com/world-news/iceland-suspends-moderna-covid-19-vacci…

https://nypost.com/2021/10/06/sweden-suspends-moderna-vaccine-for-those…

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/suomi-keskeyttaa-astra-zeneca-rokotuks…

Vierailija
144/147 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ylläpidettä epidemia ja sen hoitoon käytetyt resurssit on pois kaikesta muusta.

Etätyösuosituksen lakkaaminen tuo taas lisää liikenneonnettomuuksissa loukkaantuneita tehoille. Samaten sydänkohtaukset lisääntyvät.

Kuinka minä rokottamattomana ylläpidän epidemiaa, kun en tautia ole vieläkään saanut, huolehdin hygieniasta ja turvaväleistä, enkä satunnaisia ruokaostoksia ja yksinään suoritettavia työtehtäviäni lukuunottamatta juuri kotipihani ulkopuolella liiku? Taitavat olla nämä yhden tai kaksi piikkiä saaneet "rokotetut" (se kaksi ei riitä viimeisimpien tutkimuksien mukaan) olla niitä ylläpitäjiä. Rokotettu on suuremmalla todennäköisyydellä oireeton sairastuttuaan, ja moni hylkää maskin+muut turvatoimet jo sen ensimmäisen rokotteen jälkeen.

Vierailija
145/147 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ... ...

Vierailija
146/147 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut voidaan merkitä näkyvällä merkillä. Hakaristi tatuointi otsaan. Pysyy varmasti ja näkee selvästi kuka on rokotettu.

Vierailija
147/147 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva on rokotevastainen. Pitäisi keskustella oikeilla termeillä, tulisi ehkä parempaa kontenttia...

Näinpä! Minun mielestäni rokotevastainen on sellainen henkilö, joka pyrkii vaikuttamaan muihin, jotta nämä eivät ottaisi rokotetta. Itse olen rokottamaton mutta ajattelen olevan jokaisen ihmisen oma asia, ottaako rokotuksia vai ei. Ketään en kritisoi, vaikka olisikin valinnut toisin kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi