Erilaiset perheet 4.12.
Olen hyvinkin suvaitsevainen. Nyt nieleskelen kyllä hieman..
Kommentit (269)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:19"]
Ei oo minulta pois miten muut ihmiset tätä elämää elää. Jos ovat onnellisia niin mikäs siinä. Itse en pystyisi, en halua että mun miehellä on tunteita muita kohtaan. Olisin todella mustasukkainen. Mutta ei se tarkoita etteikö kyseinen parisuhdemuoto voisi joidenkin muiden kohdalla toimia.
[/quote]Onhan ihmisillä paljonkin tunteita muita kohtaan. Joku on mustasukkainen ystävästä, toinen ex-vaimosta joku jopa lapsista, jos on siis sen toisen. Kun tunne on positiivinen sitä kannattaa aina tukea.
[/quote]
Oletin kaikkien ymmärtävän, että tarkoitan sellaisia tunteita, mitä terveessä parisuhteessa kumppanit tuntevat toisiaan kohtaan. En mä ainakaan tunne tiettyjä tunteita muita kuin omaa miestäni kohtaan.
68:No, isännän sääntöjen mukainen ihana yhteiselo loppuisi varmaan siihen, Jaana lentäisi pihalle. Vain mies saa pettää miesten ja naisten kanssa. Jeesus mitä urpoja noi naiset on. Mies on myös hyvin seksistinen, useaan kertaa mainittu asiaan liittyvää, että naiset ei makaa keskenään, mä voin sanoa että lähden Jaanalle ja naidaan siellä koko ilta, ja se on fine. Yök.
Ei tuo kyllä puhdas polyamiirinen suhde ole, koska naiset ei saa tapailla muita miehiä. Mutta jos naiset ovat asian kanssa fine niin mikäs siinä. Eikä se tuntunut lapsia haittaavan että vanhempia on kolme, vähän kuin että vanhemmat ois eronneet ja isä ois löytänyt uuden. Nää nyt vaan on saman katon alla suurimman osan ajasta.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:43"]
Mites siellä afrikassa ja muissa maissa
[/quote]Mies ihannoi afrikaa ja ottaa sieltä mallia....
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:35"]Ai että on parempi et homot panee samaa sukupuolta kuin että elää moniavioisessa suhteessa :D mihinkäs se suvaitsevaisuus on kadonnut? :D ite olen henk.koht. Molempia vastaani
[/quote]
Mun mielestä on täysin eri asia meneekö kaksi toisiaan rakastavaa ja toisiinsa sitoutuvaa ihmistä naimisiin vai kolme+, joilla on vielä kaikilla sivusuhteet ja paneskelevat ketä sattuu.
Jos olisin tuo tumma nainen niin juoksisin ja lujaa. No, onneks en ole.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:45"]
Twitteristä löytyy mielenkiintoisia kommentteja #erilaisetperheet. :D
[/quote]
Sebastian Tynkkysen postaama kuva :'DDD
Olis kannattanu kaikkien pysyä sinkkuina ja lapsettomina.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:43"]Mites siellä afrikassa
[/quote]
Ihan yhtä kuvottavia paskoja ovat myös ne siellä.
Aika pomottaja tuo Marko. Minkä alan immeisiä hän on?
kuulin että toi ukko etsi fb:ssä miestä jolla ois sama sukunimi kuin hänellä joka menis naimisiin kakkosvaimon kanssa jotta kaikilla sama sukunimi... pitääkö paikkansa ja jos pitää muistaako joku mikä se sukunimi oli
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:47"]
Jos olisin tuo tumma nainen niin juoksisin ja lujaa. No, onneks en ole.
[/quote]
No minä juoksisin tuona vaaleanakin naisena.
Järkyttävää kielenkäyttöä lastenkin aikana
Kersantti Jäpälä Pikkupojista :D
Kivan näköinen sotilaallinen marssilomareissu...
Tuo juontaja on tosi vastenmielinen! typerät vaatteet, huono ryhti, epäsiisti, epäselvä sössö. Eikö se oo joku exmalli?
Hyi hirveetä kielenkäyttöä lasten edessä :(
Monta lasta tossa perheessä on? Onko kaikki ton miehen lapsia?
Twitteristä löytyy mielenkiintoisia kommentteja #erilaisetperheet. :D