Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perinteinen ongelma, kaveriseuran löytäminen (Turku)

Vierailija
04.12.2014 |

Kuten otsikosta käy ilmi, mulla on perinteinen ongelma: kaipaisin seuraa. Yksinäisille aina sanotaan, että aloita vaikka uusi harrastus niin voisi tärpätä. Olen nyt googlaillut Turun seudun liikuntatarjontaa puhki mutta tuntuu että ihan täysin noviisille on vaikea löytää jotain ryhmäliikuntaa. Täysin aloittelijana en myös yksinkertaisesti kehtaisi mennä johonkin jo muodostuneeseen joukkueeseen sähläämään, puhumattakaan siitä että laji sitten oikeasti kiinnostaisi pitkällä aikavälillä. Rahaa ei ole heittää isoihin kausimaksuihin, yksinkertainen lenkkeilykin vaan olis niin mukavaa.

Sanokaas rehellisesti, että oletteko te Turussa majailevat ihmiset löytäneet jostain Turun liikuntapiireistä itsellenne seuraa? Turhauttaa niin pirusti kun tuntuu että yksinäisiä kyllä löytyisi varmaan kaupungin täydeltä mutta se kontaktin saaminen on niin vaikeaa. Missä on kaveriseuraa kaipaavien Tinder! Jos sellainen on niin pliis, ilmiantakaa se heti. Jos ei niin nyt vinkistä vaari ja sellaista vääntämään. :D

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeastihan kavereita ei voi keinotekoiesti "hankkia" kun se ei ole sama asia kuin kaupassakäynti. Nykyaikana "tutustumisyritykset" tulkitaan vähintäänkin weirdoina. Ratkaisu on, että muuttuu sellaiseksi ihmiseksi, johon muut haluaa tutustua, hanki ensin elämä, kokemuksia, puheenaiheita, jolloin ehkä jotakuta saattaa kiinnostaa. Liikehtivä biomassa, jolla ei ole mitään - ei myöskään kiinnosta ketään.

Vierailija
42/44 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kavereita saa. Mene mukaan vapaaehtoistoimintaan, jossa tehdään asioita yhdessä. Ja ole aktiivinen. Mikä sua sitten kiinnostaa, MLL, Suomen latu, seurakunta, SPR, vaihtoehtoja on Suomi pullollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä toisaalta samaa mieltä tosta, että kavereita ei voi saada "keinotekoisesti" siis esim. ystäväilmoituksella samalla tapaa kuin kumppania. Mutta tottakai voi kartoittaa samoja kiinnostuksen kohteita ja sitä kautta tutustua. Itsekin olen 28-vuotias turkulainen ja kaipaisin uusia tuttavuuksia.

Vierailija
44/44 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä joku löytänyt jo halvan harrastuspaikan ?