Erilaiset perheet 4.12.
Olen hyvinkin suvaitsevainen. Nyt nieleskelen kyllä hieman..
Kommentit (269)
Vaikuttavat tyytyväisiltä ja onnellisilta. Miksi ihmiset eivät voisi itse päättää miten elävät ja millä pelisäännöillä ilman av-mammukoiden yököttelyä?
Vielä hetki sitten homoista ja lesboista kohkattiin ihan samalla tavalla, sitten niihin totuttiin, sitten ne nostettiin jalustalle ja vaadittiin oikeutta. Sama tulee käymään näille muillekin järkytyksille, sehän on ihan selvää. Ihmiset turtuu ja pian täällä voi mennä naimisiin hevosensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:54"]Vielä hetki sitten homoista ja lesboista kohkattiin ihan samalla tavalla, sitten niihin totuttiin, sitten ne nostettiin jalustalle ja vaadittiin oikeutta. Sama tulee käymään näille muillekin järkytyksille, sehän on ihan selvää. Ihmiset turtuu ja pian täällä voi mennä naimisiin hevosensa kanssa.
[/quote]
Tuohan on niin ihanaa!!!1yks Onnelliset lapset, kun heillä on kolme rakastavaa vanhempaa! :)) <3 <3 <3
T. Suvaitsevainen (:
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:54"]
Vielä hetki sitten homoista ja lesboista kohkattiin ihan samalla tavalla, sitten niihin totuttiin, sitten ne nostettiin jalustalle ja vaadittiin oikeutta. Sama tulee käymään näille muillekin järkytyksille, sehän on ihan selvää. Ihmiset turtuu ja pian täällä voi mennä naimisiin hevosensa kanssa.
[/quote]
Justiinsa näin. Itse katsoin isiksen kurkunleikkausvideoita ja eka kerroilla järkytyin niistä. Nyt ei tunnu miltään. Ihminen turtuu kaikkeen paskaan.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:09"]
Olen hyvinkin suvaitsevainen. Nyt nieleskelen kyllä hieman..
[/quote]
Tuohan on vähä niinku mulla. Vaimon kans ku alettiin seurustella, seurustelin samalla 2 muunki kans mutta salaa. Tuli kaks muijaa paksuksikki 2 viikon välein ja toinen heistä on mun vaimo, monta vuotta sitä pelasin...
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:46"]
Ei tuo kyllä puhdas polyamiirinen suhde ole, koska naiset ei saa tapailla muita miehiä. Mutta jos naiset ovat asian kanssa fine niin mikäs siinä. Eikä se tuntunut lapsia haittaavan että vanhempia on kolme, vähän kuin että vanhemmat ois eronneet ja isä ois löytänyt uuden. Nää nyt vaan on saman katon alla suurimman osan ajasta.
[/quote]
Missä määritellään polyamorian säännöt?
Mä en vertaisi polyamorisia liittoja homoihin. Heidän naimisiinmenonsa ei vähennä tai lisää homoja maailmassa, sellaiseksi kun synnytään.
Toisaalta myös ihminen on "moniavioinen" eläin, mutta polyamoristen avioliittojen salliminen voisi pahimmillaan johtaa pieniin uskonnolisiin yhteisöihin verrattaviin "väärinkäytöksiin". Haalitaan alistettava haaremi, koska se on laillista ja sen saa näyttämään myös lailliselta. Ja miettikääpä mitä se niissä tietyissä kulttuureissa olisi, joita meillä täällä Suomessa on jo hyvän verran..
Mutta en mä näitä polyamorisia suhteita kuitenkaan tuomitse. Positiivista jaksossa oli, kun lapsi sanoi ettei tiedä mitä heidän perheessä on muuta erilaista, kuin että kaksi perhettä asuu samassa talossa.
Ei ole normaalia tämäkään kyllä! Kai tämäkin sairaus pian laillistetaan..huh huh mihin on maailma menossa,.
Marko on kunnon sonni!
Nyt vaatimaan avioliittolakiin lisää muutoksia.
Miksi näiden piti änkeä telkkariin? Lapset joutuvat vielä kiusatuiksi. Tällainen aihe on vielä tosi arka tuon ikäisille kun eivät edes ymmärrä koko touhua. Olisivat eläneet keskenään miten elävät, mutta antaneet lapsille mahdollisuuden pysyä anonyymeina.
Oli miehelle vissiin niin kova juttu päästä telkkariin kertomaan että on kahta naista kierroksessa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:59"]
Ei ole normaalia tämäkään kyllä! Kai tämäkin sairaus pian laillistetaan..huh huh mihin on maailma menossa,.
[/quote]
Lopunaikoihin. Trumpetit jo soivat pari vuotta sitten. Tämä tulee vain pahenemaan.
Järkyttävää miten tossunalla voi akat olla. Oksettaa.
Miksei kukaan vouhkaa täällä, että "Miksi te suvaitsemattomat ihmiset TUOMITSETTE? Hyi, hyi, ei saa tuomita."
njoo... kyllä minä pitäydyn edelleen siinä Raamatun avioliittoihanteessa. Mies ja nainen ja avioliitto. Vaikka näyttäisi kuinka harmoniselta ulospäin, niin en minä voi Raamatun sanaa muuttaa. Pakko vain sanoa, että synti on syntiä, vaikka voissa paistettaisiin.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:46"]
Ei tuo kyllä puhdas polyamiirinen suhde ole, koska naiset ei saa tapailla muita miehiä. Mutta jos naiset ovat asian kanssa fine niin mikäs siinä. Eikä se tuntunut lapsia haittaavan että vanhempia on kolme, vähän kuin että vanhemmat ois eronneet ja isä ois löytänyt uuden. Nää nyt vaan on saman katon alla suurimman osan ajasta.
[/quote]
Missä määritellään polyamorian säännöt?
[/quote]
Sillä perusteella ei ole puhdas, että mies määrää että ei muita miehiä, koska on mustasukkainen. Tuossa suhteessa kumminkin oli yksi oikea bi-nainen, yksi joka sitä alkoi kokeilemaan tämän suhteen myötä sekä mies joka määrää suhteessa.
Toivottavasti Vihreät katseli ja ihasteli meininkiä :) Kohta nääkin astelee kirkkoon, mahtaako käytävän leveys riittää. Ehkä joskus kokonainen joukkue menee keskenään naimisiin :) Kivaa!
Pitääkö pian kaikki muutkin perverssit hyväksyä suvaitsevaisuuden nimissä?? Elämiin sekaantujat, pedofiilit..ei hyvältä näytä..oksettaa katsella tätä maailman menoa..taitaa todella olla lopun alkua..uutisotsikotkin päivä päivältä vain pahenee..eikös siellä ilmestyskirjassa puhuta tästäkin? Homot saivat jo oikeutensa..ja paha olo tulee vain lisääntymään..
Kuinkahan rento ja mukava on tämä vaellusreissu? Kukaan muu ei uskalla puhua kuin Marko :D