Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perinteinen ongelma, kaveriseuran löytäminen (Turku)

Vierailija
04.12.2014 |

Kuten otsikosta käy ilmi, mulla on perinteinen ongelma: kaipaisin seuraa. Yksinäisille aina sanotaan, että aloita vaikka uusi harrastus niin voisi tärpätä. Olen nyt googlaillut Turun seudun liikuntatarjontaa puhki mutta tuntuu että ihan täysin noviisille on vaikea löytää jotain ryhmäliikuntaa. Täysin aloittelijana en myös yksinkertaisesti kehtaisi mennä johonkin jo muodostuneeseen joukkueeseen sähläämään, puhumattakaan siitä että laji sitten oikeasti kiinnostaisi pitkällä aikavälillä. Rahaa ei ole heittää isoihin kausimaksuihin, yksinkertainen lenkkeilykin vaan olis niin mukavaa.

Sanokaas rehellisesti, että oletteko te Turussa majailevat ihmiset löytäneet jostain Turun liikuntapiireistä itsellenne seuraa? Turhauttaa niin pirusti kun tuntuu että yksinäisiä kyllä löytyisi varmaan kaupungin täydeltä mutta se kontaktin saaminen on niin vaikeaa. Missä on kaveriseuraa kaipaavien Tinder! Jos sellainen on niin pliis, ilmiantakaa se heti. Jos ei niin nyt vinkistä vaari ja sellaista vääntämään. :D

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi olen 54 vuotias Rauli. Harrastuksiini kuuluu lähimarketille kävely ja lähipubin parkkipaikalla hengailu, sillä olen nykyään raitis.

Vierailija
22/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:01"]

Moi olen 54 vuotias Rauli. Harrastuksiini kuuluu lähimarketille kävely ja lähipubin parkkipaikalla hengailu, sillä olen nykyään raitis.

[/quote]

raili missä päin turkua asut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla koiraa, ap? Koirapiireistä ainakin saa helposti ystäviä!
terkuin, ulkopaikkakunnalta muuttanut ja hyvin ystävystynyt Turkulainen :)

Vierailija
24/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että turussa on vaikea saada ystäviä.tosin ei mulla kokemusta muista paikkakunnista ole:D opiskelen ja käyn töissä mutta ei vain ole syntynyt kauhean vahvoja kaveri suhteita, että tosta noin vaan lähettelisin "turhia" viestejä. Olisi kyllä mahtavaa tavata uusia ihmisiä, mutta taidan olla ujo, enkä halua ihmisten tietevän kirjoittelevani av:lle :DDD

Vierailija
25/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap opiskelija? Jos olet, juttele seuraavalla kerralla ennen luentoa vierelläsi istuvalle henkilölle. Kysy vaikka jostain asiasta/tehtävästä, jota et ymmärtänyt.

Vierailija
26/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:01"]

[/quote]

raili missä päin turkua asut

[/quote]

Raulistulassa.

Vierailija
27/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips ap! Olen kanssa 23 vuotias ja muuttanut turkuun muutama kuukausi sitten opiskelemaan. Koulusta olen saanut ystäviä, mutta muutama lisää ei olisi pahitteeksi!

Vierailija
28/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoaikoina kävin koulun lentopallovuorolla, se oli aloittelijoille sopivalla tasolla ja rennompaa kuin varsinaiset seurojen joukkueet. Kannattaa katsoa myös kaupungin tarjonta eri lajeista.

Vierailija
29/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yökukkuja niin mennään pari kertaa viikossa kahville huoltikselle. Mä tarjoon ja pullaakin saa ottaa :-)

Vierailija
30/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 28-vuotias Turussa asuva yksinäinen. Opintojen jälkeen suurin osa kavereista lähti muualle ja Turkuun jääneet ehtivät nähdä harvoin. Työtönkin olen tällä hetkellä, joten sosiaalinen elämä on vähäistä.

Vierailija
31/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjastolla pyörii vielä lautapelikerho, menkää sinne :)

Vierailija
32/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 24v Turkuun muutama kuukausi sitten muuttanut. Olisi tosi kiva saada uusia kavereita ja tuttavuuksia! :)

Vierailija
33/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on ehdottomasti paikkakunta. Turkulaiset on niin estyneitä että ei niistä kavereita saa. Todennut tämän kun muutaman vuoden täällä asunut. Eli muuta pois kun pääset, siihen saakka sinnittele.

Vierailija
34/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa joku uusi harrastus. Menkää miitteihin, niin tutustutte ihmisiin.

Itse olen parhaat ystäväni löytänyt harrastusten parista.

Vierailija
35/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:43"]

Ongelmasi on ehdottomasti paikkakunta. Turkulaiset on niin estyneitä että ei niistä kavereita saa. Todennut tämän kun muutaman vuoden täällä asunut. Eli muuta pois kun pääset, siihen saakka sinnittele.

[/quote]

Höpö höpö. Todennäköisesti vika on ihan omassa asenteessasi.

Vierailija
36/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki, olen turkulainen ja yksinäinen :(

Vierailija
37/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 24-vuotias hiljattain Turkuun muuttanut opiskelija. Varovaisesti ehdotan Turku-miittiä, onko kukaan halukas mukaan? Ei ole häpeä olla av-mamma. :)

Vierailija
38/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun miittiin! Ei nolota olla av-mamma ;) 25

Vierailija
39/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:47"]

Mä tuun miittiin! Ei nolota olla av-mamma ;) 25

[/quote] siis 24 anteeksi