Tehosterokote ja viimeöinen vtutus. Kannattaa varautua.
Ensimmäisestä rokotteesta ei tullut mitään oireita, joten ajattelin, että ei varmaan tästä toisestakaan suurempia tule.
No ensin alkoi vilunvärystykset. Kävin kuumassa suihkussa illalla ja silti palelsi. Menin ajoissa maate mutta en saanut millään nukutuksi vaikka olin väsynyt. Jalkoja särki niin että oli pakko liikutella maatessa ollessa. Sitten yöllä se palelu vasta alkoikin, olin ihan horkassa koko yön, monta peittoa päällä, joka paikkaa särki kehossa niin että en tiennyt miten päin olisin. Kuume nousi yli 39 asteeseen ja tuntui ettei rasittava kipu ja palelu laannu millään. Vasta kuudelta aamulla nukahdin ja nyt onneksi olo jo huomattavasti parempi vaikkakin jalkoja ja alaselkää särkee.
Oli kyllä sellasta herkkua viimeyö, että suosittelen varautumaan.
Kommentit (47)
Kenellä mitenkin. Itsellä ekasta ei mitään oireita, tokasta vähän pistokohta kipeä pari päivää, kolmannesta (joo oon riskiryhmäläinen) sama kuin tokasta, mutta vähän pidemmän aikaa.
Ja oikeassa oot, että kannattaa varautua. Mutta ei se välttämätöntä ole, että jotain tapahtuisi.
sama mulla, palelti koko illan ja yön, aamulla huono olo. Onneks meni ohi parissa päivässä.
Joo, jotkut saavat rokotteesta oireet. Suurin osa kuitenkaan ei.
Mulle ei tullut kummastakaan muuta kuin kipeä käsi. Miehellä oli toisesta kuumeinen olo yhden illan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet kuin sika.
Ei siat valehtele.
Oo onnellinen, että oot ylipäätään hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet kuin sika.
Kuume on ihan virallisesti myönnetty yleinen rokotteen sivuoire, miksi kuvittelet sen valehteluksi?
Toisaalta minulla kolme rokotusta ei yhdestäkään mitään sivuoireita.
Suurin osa on jo saanut tehosteen, osa jo kolmannen rokotteen kuten minä.
Mulla ekasta ei yhtään mitään, tokasta kuumehorkka reilu vuorokauden ja kolmannesta kuumeilua vajaa vuorokausi ja joka paikan särkyä. Eli ihan perusjuttua rokotteen jälkeen.
Hyvän immuniteetin saat. Itseäni vähän huolettaa, kun ei tullut mitään oireita eli sainko nyt suojaa ollenkaan. Yksilöllistä kai vaan reagointi.
Et sitten kuumetta alentavaa lääkettä ottanut, millä olisi varmaan oireet lievittyneet?
Miten pihalla te kaikki olette? Kuka enää menee ottamaan yhtäkään rokotetta. Seuratkaa nyt uutisointia ja tätä sekoilua täällä.
kyseessä on ensimäinen,erilainen ihmiseen koskaan laitettu kokeilu.
ei ole verrattavissa aiempiin rokotteisiin.
Ja huuhaa denialistikin ilmaantui..
Vierailija kirjoitti:
Miten pihalla te kaikki olette? Kuka enää menee ottamaan yhtäkään rokotetta. Seuratkaa nyt uutisointia ja tätä sekoilua täällä.
Mä en oo vielä käyny pihalla tänään, vähän kurja sää.
Molemmat rokotteet saatu. Ei mitään sivuoireita.
Vierailija kirjoitti:
Missä saa kolmatta rokotetta?
Ihan missä vaan, kun täyttää tietyt kriteerit.
Valehtelet kuin sika.